Valstij piederošā Starptautiskā lidosta Rīga pērno gadu noslēgusi ar 1,38 miljonu latu peļņu, kas ir 3,4 reizes lielāka nekā pirms gada. Tomēr peļņa varēja būt trīskārt lielāka, ja lidostai Rīga nenāktos veidot ievērojamus uzkrājumus šaubīgiem debitoriem, no kuriem lielākais ir airBaltic.
Publicētais lidostas 2012.gada pārskats liecina, ka tās peļņa no pamatdarbības bijusi 8,1 miljons latu. Vadības ziņojumā skaidrots, ka pērn tīro peļņu būtiski ietekmēja atbilstoši grāmatvedības uzskaites politikai izveidotie uzkrājumi šaubīgiem debitoru parādiem 5,18 miljonu latu apjomā. Kopumā uz 2012.gada beigām pircēju un pasūtītāju parādi bija 19,1 miljons latu, bet uzkrājumu apjoms sasniedza 15,25 miljonus latu, no kuriem 84,3% veido uzkrājumi airBaltic parādam. Pārskata paskaidrojumā par kredītriskiem minēts, ka uz gada beigām lidostai bija būtiska kredītriska koncentrācija uz vienu darījuma partneri, proti, airBaltic parādu, kas 2012.gada beigās bija veidoja 13,422 miljonus latu (2011.gadā tie bija 10,07 miljoni latu), kuriem gada beigās izveidots uzkrājums nedrošiem debitoru parādiem par 12,86 miljoniem latu.
Vienlaikus lidostas Rīga pārskatā daļā pie iespējamām sasitībām minēts, ka airBaltic prasība pret lidostu par zaudējumu piedziņu saistībā ar konkurences noteikumu pārkāpumu. Lidostas minētais zaudējumu apjoms – 10,78 miljoni latu – ir ievērojami mazāks, nekā airBaltic minējis savā gada pārskatā. Proti, airBaltic izrēķinājis, ka pašreizējie zaudējumi, kas radušies no lidostas dominējošā stāvokļa ļaunprātīgas izmantošanas ir sasnieguši 52,6 miljonus latu (zaudējumi aprēķināti saskaņā ar Eiropas Komisijas Vadlīnijām par kaitējuma un zaudējumu noteikšanu).
Lidostas Rīga neto apgrozījums 2012.gadā sasniedza 30,16 miljonus latu, kas ir par 29,8% lielāks nekā pirms gada. Tajā skaitā ieņēmumi no aviācijas pakalpojumiem pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieauga par 56,5% (līdz 15,6 miljoniem latu), bet ne-aviācijas ieņēmumi veidoja 14,53 miljonus latu – par 9% lielāki nekā pirms gada.