Pakalpojumi

Baltijas valstu gada aģentūras titulu iegūst Hill and Knowlton Latvia

Lelde Petrāne,19.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā Baltic PR Awards no 98 pieteikumiem noskaidroti 2013./2014. gada labākie komunikācijas projekti 13 kategorijās. Finālā iekļuva 42 darbi no Latvijas, seši no Lietuvas, četri no Igaunijas, bet teju visas – 12 – pirmo vietu godalgas palika Latvijai. Baltijas valstu gada aģentūras titulu ieguva Hill and Knowlton Latvia.

Reklāmas aģentūras DDB Worldwide Latvia darbus kā labākos starptautiskā žūrija atzina vairākās kategorijās - Korporatīvā komunikācija uzvarēja LMT projekts Think – Do, bet Bezbudžeta kategorijā Let's Beat Stanford SSE Alumni Association. Tāpat minētās aģentūras un Komunikācijas aģentūra / Edelman Affiliate Latvijas Pienam īstenotais kopprojekts Trikata Cheese Academy augstāko apbalvojumu saņēma Digitālā komunikācija.

Šogad izveidotajā kategorijā Pasākumu PR balvu saņēma Hill and Knowlton Latvia īstenotais Tele 2 projekts ZZ Championship 2014. Korporatīvā sociālā atbildība uzvarēja komunikācijas vadības aģentūra Deep White ar Samsung Electronics Baltics kampaņu Samsung School for Future. Making School Cool, bet Iekšējā komunikācija līderis ir Swedbank ar CardVsCash. Gamifying Employee Habits. Savukārt nominācijā Patērētāju attiecības pirmo vietu ieguva Komunikācijas aģentūra / Edelman Affiliate un Lattelecom projekts How Riga Became Europe’s Wi-Fi Capital.

Helico Aerospace Industries ar AirDog Kickstarter Launch Campaign uzvaru svinēja kategorijā Starptautiskā komunikācija, bet Krīžu un problēmjautājumu vadība par labāko tika atzīts Aldaris ar Communication of Aldaris Business Strategy Change. Deep White pirmo vietu ieguva nominācijā Sociālās kampaņas ar apvienības Apeirons projektu Environment Accessibility Application Mapeirons or a New Beginning for People with Disabilities. Hill and Knowlton Latvia un Food Union projekts Ekselence – the Official Ice Cream of Riga 2014 – līderis kategorijā Sponsorēšana.

Lietuva vienīgo uzvaru ieguva publisko attiecību kategorijā ar Strateginiu komunikaciju centras īstenoto Mission Lituanica 80 The First Lithuanian Space Message kampaņu Lietuvas Kosmosa asociācijai. Valsts pārvaldes komunikācija tika apbalvota Komunikācijas aģentūra / Edelman Affiliate īstenotā Finanšu ministrijas kampaņa Eurozone Joins Latvia. How Euro was Introduced in Latvia.