Clear Channel Latvia digitālās platformas izveidē investējis vairāk nekā 200 000 eiro 

Vides reklāmas uzņēmums Clear Channel Latvia veicis investīcijas platformas attīstībā, uzstādot digitālos reklāmas stendus modes un izklaides centrā Rīga Plaza, kā arī  tirdzniecības centra Domina Shopping autostāvvietu zonā, informē uzņēmumā.

Monta Glumane, 2018. gada 01. jūnijs plkst. 10:01

Šobrīd uzņēmuma piedāvājumu digitālajā platformā «Clear Channel Play» veido 27 ekrāni – 13 tirdzniecības centrā «Domina Shopping», no kuriem divi uzstādīti šogad un 14 šajā gadā uzstādītie ekrāni atrodas modes un izklaides centrā «Rīga Plaza». Kopējās investīcijas pērn un šogad veido vairāk kā 200 000 eiro.

«Digitālo vides stendu attīstība pasaulē norit atšķirīgos tempos, un, pateicoties to salīdzinoši nesenajai vēsturei Latvijā, attīstība šeit varētu noritēt īpaši strauji,» uzskata «Clear Channel Latvia» izpilddirektors Jānis Puravs. 

Pēc viņa domām, reklāmdevēji Latvijā aizvadītā gada laikā jau ir paspējuši novērtēt digitālo stendu priekšrocības, taču to iespējas vēl aizvien ir neapgūtas. «Šogad vēlamies iet tālāk, lielāku uzmanību veltot radošo un interaktīvo risinājumu apgūšanai digitālo vides stendu kampaņās,» saka Jānis Puravs.

Uzņēmums min, ka viena no interaktīvo ekrānu būtiskākajām priekšrocībām ir spēja piedāvāt interaktīvu, dinamisku, reaģējošu un personalizētu saturu pat ļoti specifiskām patērētāju grupām īstajā vietā un laikā, kā arī iespēju attālināti un dinamiski veikt reklāmas kampaņu vadību un satura maiņu to ietvaros.

Bez skārienjutīgajā tehnoloģijā balstītām interaktīvo reklāmas risinājumu iespējām, digitālie stendi piedāvā arī 3D wayfinding jeb interaktīvās kartes sistēmu tirdzniecības centru apmeklētājiem.

Aizvadītajā gadā digitālo reklāmas stendu formātu visplašāk izmantojuši klienti tehnoloģiju, finanšu, izklaides un pārtikas/dzērienu reklāmas kampaņām. Starptautiskie uzņēmumi – nedaudz aktīvāk par vietējiem, novērojis uzņēmums «Clear Channel Latvia».

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Alus pasaule ir daudz plašāka, nekā varētu iedomāties, stāsta šī dzēriena someljē...

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...

No šīs sadaļas
2018. gada 30. maijs plkst. 13:51

Latvijas-Amerikas Inovāciju balvas konkursā par uzvarētāju atzīts uzņēmums Aerones, bet 2.vietā...

2018. gada 29. maijs plkst. 12:22

Nacionālais veselības dienests (NVD) aizvadītajā piektdienā vairāk nekā 900 gaidīšanas rindā...

2018. gada 23. maijs plkst. 16:38

Starptautiskā tehnoloģiju izstāde CEBIT transformējas, kļūstot par inovāciju un digitalizācijas...

2018. gada 17. maijs plkst. 0:05

Sekojot tirgus tendencēm, Tieto Latvia plāno aktivizēt biznesu privāto klientu segmentā, norāda...

2018. gada 09. maijs plkst. 10:10

3D printera nozīme, visdrīzāk, tikai pieaugs, taču domas par to, vai tas...

2018. gada 02. maijs plkst. 8:51

Daudzos gadījumos, kad mediķi nevar pilnvērtīgi strādāt e-veselības sistēmā, patiesībā pie...

2018. gada 30. aprīlis plkst. 9:25

«Tesla ir riktīgs amerikāņu auto - kaut kas liels, kaut kas ne...

2018. gada 25. aprīlis plkst. 11:35

Darbs ārzemēs cilvēkiem dod ievērojamu pieredzi, bet uzņēmumi no svešzemju konkurentiem var mācīties...

2018. gada 19. aprīlis plkst. 12:24

Draugiem Group autoparku kontroles sistēmas izstrādātājs SIA Mapon datu analīzē sper soli...

2018. gada 17. aprīlis plkst. 11:27

Saskaņā ar jauno Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu veikalu tīkls Rimi...