Foto: REUTERS/SCANPIX/LETA

CSeries patīkami pārsteidz 

airBaltic gandarīts par Bombardier jauno lidmašīnu ieviešanu

Egons Mudulis, 2018. gada 07. maijs plkst. 8:25

To sarunā ar Dienas Biznesu pirms 10. maijā gaidāmā Rīgas Aviācijas foruma norāda airBaltic lidojumu vadības vecākais viceprezidents Pauls Cālītis, kurš konferencē stāstīs par kompānijas pieredzi, jau gadu ieviešot flotē jaunās Bombardier CS300 lidmašīnas.

«Lidojumu uzsākšana ar CSeries ir bijusi ļoti veiksmīga un labāka, nekā bijām plānojuši,» viņš secina. Proti, no grūtībām vai riskiem, ka airBaltic bijusi pirmā, kas jauno lidaparātu izmanto, kompānija neesot cietusi. Gluži pretēji, uzņēmums spējis no tā gūt labumu, jo mūsu reģiona pasažieriem un kompānijas darbiniekiem ātrāk bijusi iespēja jauno lidaparātu izmantot. Tāpat airBaltic ar šo lidaparātu startē visos lielajos aviācijas šovos.

Salīdzinot CSeries ar airBaltic esošo floti un līdzvērtīgiem modeļiem tirgū, ietaupījums ir 15‒20%. Proti, runa ir gan par degvielas ekonomiju, gan izmaksām uz sēdvietu. Tāpat tiek ietaupīts laiks, jo lidmašīna lido ātrāk, tāpēc to var vairāk izmantot. Lidmašīna ir vieglāka, kas ļauj taupīt par tās izmantošanu Eiropas gaisa telpā pārlidojumos un nosēšanās maksās. Pērnajā vasarā airBaltic veicis visus ieplānotos lidojumus ar CS300, kaut arī bijuši brīži, kad lidmašīnas tiek piegādātas agrāk vai vēlāk, nekā paredzēts. «Bijām patīkami pārsteigti, ka jaunās lidmašīnas precīzi, droši, ērti un uzticami pildījušas savu darbu, jo sākumā bijām paredzējuši grūtības.»

Vaicāts, kā beigušies sarežģījumi ar dzinēju detaļu laicīgu nomaiņu, P. Cālītis saka, ka šobrīd viss ir atrisināts. Tā kā lidmašīna ir jauna, pirmajos mēnešos aviokompānija, ražotājs un citi partneri sazvanījušies teju katru dienu, apspriežot daudzus jautājumus, ko un kā darīt. Šobrīd sazvanīšanās notiekot ik pa divām nedēļām. Pēc viņa teiktā, pērnvasar bijis neticams nolidojuma cipars, proti, 17‒19 stundas dienā.

Visu rakstu CSeries patīkami pārsteidz lasiet 7. maija laikrakstā Dienas Bizness.


LASI ARĪ:

Vai airBaltic rīkojās gudri, kalpojot par CSeries izmēģinājuma trusīti?

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt

To laikrakstam Dienas Bizness pirms 10. maijā gaidāmā Rīgas Aviācijas foruma komentē...

Jāmeklē balanss starp profesionālajām un akadēmiskajām prasībām...

Latvijas lidsabiedrība airBaltic svētdien, 29. aprīlī, uzsāka lidojumus jaunā maršrutā no Starptautiskās...

Jau vairākus gadus absolūts līderis topā pēc atalgojuma apmēra ir nacionālās lidsabiedrības airBaltic...

Forumā grib veicināt Latvijas atpazīstamību, diskutēt par nozares aktualitātēm...

Nepalaid garām

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

No šīs sadaļas

To laikrakstam Dienas Bizness pirms 10. maijā gaidāmā Rīgas Aviācijas foruma komentē...

Jāmeklē balanss starp profesionālajām un akadēmiskajām prasībām...

Polijas nacionālās aviokompānijas «LOT Polish Airlines» darbinieki otrdien, 1. maijā uzsāks streiku,...

Latvijas lidsabiedrība airBaltic svētdien, 29. aprīlī, uzsāka lidojumus jaunā maršrutā no Starptautiskās...

AS «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca» (DLRR) līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Vladimirs...

Trešdien, 25.aprīlī, Satiksmes ministrijas valsts sekretāra Kaspara Ozoliņa vadībā notika Loģistikas...

No 25. līdz 27. aprīlim Vācijas pilsētā Berlīnē notiek pasaules mēroga aviācijas...

Forumā grib veicināt Latvijas atpazīstamību, diskutēt par nozares aktualitātēm...

VAS Latvijas gaisa satiksme (LGS) trešdien, 25. aprīlī godināja metu konkursa Rīgas...

Līdz 2020. gadam tiks sakārtoti visi galvenie A kategorijas autoceļi. Tā Dienas Bizness,...