deBusul Music aug līdz ar Intara Busuļa popularitāti

2018. gada 04. janvāris plkst. 8:49
Sadaļa: Atpūta
Dalies ar šo rakstu

SIA deBusul Music līdz ar mūziķa Intara Busuļa popularitātes pieaugumu audzē arī apgrozījuma muskuļus, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Uzņēmums deBusul Music 2009. gadā dibināts ar mērķi realizēt projektus, kas saistīti ar Intara Busuļa un kolektīva radošo darbību, kas sevī ietver mūzikas izdošanu, koncertu organizēšanu, korporatīvo pasākumu apkalpošanu. Tas ir spējis kāpināt apgrozījumu no 165 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 465 tūkst. eiro 2016. gadā; straujā izaugsme ļāvusi kompānijai iekļūt Dienas Biznesa un SIA Lursoft veidotajā strauji augošo uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā. «2017. finanšu gadā sasniedzām 800 tūkst. eiro. apgrozījumu. 2017. gadā neko kardināli atšķirīgu nedarījām kā iepriekšējos gados. Tiesa, mēs tiešām ļoti daudz strādājam lieliskā komandā, mums ir arī daudz ilgtermiņa sadarbības partneru un atbalstītāju,» stāsta SIA deBusul Music valdes priekšsēdētāja Una Taal-Medvide.

Ekskluzīvi DB: Pieprasītākās Latvijas grupas, mūziķi un to honorāri

«To, ka uzņēmums aug, redzu gadu no gada – pēc pieprasījuma, darba apjoma, izrakstītajiem rēķiniem. Mūsu mērķis nav konkrēta apgrozījuma sasniegšana; katru dienu, no projekta uz projektu, gribam izdarīt vairāk, labāk, interesantāk mums un skatītājiem. To, ka izdodas, acīmredzot parāda augošais apgrozījums,» atzīst U. Taal-Medvide. Sadarbība ar Intaru Busuli aizsākusies 2005. gadā, kad viņš bija tikko uzvarējis konkursā Jaunais Vilnis un aicināja viņu uz sarunu. Jaunajām grupām un mūziķiem ir grūtības ar menedžmenta piesaisti, tostarp ar atalgojumu, jo visbiežāk sākumā naudas nav, atbalstītājus piesaistīt ir grūti, bet jādzīvo ir. «Pluss, vismaz Latvijas tirgū, bija tas, ka Intars uzvarēja Sony Jazz Stage un Jaunajā Vilnī un kaut kāda atpazīstamība jau bija. Sākām bez zināšanām un konkrētiem mērķiem, tolaik mūzikas menedžmentu nebija iespējas apgūt, bet bija tikai liela vēlēšanās kaut ko darīt. Ar Intaru ir ārkārtīgi vienkārši strādāt, un tas, šķiet, ir vēl viens būtisks veiksmīgas un ilgtermiņa sadarbības iemesls. Lasīju daudz mūzikas menedžmenta grāmatu, studēju to, kas bija pieejams Latvijā un varēja noderēt mūsu darbībā, uzrunāju bijušo kolēģi, un nodibinājām uzņēmumu. Tiesa, tagad mūsu ceļi ir šķīrušies, no 2013. gada uzņēmumu vadu viena, bet SIA deBusul Music komanda ir 17 cilvēki,» stāsta U. Taal-Medvide. Komandā ir grupas locekļi, asistenti, pārstāvji ārvalstīs, grāmatvede. Idejas nāk no dažādām pusēm, tomēr pirmatnējo projektu ideju ģenerēšanas kodolu veido trīs cilvēki – Intars Busulis, Kārlis Lācis un U. Taal-Medvide.

Visu rakstu Atpazīstamību kaļ gadiem lasiet 4. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu