Mana pieredze: Mūziķis Igo eksportā cer uz veiksmes stāstu 

Mūziķis Igo atradis savu izpausmes veidu ne vien caur mūziku, bet arī dzeju un grafiku

Linda Zalāne, 23.5.2018
1/35

Foto: LETA

Ar zīmolu Igo. Akcents Personībai pieejams plašs lietu klāsts – grafiskie mākslas darbi, glāzes, krūzes, šķīvji, galdauti, spilveni, kartītes, apģērbs, sveces. To idejas autors ir mūziķis un dzejnieks Igo, kurš atzīst, ka mākslas klātbūtne viņa ikdienā bijusi jau kopš bērnības, jo mamma ir grafiķe, kura viņu ņēma līdzi, kad devās ielās zīmēt un skicēt.

«Lai gan esmu pirms tam uzstādījis konkrētu plānu, tas nav vienīgais, ar ko ir jānodarbojas. Jauno dizainu veidošana ir cieši saistīta ar to, vai es varu sakārtot savu ikdienu un veltīt konkrētu laiku un enerģiju tam, lai domātu par jauniem zīmējumiem. Laika trūkums ir viens no klupšanas akmeņiem. Ja vien zinātu, kā izdarīt tā, lai laika ir vairāk un diena ir garāka, un tajā izdotos visu iecerēto realizēt,» spriež mākslinieks, kurš ikdienā strādā tandēmā ar dizaineri Gitu Straustiņu. Abi sagatavo dizaina darba uzdevumu, stilistisku un to, kā vēlētos to redzēt. Pēc tam darbi tiek novirzīti ārpakalpojuma sniedzējiem, kuru ir prāvs pulks, jo katrai detaļai ir nepieciešams savs meistars.

Zīmola cienītāji ir ne tikai privātpersonas, kas izvēlas dizaina lietas sev vai dāvanām, bet arī korporatīvie klienti. Līdz šim sadarbība ir bijusi ar vairākiem uzņēmumiem, vienam pat veidots īpašs krūzes dizains ar skudras tēlu. «Ir bijusi interesanta pieredze – mani darbi ir aizceļojuši uz ārzemēm un izskatās, ka tam varētu būt labs turpinājums, jo lietas, kas tika aizsūtītas uz citām valstīm, manā izpratnē ir ļoti vērtīgas un rūpīgi pagatavotas, kas ne tikai par mums, bet kopumā par Latviju vēsta to labāko. Mēs esam prasīgi pret kvalitāti, un meistari, ar kuriem sadarbojamies, to zina,» teic Igo.

Eksportā stāsts ir jāveido nedaudz atšķirīgi. «Domāju, ka arī ārzemniekiem ir interesanti uzzināt, ka tas ir mūziķis, kurš šīs lietas rada. Viņam ir īpatnējs rokraksts, līdz ar to kolekcija atšķiras no citām tirgū pieejamām lietām,» pauž Gita. Savukārt Igo teic, ka, tāpat kā citi, cer uz veiksmes stāstu, uz to, ka, lūk, viens veiksmīgi izpildīts lūgums nesīs nākamo pasūtījumu.

Visu rakstu Talants tandēmā ar aizrautību lasiet 23. maija laikrakstā Dienas Bizness.

LASI ARĪ:

FOTO: Mūziķu Dona un Kaspara Rogas Francijas Rivjēra Engurē

Intara Busuļa mammas kafejnīcu apciemo pat tūristi no Krievijas

Tevi varētu interesēt

SIA Positive Foods ir apvienojušies divi līdz šim nesaistīti veselīgo saldumu zīmoli...

SIA TakTil vadītāja Ulla Krūmiņa izgatavo attīstošās bērnu rotaļlietas – grāmatiņas, sedziņas,...

Visi māk pārdot, vienkārši latvieši ir pieņēmuši, ka pārdošana ir uzbāšanās, saka...

Apģērbu zīmola Owa dibinātāja Natālija Jermolajeva pārstāv cilvēkus ar īpašām vajadzībām...

Z/s Lēpes ievieš netradicionālus augus, pieradinot tos Latvijas apstākļiem...

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Veģetāro un vegāno kūku ražotājs SIA Vegetarian Foods plāno piedāvāt arī sāļos...

Uzņēmēja pieredze: Ervīns Labanovskis, BIRZĪ...

2015. gada jūnijā Latvijā darbu uzsākušais Igaunijas privāto auto nomas tīkls Autolevi...

No jūrniecības pie nekustamajiem īpašumiem...

Santa Zaķevica sapni par savu restorānu lolojusi kopš 17 gadu vecuma, ilgus...

Šā gada sākumā Rīgā tika atklāts jauns alus brūzis un bārs Ziemeļu...

Sertificēts gastroenterologs Sabri Abdelmasī par savu īsto vietu pasaules kartē jau vairāk...

Latvijas Universitātes Botāniskajā dārzā Rīgā atklāta kafejnīca ar noteikumiem «Noslēpumu...

SIA Positive Foods ir apvienojušies divi līdz šim nesaistīti veselīgo saldumu zīmoli...

Augļkopība Z/s Pīlādži mērķtiecīgi attīsta augļkoku stādu audzēšanu, apgrozījums septiņu...