Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada decembra (01/12/2007 – 31/12/2007) TV kanālu auditorijas.
Decembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT ar 18.3 % no kopējā skatīšanās laika. Otrais visskatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 17.1 %, tam seko kanāls PBK ar 12.0 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam LTV1 veltīti 10.8 %, bet kanālam LTV 7 4.2 % no kopējā skatīšanās laika. Kanālam 3+ TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 4.0 %, bet kanālam RenTV Baltija 2.1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt 1.8 % veltīti kanālam TV5 Rīga, bet kanālam TV6 - 1.0 %. Mūzikas kanāliem MTV Latvija un PBMK decembrī tika veltīti attiecīgi 0.2 % un 0.4 %. Pārējo kanālu skatīšanai iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 24.9 %, bet Video un DVD 3.0 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar novembri, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, pieaudzis par 19 minūtēm un decembrī sasniedz 5 stundas un 25 minūtes.
Decembrī par skatītāko raidījumu kļuvis Latvijas Valsts prezidenta V. Zatlera Jaungada apsveikums kanālā LTV1 , kuru skatījušies vidēji 16.8 %, jeb 372,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Kopumā Latvijas Valsts prezidenta V. Zatlera Jaungada apsveikumu, kuru vienlaicīgi translēja kanāli LTV1, LTV7 un PBK, kopā redzējuši 37,6 % jeb 832 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Otrajā vietā ierindojusies kanāla TV3 pārraide Latvijas Lepnums 2007, kuru skatījušies vidēji 16.8 %, jeb 371.0 tūkstoši, savukārt trešajā vietā ierindojies Svētku salūts kanālā LTV1, kuru skatījušies vidēji 16.7 %, jeb 370.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Krievijas Federācijas prezidenta V. Putina Jaungada apsveikumu kanālā PBK skatījušies vidēji 14.6 %, jeb 324 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.