Foto: Fazer

Fazer iegādājas smūtiju zīmolu Froosh 

Īstenojot starptautisko stratēģiju, «Fazer Group» iegādājies vadošo smūtiju zīmolu Ziemeļvalstīs – «Froosh». Šis zīmols ir tirgus līderis savā segmentā Somijā un Zviedrijā, kā arī ieņem stabilu otro vietu Dānijā un Norvēģijā. Iegādājoties «Froosh» zīmolu, «Fazer» piesaka savu darbību jaunā kategorijā un paplašina savu klātbūtni mazumtirdzniecībā. «Froosh» izpilddirektors Brendans Hariss (Brendan Harris) ir iecelts par «Fazer Lifestyle Foods» izpilddirektoru.

Lelde Petrāne, 2017. gada 07. novembris plkst. 13:00

«Froosh» iegāde atbilst «Fazer» stratēģiskajiem nākotnes izaugsmes un internacionalizācijas plāniem, atbalstot paplašināšanos un plašāku produktu klāstu tirdzniecībai pašreizējos un jaunajos tirgos. «Froosh» būs daļa no «Fazer Lifestyle Foods» biznesa virziena, kas ir platforma veselīgu, uz augļu–bāzes veidotu produktu piedāvājumam.

«Veselība un labklājība vienlaikus ar ilgtspējīgu dzīvesveidu ir vadošās patērētāju tendences globālā mērogā, un mēs redzam lielu potenciālu šajā jomā. «Froosh» pārņemšana ir daļa no izaugsmes plāna, īpaši ņemot vērā to, ka smūtiju tirgus pieaugs par 10%+ gadā,» komentē Kristofs Fitctums (Christoph Vitzthum), «Fazer Group» prezidents.

«Froosh» ir Zviedrijas uzņēmums ar strauji augošu eksporta biznesu, kura biroji atrodas Ziemeļvalstīs. «Froosh» tika pārņemts no riska kapitāla grupas «Unilever Ventures», kas ir «Unilever» apakšuzņēmums. Kopš sākotnējā ieguldījuma 2008. gadā «Unilever Ventures» bija «Froosh» uzņēmuma lielākās daļas īpašnieks.

«Froosh» piedāvā smūtijus no 100% dabīgām augļu sastāvdaļām bez pievienota cukura vai konservantiem. Uzņēmumam ir vairāk nekā 50 darbinieku visā Ziemeļvalstu reģionā, un ar 35% tirgus daļu tas ir stabils līderis Ziemeļvalstu smūtiju tirgū. Papildus tam, «Froosh» smūtiji tiek eksportēti arī uz Islandi, Baltiju, Vāciju, Franciju, Īriju un citām valstīm, nesen eksports uzsākts arī uz Japānu.

«Fazer» ir starptautisks ģimenes uzņēmums, kas specializējas maizes, saldumu un cepumu ražošanā, kā arī ēdināšanas pakalpojumu sniegšanā.

«Fazer Latvija» ir viens no maizes tirgus līderiem, kas strādā ar diviem zīmoliem – «Fazer» un «Druva». Maize tiek cepta Ogrē.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Regulāras un pietiekamas investīcijas zīmolā ir ļoti nozīmīgas, jo tieši tas dod...

Uzņēmums Stats Serviss mainījis nosaukumu uz STATS RENT, turpina izstrādāt rentomāta projektu...

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

Skolēnu ēdināšana kļūst par sociālo uzņēmējdarbību....

No šīs sadaļas
2017. gada 07. novembris plkst. 11:24

Piena pārstrādes uzņēmums Food Union papildinājis raudzētā piena produktu zīmola Lakto klāstu...

2017. gada 03. novembris plkst. 10:08

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties alus Labietis ražotnē,...

2017. gada 03. novembris plkst. 7:46

Jelgavā šodien atklāj 10 miljonus eiro vērtu šokolādes fabriku; ražos šokolādi ar...

2017. gada 01. novembris plkst. 13:09

Investējot 25 000 eiro, piena pārstrādes uzņēmums Food Union paplašinājis zīmola Rasēns...

2017. gada 30. oktobris plkst. 10:12

Tuvojoties valsts svētkiem, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF) sadarbībā ar Zemkopības...

2017. gada 26. oktobris plkst. 15:18

Tā kā lietavu dēļ Latvijā kartupeļu ražas vākšana šogad bija apgrūtināta un...

2017. gada 26. oktobris plkst. 11:04

No nākamā gada plānots ieviest pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 5%...

2017. gada 25. oktobris plkst. 8:17

Sekojot ēšanas tendencēm pasaulē un iedzīvotāju paradumam uzturā vairāk lietot dārzeņus, AS...

2017. gada 24. oktobris plkst. 17:57

Vīna ražošanas apjoms pasaulē šogad nokrities par 8,2% un sasniedzis zemāko līmeni...

2017. gada 24. oktobris plkst. 16:02

Sviesta trūkums Francijā tiek raksturots kā sliktākais kopš Otrā pasaules kara beigām...