Pārtika

Food Union izmantos ķīniešu «paranoiskās bailes no vietējiem produktiem»

LETA, 22.03.2016

Normunds Staņēvičs

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Koncerns Food Union Ķīnas tirgū plāno startēt ar zīmola Kārums biezpiena sieriņiem, tos ražojot uz vietas, bet izmantojot no Latvijas atvestu biezpienu, šodien piena nozares attīstībai veltītā diskusijā informēja koncerna Food Union sastāvā esošā AS Rīgas piena kombināts valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs

Viņš sacīja, ka koncerna mērķis ir turpināt pērn sākto stratēģiju ar mērķi «Ķīnā investēt un arī nopelnīt».

Nākamais solis ir pašiem savu pārstrādes jaudu izveide Ķīnā.

«Plānojam izveidot ražotnes, kur tiks ražoti zīmola Kārums biezpiena sieriņi. No Latvijas uz Ķīnu vedīsim biezpienu, bet viss pārējais - sieriņu veidošana, formēšana, pārklāšana ar glazūru, notiks uz vietas Ķīnas ražotnē,» norādīja Staņēvičs.

Viņš arī sacīja, ka uzņēmums Ķīnā startēs ar Limbažu piens zīmolu, kas tulkojumā nozīmējot «lielais baltais nams».

«Tas ir labs nosaukums, kas zināmā mērā norāda uz kvalitāti. Ķīnā ir paranoiskas bailes no vietējiem produktiem, līdz ar to ir liels pieprasījums pēc drošas, veselīgas un tīras pārtikas no Eiropas,» sacīja Staņēvičs.

Viņš arī atzina - lai gan kopumā pirktspēja Ķīnā patlaban ir zema, to atsver lielais iedzīvotāju skaits. Turklāt Ķīnā valda ļoti liela cieņa pret bērniem un vecākās paaudzes cilvēkiem, līdz ar to šīm vecuma grupām tiek piedāvāts viss labākais, neskatoties uz cenu.

Patlaban Ķīnā strādā desmit Food Union darbinieki, turklāt zīmolu virzību tirgū vada uzņēmuma lielākais akcionārs Andrejs Beshmeļņickis,

«Viņš patlaban dzīvo Honkongā un vada šo procesu, attīstot Ķīnā Food Union biznesu,» sacīja Staņēvičs.

Food Union startēja Ķīnas tirgū pērn, eksportējot saldējumu, kā arī sadarbībā ar kompāniju Bright Food Group un Šanhajas pašvaldības iestādēm atverot zīmolu Ekselence un Nu Smoothie «pop-up» tirdzniecības vietas. Šogad kompānija turpina apgūt Ķīnas tirgu ar krējuma saldējumu, zīmola UHT pienu un citiem produktiem.

Food Union centienus Ķīnā atbalsta uzņēmuma partneris Bright Food Group. Tāpat būtisks atbalsts bija starpvaldību attiecības, kā ar darbs, ko paveica Latvijas un Ķīnas vēstniecības, Zemkopības ministrija un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, atzīmē Staņēvičs.