FOTO: DB viesojas Baltijā lielākajā e-komercijas uzņēmumā 

2017. finanšu gadā Baltijas lielākais e-komercijas spēlētājs Pigu Group plāno apgrozīt 85 miljonus eiro, bet turpmākajiem gadiem mērķi ir vēl ambiciozāki – 2021. gadā uzņēmuma mērķis ir sasniegt 200 miljonus eiro, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Anda Asere, 27.3.2018
1/39

Daiņus Ļuļis preču saņemšanas punktā

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

«Esam lielākais interneta tirgotājs Baltijā; katru gadu augam straujāk, mūsu izaugsme absolūtos skaitļos ir lielāka nekā mūsu konkurentiem, un ar katru gadu atraujamies arvien pamanāmāk. Tas mums palīdz piesaistīt vairāk pircēju un pirkt vairāk produktu par labākām cenām. Mūsu galvenais mērķis ir augt un palielināt tirgus daļu,» neslēpj Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), Pigu UAB valdes priekšsēdētājs.

Pigu Group ietilpst internetveikali pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā un kaup24.ee Igaunijā. Pēdējos gados uzņēmuma apgrozījums visās trijās Baltijas valstīs ir audzis divas reizes – no 40 miljoniem 2014. gadā līdz 85 miljoniem 2017. finanšu gadā, kas beigsies marta beigās. 2018. gadā Pigu Group mērķē uz 105 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt 2021. gada plāns ir apgrozīt 200 miljonus eiro. Straujā izaugsme ļāvusi Pigu Group ierindoties Deloitte straujāk augošo kompāniju saraksta Technology Fast 50 sadaļā Big 5, ieņemot 3. vietu. «Šajā sarakstā apkopotas diezgan lielas kompānijas, kuras vairs neaug tik strauji kā jaunāki uzņēmumi. Šajā sarakstā esam pirmā kompānija no Baltijas reģiona. Lai gan strādājam sešu miljonu iedzīvotāju tirgū, šajā konkursā konkurējam ar tādu valstu tirgu kā Polija un Rumānija, kur ir 40 un 20 miljoni iedzīvotāju. Tāpat jau otro reizi esam iekļuvuši 2017 Inc. 5000 Eiropas straujāk augošo kompāniju sarakstā,» uzskaita D. Ļuļis.

Gadā Pigu Group internetveikalos iegriežas 76 miljoni apmeklētāju. Tas nozīmē - katrs Baltijas valstu iedzīvotājs apmeklē kādu no šiem internetveikaliem vismaz reizi mēnesī. 2017. finanšu gadā Pigu Group izpildīja divus miljonus pasūtījumu, 2018. gadā plāno sasniegt 2,7 miljonus un 2021. gadā – sešus miljonus. Pigu Group datubāzē ir 1,5 miljoni pircēju – 750 tūkstoši ir Lietuvā, 500 tūkstoši – Latvijā un 250 – tūkstoši Igaunijā. No tiem aktīvie klienti, kuri iepērkas vismaz reizi gadā, ir aptuveni 600 tūkstoši, kas ir ap 10% no Baltijas iedzīvotāju skaita.

Visu rakstu Internetā barjeru nav lasiet 27. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Internetā vislabāk pērk gatavos garšvielu maisījumus, sāli un piparus.

Noslēdzies darījums, kura ietvaros Polijas uzņēmumam MCI Management piederošais investīciju...

Interneta veikals kontaktlēcu lietotājiem Manaslecas.lv (SIA OpticLab) iegādājies parfimērijas...

Ņemot vērā patērētāju iepirkšanās paradumu maiņu un augošo interesi par pirkumiem...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Sociālā tīkla «Facebook» vadītājs Marks Cukerbergs, pārtraucot piecas dienas ilgu klusēšanu...

Valsts policija pārtraukusi divu Latvijā populāru tīmekļa vietņu darbību, kurās, pārkāpjot autortiesības,...

Tehnoloģiju jomas milži lielākā mērā var iespiesties savu lietotāju maksājumu apstrādāšanā...

Milzīgais informācijas apjoms ir radījis situāciju, kad viss lietotājam interesējošais saturs...

Sociālais tīkls «Twitter» trešdien paziņoja, ka aktīvi sāks vērsties pret automātiskajiem kontiem...

Tiesa brīdināja «Facebook», ka tam draud naudas sods 250 000 eiro dienā.

EK nevar noteikt sankcijas, jo bloka 28 dalībvalstis ir atsevišķi atbildīgas par patērētāju aizsardzības noteikumu ievērošanu.

Lai kaut kas izdotos, ir jāsapņo. Es nekad mūžā nevarēju iedomāties, ka varētu trenēt cilvēkus visā pasaulē.

Sociālie tīkli pie lietotāja reģistrācijas ievāc diezgan daudz informācijas, kas uzņēmumiem atvieglo sava potenciālā klienta meklējumus.

Sociālie mediji ir radījuši jaunu tendenci, ietekmējot jaunākās paaudzes vēlamā patēriņa modeli.