FOTO: DB viesojas Baltijā lielākajā e-komercijas uzņēmumā 

2017. finanšu gadā Baltijas lielākais e-komercijas spēlētājs Pigu Group plāno apgrozīt 85 miljonus eiro, bet turpmākajiem gadiem mērķi ir vēl ambiciozāki – 2021. gadā uzņēmuma mērķis ir sasniegt 200 miljonus eiro, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Anda Asere, 2018. gada 27. marts plkst. 8:54

«Esam lielākais interneta tirgotājs Baltijā; katru gadu augam straujāk, mūsu izaugsme absolūtos skaitļos ir lielāka nekā mūsu konkurentiem, un ar katru gadu atraujamies arvien pamanāmāk. Tas mums palīdz piesaistīt vairāk pircēju un pirkt vairāk produktu par labākām cenām. Mūsu galvenais mērķis ir augt un palielināt tirgus daļu,» neslēpj Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), Pigu UAB valdes priekšsēdētājs.

Pigu Group ietilpst internetveikali pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā un kaup24.ee Igaunijā. Pēdējos gados uzņēmuma apgrozījums visās trijās Baltijas valstīs ir audzis divas reizes – no 40 miljoniem 2014. gadā līdz 85 miljoniem 2017. finanšu gadā, kas beigsies marta beigās. 2018. gadā Pigu Group mērķē uz 105 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt 2021. gada plāns ir apgrozīt 200 miljonus eiro. Straujā izaugsme ļāvusi Pigu Group ierindoties Deloitte straujāk augošo kompāniju saraksta Technology Fast 50 sadaļā Big 5, ieņemot 3. vietu. «Šajā sarakstā apkopotas diezgan lielas kompānijas, kuras vairs neaug tik strauji kā jaunāki uzņēmumi. Šajā sarakstā esam pirmā kompānija no Baltijas reģiona. Lai gan strādājam sešu miljonu iedzīvotāju tirgū, šajā konkursā konkurējam ar tādu valstu tirgu kā Polija un Rumānija, kur ir 40 un 20 miljoni iedzīvotāju. Tāpat jau otro reizi esam iekļuvuši 2017 Inc. 5000 Eiropas straujāk augošo kompāniju sarakstā,» uzskaita D. Ļuļis.

Gadā Pigu Group internetveikalos iegriežas 76 miljoni apmeklētāju. Tas nozīmē - katrs Baltijas valstu iedzīvotājs apmeklē kādu no šiem internetveikaliem vismaz reizi mēnesī. 2017. finanšu gadā Pigu Group izpildīja divus miljonus pasūtījumu, 2018. gadā plāno sasniegt 2,7 miljonus un 2021. gadā – sešus miljonus. Pigu Group datubāzē ir 1,5 miljoni pircēju – 750 tūkstoši ir Lietuvā, 500 tūkstoši – Latvijā un 250 – tūkstoši Igaunijā. No tiem aktīvie klienti, kuri iepērkas vismaz reizi gadā, ir aptuveni 600 tūkstoši, kas ir ap 10% no Baltijas iedzīvotāju skaita.

Visu rakstu Internetā barjeru nav lasiet 27. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 23. janvāris plkst. 9:01

Internetā vislabāk pērk gatavos garšvielu maisījumus, sāli un piparus.

2015. gada 03. augusts plkst. 15:47

Noslēdzies darījums, kura ietvaros Polijas uzņēmumam MCI Management piederošais investīciju...

2013. gada 17. aprīlis plkst. 11:37

Interneta veikals kontaktlēcu lietotājiem Manaslecas.lv (SIA OpticLab) iegādājies parfimērijas...

2012. gada 29. novembris plkst. 12:46

Ņemot vērā patērētāju iepirkšanās paradumu maiņu un augošo interesi par pirkumiem...

Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

Pirms vairākiem gadiem raidījumu vadītājs un dabas pētnieks Māris Olte par 6000...

Lai arī esmu projām no lielā sporta, joprojām esmu tajā iekšā, tikai...

No šīs sadaļas
2018. gada 22. marts plkst. 5:56

Sociālā tīkla «Facebook» vadītājs Marks Cukerbergs, pārtraucot piecas dienas ilgu klusēšanu...

2018. gada 14. marts plkst. 9:31

Valsts policija pārtraukusi divu Latvijā populāru tīmekļa vietņu darbību, kurās, pārkāpjot autortiesības,...

2018. gada 07. marts plkst. 9:58

Tehnoloģiju jomas milži lielākā mērā var iespiesties savu lietotāju maksājumu apstrādāšanā...

2018. gada 01. marts plkst. 9:46

Milzīgais informācijas apjoms ir radījis situāciju, kad viss lietotājam interesējošais saturs...

2018. gada 22. februāris plkst. 11:53

Sociālais tīkls «Twitter» trešdien paziņoja, ka aktīvi sāks vērsties pret automātiskajiem kontiem...

2018. gada 17. februāris plkst. 9:57

Tiesa brīdināja «Facebook», ka tam draud naudas sods 250 000 eiro dienā.

2018. gada 15. februāris plkst. 12:49

EK nevar noteikt sankcijas, jo bloka 28 dalībvalstis ir atsevišķi atbildīgas par patērētāju aizsardzības noteikumu ievērošanu.

2018. gada 12. februāris plkst. 6:50

Lai kaut kas izdotos, ir jāsapņo. Es nekad mūžā nevarēju iedomāties, ka varētu trenēt cilvēkus visā pasaulē.

2018. gada 09. februāris plkst. 16:11

Sociālie tīkli pie lietotāja reģistrācijas ievāc diezgan daudz informācijas, kas uzņēmumiem atvieglo sava potenciālā klienta meklējumus.

2018. gada 09. februāris plkst. 8:36

Sociālie mediji ir radījuši jaunu tendenci, ietekmējot jaunākās paaudzes vēlamā patēriņa modeli.