Jūras vilki apšauba zemessūcēja spējas 

Vecie jūras vilki Pāvilostā apšauba, ka nupat piegādātais zemessūcējs spēs veikt uzticētās funkcijas.

Dienas Bizness, 2014. gada 15. decembris plkst. 10:37

Pagaidām Ukrainas pilsētā Hersonā ražotais zemessūcējs stāv ostas teritorijā ieziemots un darbu sāks pavasarī, reģionālajam laikrakstam Kursas Laiks apstiprinājis Pāvilostas ostas pārvaldnieks Ronalds Griškēvičs.

«Tas ir tik maziņš, ka smiekli nāk. Nu ko tāds var paveikt? Atceros, ka Pāvilostā bija līdzīgs, bet divas reizes lielāks. Tas starp moliem nogrima. Jūrā vējš var sacelties ātri, un, ja tas metāla plostiņš stāvēs pie moliem, ātri vien būs dibenā. Piekrītu, ka Sakas upi ar to var padziļināt Tur līcīšos mierīgi - viļņu nav,» uzskata Valdis Stūre. Vecais kapteinis bilst, ka līdzīgas bažas ir arī citiem viņa gadagājuma jūrniekiem, kuri dažādas ķibeles un īstus jūras viļņus redzējuši.

Pāvilostas domes priekšsēdētājs Uldis Kristapsons Kursas Laikam paudis pārliecību, ka «izmēram nav nozīmes». «Pēc tehniskajiem parametriem, iekārta sola pildīt to, kas tai paredzēts. Pēdējos trīs gadus, kamēr amatā ir Griškēvičs, man nav bijis pamata šaubīties par Ostas pārvaldes darbu. Darbi rit un osta attīstās tik, cik ir naudas,» sacījis U. Kristapsons. 

Zemessūcējam gadā jāizsūc 2000 kubikmetri smilšu, bet tā jauda ir 300 kubikmetri dienā.

Iepriekš ar Pāvilostas ostas akvatorijas un Sakas upes gultnes tīrīšanu un padziļināšanu nodarbojās Lietuvas kompānijas, kuru darbs ilgstošā laika periodā bija neefektīvs. Līdz nesenai pagātnei ostā strādāja 1936. gadā ražots kuģis, kuram visu laiku bija kādas tehniskas problēmas, bet smilšu sanesumi pie moliem turpināja augt. Ierīce ostai izmaksājusi 77 tūkstošus eiro.

 

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

Pirms vairākiem gadiem raidījumu vadītājs un dabas pētnieks Māris Olte par 6000...

Lai arī esmu projām no lielā sporta, joprojām esmu tajā iekšā, tikai...

No šīs sadaļas
2014. gada 12. decembris plkst. 11:02

Šā gada novembrī Liepājas ostas kravu apgrozījums sasniedza 629,6 tūkstošus tonnu,...

2014. gada 12. decembris plkst. 10:34

Latvijas dzelzceļa kompānija Latvijas Dzelzceļš (LDz) nākamā gada budžetā plāno 20% apgrozījuma...

2014. gada 11. decembris plkst. 16:10

Spriedums Šveices kompānijas Stadler Bussnang (Stadler) prasībā pret pasažieru pārvadātāja...

2014. gada 11. decembris plkst. 9:31

Tranzīta zudums samazinātu IKP par 2%; komersantiem dažādas prognozes
, ceturtdien vēsta laikraksts...

2014. gada 10. decembris plkst. 14:32

Lidsabiedrība Ukraine International Airlines (UIA) sāks regulāru satiksmi no Ukrainas uz Latviju,...

2014. gada 10. decembris plkst. 9:00

Vērienīgajā dzelzceļa projektā jānoskaidro finansējuma avoti un atbildības sfēras
, trešdien...

2014. gada 09. decembris plkst. 14:53

AS Pasažieru vilciens (PV) nesaņemot papildus finansējumu 2013. un 2014. gada zaudējumu...

2014. gada 08. decembris plkst. 15:19

Krievijas lidmašīnu līzinga kompānija Avializing iesniegusi tiesā prasību atzīt Krievijas...

2014. gada 08. decembris plkst. 13:57

Latvijas – Turkmenistānas starpvaldību komisijas Transporta grupas sēdē parakstīta vienošanās...

2014. gada 08. decembris plkst. 12:12

Beļģijā pirmdien notiek streiks pret valdības taupības pasākumiem, kas izraisījis satiksmes haosu...