Jaunākais izdevums

Ampple prezentējis aizsargvāciņu-skaļruni, kas ar savu skaņas kvalitāti uzlabo mūzikas, spēļu un video skatīšanās pieredzi iPad Pro, iPad Air un iPad Mini planšetdatoros

Ampple nodrošina spēcīgu skaņu, izmantojot Coneq skaņas korekcijas algoritmu, inovatīvu akustisko dizainu un iekšējos skaņas kanālus. Papildināts ar t.s. zilzobja tehnoloģiju, Ampple aizsargvāciņš-skaļrunis var tikt savienots ne vien ar iPad ierīcēm, bet arī ar citām, kas izmanto šo tehnoloģiju. Ampple aprīkots ar 5000 mAh bateriju, kas darbojas līdz desmit stundām, tāpēc aizsagvāciņš neizmanto iPad jaudu.

Indiegogo pūļa finansējuma kampaņas mērķis ir 50 tūkstoši dolāri un Ampple cena ir, sākot no 95 dolāriem (https://www.indiegogo.com/projects/ampple-your-ipad-s-sound-amplified--3#/).

«iPad ir zināms ar tā augstas izšķirtspējas ekrānu, kas bagātina lietotāju iemīļotākās filmas, pārraides un videospēles, taču audio kvalitāte bieži vien iepaliek vizuālajai pieredzei. Ar Ampple lietotāji varēs izbaudīt uzlabotu skatīšanās un klausīšanās pieredzi savā iPad,» saka Viesturs Sosārs, Ampple vadītājs. Ampple dibinātāji ir Viesturs Sosārs, Rihards Funts un Kaspars Kalnišs.

Divas zināmākās pūļa finansējuma platformas ir Kickstarter un Indiegogo. Ampple izvēlējies Indiegogo. «Kickstarter ir apmēram trīs reizes lielāka platforma. Taču labākās un interesantākās plaša patēriņa elektronikas produktu kampaņas un vairāk gadījumu, kad idejas pārvēršas produktos, ir Indiegogo. Uzmanīgāk paskatoties, Indiegogo izskatās ļoti labi un pat labāk mūsu produktam,» saka V. Sosārs. Papildu tam, nozīmīgs arguments ir arī tas, ka Indiegogo ir otrs lielākais spēlētājs šajā tirgū un dažkārt ir vērts sadarboties, nevis ar līderiem, bet gan ar otrajiem, jo tiem ir ambīcijas kļūt par līderi. Viņš stāsta, ka ar Indiegogo ir tā, ka, ja viņiem patīk kāds projekts, viņi noslēdz īpašu līgumu, kura ietvaros apsola projektu noteiktu reižu skaitu reklamēt un palīdzēt ar ieteikumiem. Ampple ir konkrēts cilvēks, pie kā kompānijā vērsties un kurš izsaka ieteikumus un kritiku par kampaņu. Papildu tam visam Indiegogo ļauj precīzi saprast, kura reklāma vai kanāls atved pasūtītāju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā izstrādātā iPad aizsargvāciņa-skaļruņa Ampple komanda otrā kampaņas dienā stabilizē piesaistīto finansējuma apmēru pūļa finansējuma vietnē Indiegogo

Šobrīd Ampple sasniedzis 33% no sava mērķa un ar savu naudu par šo iPad aksesuāru «balsojuši» jau 129 atbalstītāji, kopumā piedāvājot 16,3 tūkstošus eiro. Indiegogo pūļa finansējuma kampaņas mērķis ir 50 tūkstoši dolāri un Ampple cena ir, sākot no 95 dolāriem (https://www.indiegogo.com/projects/ampple-your-ipad-s-sound-amplified--3#/). Parasti pūļa finansējuma platformās komandas finansējumu saņem vien tad, ja pilnībā sasniedz vai pārsniedz izvirzīto mērķi. Indiegogo piedāvā ar «elastīgo» mērķi, kas nozīmē, ka projekts saņems finansējumu arī tad, ja netiks savākta visa plānotā summa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar iPad aisargvāciņa-skaļruņa Ampple komanda sāka pūļa finansējuma kampaņu un pirmās dienas laikā jau pietuvojusies savam mēŗkim par trešdaļu

Db.lv jau rakstīja - Ampple nodrošina spēcīgu skaņu, izmantojot Coneq skaņas korekcijas algoritmu, inovatīvu akustisko dizainu un iekšējos skaņas kanālus. Papildināts ar t.s. zilzobja tehnoloģiju, Ampple aizsargvāciņš-skaļrunis var tikt savienots ne vien ar iPad ierīcēm, bet arī ar citām, kas izmanto šo tehnoloģiju. Ampple aprīkots ar 5000 mAh bateriju, kas darbojas līdz desmit stundām, tāpēc aizsagvāciņš neizmanto iPad jaudu.

«iPad ir zināms ar tā augstas izšķirtspējas ekrānu, kas bagātina lietotāju iemīļotākās filmas, pārraides un videospēles, taču audio kvalitāte bieži vien iepaliek vizuālajai pieredzei. Ar Ampple lietotāji varēs izbaudīt uzlabotu skatīšanās un klausīšanās pieredzi savā iPad,» saka Viesturs Sosārs, Ampple vadītājs. Ampple dibinātāji ir Viesturs Sosārs, Rihards Funts un Kaspars Kalnišs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pūļa finansējuma piesaistes kampaņā vietnē Indiegogo Latvijā radītais aizsargvāciņš-skaļrunis Ampple, kas domāts iPad planšetdatoriem, sasniedzis savu mērķi un piesaistījis 51,3 tūkstošus dolāru

«Kampaņa bija grūta, jo pieļāvām daudz kļūdu tās sākumā. Patiesībā nebijām labi sagatavojušies un, dažādu iemeslu dēļ, bija grūti kampaņai piesaistīt pietiekami daudz «acu». Pēdējā nedēļā beidzot sapratām, kā dabūt cilvēkus uz Indiegogo lapu un attiecīgi būtiski pieauga pasūtījumu skaits. Bet, lai to saprastu, mums bija daudz ne tik veiksmīgu mēģinājumu pa ceļam,» atklāj Viesturs Sosārs, Ampple vadītājs. Vaicāts par tālākajiem soļiem, viņš atzīst, ka tagad viss tikai sākas – jāsāk gatavot ražošana un jāpiesaista nopietnāks sēklas raunda finansējums. «Darba pilnas rokas,» tā V. Sosārs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilgstoši skatoties filmas un klausoties mūziku planšetdatorā, rodas nepieciešamība pēc kvalitatīvākas skaņas

Ampple ir iPad aksesuārs – aizsargvāciņš ar iebūvētu audiosistēmu. «Ir daudz situāciju, kur cilvēki lieto austiņas nevis tāpēc, ka grib būt nedzirdēti, bet tāpēc, ka citādi ir slikta skaņa. Jebkurām austiņām ir labāka skaņa, nekā iPad. Vēl viens risinājums ir ārējie skaļruņi, bet tā ir atsevišķa lieta un cilvēkam ir jābūt tur, kur ir skaļruņi, vai arī pārvietojoties tie jāņem līdzi,» stāsta Viesturs Sosārs, Ampple (SIA Sonocase) vadītājs.

Iepriekš viņš strādāja audioinženierijas uzņēmumā Real Sound Lab un viņu pārsteidza tas, cik ar esošajiem līdzekļiem labāka varētu būt skaņa mazās plaša patēriņa ierīcēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Sonocase startē igauņu platformā Funderbeam Markets

Anda Asere, 07.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzās pūļa finansējuma platformām aktīvāk attīstīties sākušas arī kolektīvās investēšanas platformas, kurās investoriem iespējams iegādāties nelielu daļu uzņēmuma kapitāldaļu, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Viena no tādām platformām ir igauņu Funderbeam Markets, kas ir primārais un sekundārais tirgus agrīnā posma startup uzņēmumu investīcijām. Tas ļauj investoriem no dažādām pasaules vietām viegli apvienoties, lai palīdzētu startup uzņēmumiem vairot to kapitālu. «To piedāvā vairākas kompānijas, bet mēs atšķiramies ar to, ka investori var tirgot savas investīcijas tiešsaistes pēcpārdošanas tirgū, izmantojot digitālos žetonus. Kad investīcija ir veikta, investori var pārdot savas daļas citiem investoriem platformā. Pamatā šodien, ieguldot jaunuzņēmumos, investori ir saistīti ar savu lēmumu uz diezgan ilgu laiku, kurā ar savu ieguldījumu neko nevar iesākt. Ja kompānijai labi klājas, kāds no investoriem varētu gribēt pārdot savas kapitāldaļas. Protams, tas nebūs tik vērtīgi kā brīdī, kad kompānija tiek pārdota, taču varbūt cilvēkam nauda vajadzīga agrāk. Protams, kā jau jebkurā tirgū, vajadzīgs kāds, kurš vēlas pārdot, un kāds, kurš vēlas pirkt,» skaidro Mads Emīls Dalsgārds (Mads Emil Dalsgaard), Funderbeam mārketinga vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas start-up uzņēmums Ampple radījis iPad aizsargvāciņu ar Bluetooth stereo sistēmu, kas nodrošina trīs reizes lielāku skaļumu, sniedzot dabīgu stereo skaņu visā frekvenču diapazonā, informē Ampple pārstāvji.

Latvijas start-up uzņēmuma Ampple idejas mērķis ir uzlabot skaņu mobilajām ierīcēm un piedāvāt dzidras un piesātinātas skaņas pieejamību, tādejādi arī aktualizējot iPada lietošanu dažādās situācijas. Šī iemesla dēļ vāciņš ir radīts no īpaši izturīgas plastmasas, ļaujot pasargāt ierīci no bojājumiem.

«Mūsu izstrādātais produkts ir portatīvs iPad aizsargvāciņš ar iebūvētiem jaudīgiem skaļruņiem, kurš zīmīgs ar funkcionālu dizainu no ārpuses un inovatīvu akustisko dizainu aizsargvāciņa iekšpusē. Tajā izmantots Latvijā radīts skaņas korekcijas algoritms Coneq,» par latviešu radīto tehnoloģiju kvalitāti ir pārliecināti paši idejas autori.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies jaunuzņēmumu «start-up» sacensību «PowerUp!» reģionālais fināls, kuru organizēja «EIT InnoEnergy» «LMT» galvenajā ēkā.

Latvijas mērogā 9 jaunuzņēmumu konkurencē par veiksmīgāko un inovatīvāko projektu žūrija atzina «MAZZY», kas pārstāvēs Latviju «PowerUp!» sacensību lielajā finālā Prāgā 19. jūnijā. «MAZZY» prezentētais risinājums sniedz iespēju ikvienam ar bezvadu sensora palīdzību nolasīt datus par energoresursu patēriņu un pārskatāmā veidā uzkrāt šo informāciju e-metra portāla vietnē.

«Sacensību mērķis ir atrast inovatīvus risinājumus enerģijas nozarē un uzlabot gaisa kvalitāti Eiropas pilsētās, sekmējot apkārtējās vides tīrību. Uzvarējušās komandas projekts atbilst mūsdienu enerģijas tirgus vajadzībām un var tikt pielietots arī starptautiskā līmenī. Tieši prototipa pielietojamība globālā mērogā bija vissvarīgākais kritērijs uzvarētāja izvēlē,» komentēja Mihals Bajda,žūrijas priekšsēdētājs, «InnoEnergy» pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas un ārvalstu jaunuzņēmumiem vēl trīs dienas, līdz 15. novembrim, ir iespēja pieteikties starptautiskai pirmsakcelerācijas programmai PRIMER, ko rīko akcelerators enerģētikas jomā InnoEnergy kopā ar programmas partneriem TechHub Riga un BuildIT Latvia. Programmas PRIMER mērķis ir sagatavot jaunos tehnoloģiju, inovāciju un enerģētikas uzņēmumus vēl straujākam un precīzākam startam starptautiskajā uzņēmējdarbībā.

Programma PRIMER ir piemērota jaunuzņēmumiem, kuriem ir svarīgs tieši sagatavošanās posms uzņēmējdarbībā – programmas ietvaros pieredzējušu ekspertu vadībā būs iespēja plānot investīciju piesaisti, izvērtēt esošo biznesa modeli, izstrādāt īpašuma tiesību aizsardzības un tirgus stratēģijas un tamlīdzīgi. Šādas līdzīgas programmas tiek īstenotas vairāk nekā 15 Eiropas valstīs, un no 20. novembra līdz 12. decembrim tiks īstenota arī Latvijā.

InnoEnergy Hub vadītāja Latvijā Liene Kuplā norāda: «Programma PRIMER ir veidota, lai tās uzsācējs varētu saprast svarīgākos uzņēmējdarbības aspektus, pirms spert soli tālāk sava uzņēmuma veidošanā. Programmas dalībniekiem nav specifisku nozaru ierobežojumu, kā arī nav prasību attiecībā uz projekta gatavības stadiju. Šī programma sniedz iespēju satikt citus jaunuzņēmumus ar līdzīgiem izaicinājumiem, socializēties, dalīties savā pieredzē un uzzināt par citu kļūdām uzņēmējdarbībā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veicinātu mazo un vidējo uzņēmumu attīstību un konkurētspēju, 23. martā ar tiešsaistes lekciju par biznesa izaugsmes plānošanu jau septīto reizi tiks uzsākta SEB bankas uzņēmumu Izaugsmes programma.

Tās ietvaros 13 dažādu nozaru uzņēmumi turpmāko sešu mēnešu garumā ekspertu un mentoru vadībā pilnveidos zināšanas un prasmes tādās jomās kā inovācijas, izaugsmes domāšana, mārketings un produktu vadība, kā arī mūsdienīga finanšu plānošana un ilgtspēja.

Šogad Izaugsmes programmu SEB banka īsteno sadarbībā ar inovāciju vadības uzņēmumu “Helve”. Dalība Izaugsmes programmā ir bez maksas un tā paredzēta Latvijā reģistrētiem uzņēmumiem ar vismaz divu gadu pieredzi uzņēmējdarbībā. Kopš 2018. gada Izaugsmes programmu absolvējuši jau vairāk nekā 70 Latvijas uzņēmumu.

SEB Inovāciju vadītāja Irēna Vercmane: “Lielai daļai uzņēmumu šobrīd jāvelta papildu resursi, lai risinātu operatīvos jautājumus, kas saistīti ar ģeopolitisko situāciju un tās izraisīto ietekmi gan uz piegādes ķēdēm, gan noieta tirgiem. Taču tas nenozīmē, ka nepieciešamība stratēģiski domāt soli uz priekšu būtu kļuvusi nebūtiska. Šajos apstākļos vēl jo svarīgāk ir attīstīt spēju izaicinājumos saskatīt jaunas iespējas, lai nodrošinātu sava biznesa ilgtspēju. Tāpēc prieks, ka mūsu uzņēmēji saglabā izaugsmes ambīcijas un vēlas gan papildināt jau esošās zināšanas, gan apgūt ko jaunu savai attīstībai.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

LU Biznesa inkubatorā triumfē daudzfunkcionāli sensori un akustiskie paneļi

Db.lv, 27.03.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzoties Latvijas Universitātes (LU) Biznesa inkubatora pirmsinkubācijas programmai, galveno balvu ieguva divas studentu komandas, kuras 20 nedēļu laikā strādājuši pie savām biznesa idejām un izstrādājuši daudzfunkcionālus sensoru un skaņas izolācijas paneļu prototipus no pārstrādāta tekstila.

Žūrija vērtēja katras komandas izstrādāto biznesa modeli, idejas inovāciju līmeni, tirgus lielumu, idejas validāciju, kā arī komandas atbilstību un par labākajām idejām atzina komanda “ReCyclone”, kuru biznesa ideja ir pārstrādāt tekstila atkritumus skaņu izolējošos akustiskos dizaina paneļos un “Purefy” komanda, kas izstrādā daudzfunkcionālus sensorus, kas mēra tvertņu tilpumu, lai attālināti redzētu datus vai tvertne ir pilna vai tukša.

Abas komandas ieguva 2000 eiro lielu naudas grantu.

Komanda “ReCyclone” pēc naudas balvas saņemšanas, dalījās emocijās, ko guvuši pēdējo divpadsmit nedēļu laikaposmā: ”Biznesa inkubatorā ir atbalstoša un motivējoša vide, kas diezgan ātrā tempā dzen uz priekšu idejas attīstību. Pieaicinātie nodarbību vadītāji dalās ar savām zināšanām un pieredzi, kas attīsta mūsu uzņēmējdarbības spējas un zināšanas. Piedaloties biznesa inkubatorā, esam ieguvuši biznesa idejas validēšanas prasmes, kā arī iedvesmu un motivāciju attīstīt savu biznesa ideju. Tas mūs mudina aktīvi un ar aizrautību strādāt pie mūsu iecerētā produkta izveides, lai jau tuvākajā laikā tirgum varētu piedāvāt mūsu ilgtspējīgi radītos skaņu izolējošos paneļus.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

LU studentu Biznesa inkubators trim komandām piešķir 10 000 eiro

Lelde Petrāne, 02.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Universitātes (LU) studentu Biznesa inkubatoru piektajā sezonā absolvējušas 14 jauno uzņēmēju komandas. Biznesa tālākai attīstībai trīs no komandām ir ieguvušas LU Biznesa ideju fonda grantus 10 000 eiro apmērā. Vienlaikus līdz 15. oktobrim ir atklāta pieteikšanās Biznesa inkubatora sestajai sezonai.

Biznesa inkubācijas sezonas noslēguma grantu konkurss norisinājās jau ceturto gadu, pateicoties Džona Medvecka, Driehaus ģimenes un mecenātu ziedojumiem.

Šogad konkursā piedalījās sešas no 14 inkubatoru absolventu komandām. Pēc biznesa projektu prezentācijas pieredzējušu uzņēmēju žūrija nolēma 10 000 EUR grantu sadalīt starp trim komandām.

Kontroldarbu veidošanas datorprogrammas izstrādātāji «Ingenium» saņēma 2415 EUR; attīstošo bērnu rotaļlietu ražotājs «KOPAA» ieguva 3200 EUR, bet lielāko grantu - 4385 EUR apmērā - žūrija piešķīra veselīgo augļu un ogu saldējumu ražotājiem «Avenei».

Jauno uzņēmēju idejas šogad vērtēja LU studentu Biznesa inkubatora vadītājs Mikus Losāns, LMT Retail& Logistics vadītājs un valdes loceklis Rinalds Kalniņš, A/s 4finance izpilddirektors Gvido Endlers, TechHub līdzdibinātājs Viesturs Sosārs un A/s Baltic International Bank Stratēģiskās plānošanas pārvaldes vadītāja Jekaterina Kuzņicova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas galvaspilsētā Tallinā vakar un šodien norisinās tehnoloģiju konference Latitude59, kas tiek uzskatīta par vienu no lielākajām reģionā; to plašā skaitā apmeklē arī Latvijas pārstāvji

Konference notiek jau devīto gadu un pulcē tehnoloģiju jaunuzņēmumus (startup), investorus un citus interesentus. Šogad konferencei ir aptuveni 1500 apmeklētāju no dažādām valstīm. Plaši pārstāvēta ir arī Latvija – konferencē piedalās ne vien tehnoloģiju jaunuzņēmumi Nordigen un Funderful, kuri pastāstīs par sevi īso prezentāciju konkursā [email protected]Estonia, bet arī Twino, Edurio, Ampple, Zoomcharts, Walmoo, Overly u.c. Latvijas startup. Tāpat konferenci apmeklē TechHub Riga un mediju pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru