Labākās cenas garantija! 220.lv nodrošina labāko cenu vairāk nekā 10 000 precēm 

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

, 05.12.2017
1/6

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Labākās cenas garantija ir spēkā vairāk nekā 10 000 preču – tās ir gan smaržas un kosmētika, gan rotaļlietas, mēbeles, mobilie telefoni, datortehnika, sporta preces un sadzīves tehnika.

Labākās cenas garantijas preces ir marķētas 220.lv lapā ar speciālu atzīmi. Ja klients atradīs kādu no šīm marķētajām precēm lētāk kādā no 220.lv piedāvātā veikalu saraksta, 220.lv segs cenas starpību un nodrošinās vislabāko cenu.

"20171204-1727-garantejam-cenu.jpg"

Mēs atlasījām tās preču grupas, kuras šajā, pirms Ziemassvētku laikā, ir ļoti aktuālas, jo tiek pasniegtas kā dāvanas, bet arī plaši tiek izmantotas ikvienās mājās, lai atvieglotu ikdienu. Kampaņā piedalās visi populārākie zīmoli, un šī labākās cenas garantija padarīs šī gada Ziemassvētkus vēl skaistākus. Mēs piemērojam Labākās cenas garantiju uz vairāk nekā 10 000 preču un salīdzinām šo preču cenas ar cenām vairāk kā 70 veikalos- gantradicionālajos, gan e-veikalos Latvijā. Mēs uzskatam, ka izraudzītās kampaņas preces apmierinās Latvijas iedzīvotāju absolūtā vairākuma vajadzības un vēlmes - uzsver interneta veikala 220.lv valdes locekle Laila Snidzāne.

Mērķis ir augt

220.lv valdes locekle Laila Snidzāne norāda, ka kā galvenais tiešsaistes iepirkšanās attīstības mērķis bieži tiek minēts peļņas gūšana, kas realitātē ir pavisam savādāk. Vissvarīgākais e-veikala pieauguma mērķis ir klientu pieaugums, kuri novērtē drošu, ērtu, ātru un izdevīgu iepirkšanos.

"Interneta veikals 220.lv tirgū darbojas jau piecpadsmit gadus . Mēs attīstamies, strādājot ar minimālu peļņu, kuru gadu no gada ieguldam atpakaļ biznesā. Un šī ir ļoti svarīga stratēģijas sastāvdaļa. Svarīgi ir ne tikai pārliecināt pircēju, ka iegādāties internetā ir ne tikai ērtāk un vieglāk, bet arī, ka tas ir droši. Tā mēs varam nodrošināt ilgtspējīgu uzņēmējdarbību un biznesa stabilitāti, "- saka L. Snidzāne.

Stratēģijas mērķis nākamajos piecos gados ir sasniegt Eiropas Savienības vidējo e-veikalu ieprikšanas rādītājus, kur pirkumi notiek katru sekundi, un tiek piedāvāts vairāk nekā miljons dažādu preču, kuras var apmierināt ikviena cilvēka vajadzības. 220.lv ir kļuvis par izvēli Nr.1 lielākajai daļu ģimeņu, un palīdz ietaupīt laiku un naudu.

Bezpeļņas koncentrēts biznesa modelis joprojām valda lielākajos pasaules e-veikalos, un to izmanto arī tāds spēlētājs kā Amazon. ASV e-veikals jau vairāk nekā desmit gadus bija nerentabls, taču tas nesamazināja investīcijas procesu uzlabošanā, lai uzlabotu klientu pieredzi.

Šāda stratēģija ļauj 220.lv piedāvāt labākās cenas garantiju un tā ir nevis mārketinga kampaņa, bet gan noderīgs instruments klientiem, lai pirms lēmuma pieņemšanas par pirkumu, viņi ir pārliecināti, ka neko nepārmaksā.

No 2014. gada un līdz šim brīdim 220.lv ir samazinājis pārdošanas cenu par piekto daļu. It īpaši datortehnikai, televizoriem, mobiliem telefoniem, tās ir preču grupas, kuras ir pieprasītas starp pircējiem. Tāda veida stratēģija atmaksājas un nodrošina uzņēmējdarbības izaugsmi un klientu skaita pieaugumu.

“Eiropā vidēji aptuveni 55% no iedzīvotājiem iepērkas internetā. Latvijas statistika liecina, ka mums joprojām ir kur augt un ir plašas iespējas attīstīt klientu loku. Mēs turpināsim ne tikai paplašināt produktu klāstu un ieguldīt ērtākajā iepirkšanās procesā, bet arī nodrošināt labākās cenas mūsu klientiem, " saka L. Snidzāne.

Par 220.lv

Pigu grupas, kā pārvaldībā ir Pigu.lt interneta veikals Lietuvā, 220.lv interneta veikals Latvijā un Kaup24.ee interneta veikals Igaunijā, konsolidētais finanšu gada apgrozījums 2016. gadā bija 87,24 miljonu eiro apmērā ar PVN, un, salīdzinājumā ar 2015. gadu, tas ir pieaudzis par 24%.

www.220.lv, 2017. gadā tika atzīts par Mīlētāko zīmolu starp Latvijas interneta veikaliem, kā arī kopumā mīlētāko Latvijas zīmolu Topā ieņemot augsto 37 vietu ( +80.vietas uz augšu gada laikā).

Saskaņa ar Gemius AdHoc pētījumu (Maijs, 2017.) www.220.lv atzīts par iecienītāko interneta veikalu Latvijā.

Papildu informācija:

Laila Snidzāne, SIA Pigu Latvia valdes locekle , e-pasts: laila@220.lv , mob. tālr.: 20367449

Kristīne Kalēja, SIA Pigu Latvia mārketinga direktore, e-pasts: kristine@220.lv, mob. tālr.:, 26317702