Ražošana

Latvijas balzams: Amber Beverage Group ietekmes palielināšanās paātrinās lēmumu pieņemšanu

Žanete Hāka, 19.02.2016

Jaunākais izdevums

AS Latvijas balzams valde ir izvērtējusi akcionāra SIA Amber Beverage Group izteikto AS Latvijas balzams brīvprātīgo akciju atpirkšanas piedāvājumu un secinājusi, ka tas atbilst normatīvo aktu prasībām, informē uzņēmums.

Valde pozitīvi vērtē izteikto akciju atpirkuma piedāvājumu: «SIA Amber Beverage Group ietekmes palielināšanās paātrinās lēmumu pieņemšanu, ļaus AS Latvijas balzams efektīvāk koncentrēties uz savu pamatdarbības jomu – konkurētspējīgu produktu attīstību un ražošanu, kā arī sekmīgāk reaģēt uz tirgus izmaiņām. Šis akciju atpirkšanas piedāvājums neietekmēs uzņēmuma darbības stratēģijas, kā arī nākotnes plānu realizāciju. Akcionārs nav paredzējis mainīt esošo uzņēmuma darbības profilu un atrašanās vietu.»

«Akcionāru izteiktais brīvprātīgais akciju atpirkšanas piedāvājums neietekmēs Latvijas balzams nodarbinātības politiku, uzņēmuma darbinieki saglabā darbavietas saskaņā ar noslēgtajiem darba līgumiem,» pauž uzņēmuma valde.

Kā tika ziņots, 2016.gada 16.februārī ir izsludināts AS Latvijas balzams akcionāra SIA Amber Beverage Group izteiktais brīvprātīgais AS Latvijas balzams akciju atpirkšanas piedāvājums, ievērojot Finanšu un kapitāla tirgus komisijas 2016. gada 10.februāra lēmumu. Izsludinātā atpirkšanas cena ir 9 eiro par vienu akciju.

Piedāvājuma termiņš ir 30 kalendārās dienas - no 2016.gada 16.februāra līdz 2016.gada 16.martam, ieskaitot. Piedāvājums ir spēkā, ja atpirkumam tiek piedāvāti vismaz 3% akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017.gada nogalē mainījies alkoholisko dzērienu ražotāja un tirgotāja SIA «Amber Beverage Group» īpašnieks, un jaunais uzņēmuma dalībnieks ieķīlājis visas tam piederošās SIA «Amber Beverage Group» kapitāla daļas, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

2017.gada 29.decembrī komercreģistrā ierakstītas izmaiņas, saskaņā ar kurām par SIA «Amber Beverage Group» vienīgo īpašnieku kļuvusi Luksemburgā reģistrētā kompānija «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l.». Iepriekš visas SIA «Amber Beverage Group» kapitāla daļas piederēja Nīderlandē reģistrētajai kompānijai «S.P.I. Regional Business Unit B.V.».

Savukārt pagājušajā nedēļā, 3.janvārī reģistrētas divas komercķīlas, ar kurām ieķīlātas «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l» piederošās 104 536 523 SIA «Amber Beverage Group» kapitāla daļas.

Abu komercķīlu devējs ir «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l», bet parādnieks alkoholisko dzērienu ražotājs un tirgotājs; tās reģistrētas par labu AS «Luminor Bank».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksemburgas alkoholisko dzērienu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Amber Beverage Group Holding" apsver iespēju iegādāties 49% Latvijas restorānu tīkla "Lido" akciju, aģentūrai BNS paziņojuši konkurences uzraugi.

Lai arī pēc darījuma īstenošanas "Amber Beverage Group Holding" neiegūtu akciju kontrolpaketi, darījuma puses apsver iespēju vienoties, ka "Lido" statūti tiks mainīti, "Amber Beverage Group Holding" iegūstot tiesības padomē iecelt divus pārstāvjus.

Turklāt "Amber Beverage Group Holding" iegūtu tiesības uzlikt veto stratēģiski svarīgu lēmumu pieņemšanā.

"Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa pauda, ka "Lido" akcionārs Gunārs Ķirsons neplāno pārdot uzņēmumu kontrolējošo akciju daļu. Vienlaikus viņa norādīja, ka "Lido" ir lielākais ēdināšanas uzņēmums Latvijā un ik pa laikam parādās investoru interese par ieguldīšanu uzņēmuma akcijās. Arī patlaban vairāki investori ir izteikuši interesi kļūt par "Lido" akcionāriem, nomainot līdzšinējos mazākuma akcionārus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iegādājoties vienu no lielākajiem alkohola ražotājiem kaimiņvalstī – «Remedia» – alkoholisko dzērienu ražotājs, izplatītājs, loģistikas nodrošinātājs un mazumtirgotājs «Amber Beverage Group» (ABG) ir palielinājis savu ietekmi Igaunijas alkohola tirgū, kļūstot par būtisku tirgus spēlētāju.

«Lai gan Igaunijas alkoholisko dzērienu nozare šobrīd piedzīvo ļoti sarežģītu laiku, apvienojoties ar «Remedia», esam dubultojuši savas tirgus daļas un kļuvuši par nopietnākiem nozares dalībniekiem,» stāsta «Amber Beverage Group» un «Remedia» valdes loceklis Pāvels Fiļipovs.

Pašreiz ABG portfelī atrodami vairāk nekā 130 dažādi alkoholisko dzērienu zīmoli, kuriem pievienosies arī Igaunijas tirgū atpazīstamie zīmoli, tādi kā «Ston Vodka», «Reval Gin», «Kiiu Torn», «Saare Gin», «Urdimeister», «Talu Viin», «Kapteini Viin» un citi. Stiprinot grupas importēto zīmolu portfeli, tiem pievienosies «Carskaja Vodka», «Zverj Vodka», «Sjabri» vodka, «Hutorskaja Vodka», «HARDY» konjaks, «Barclays» viskijs, «Domaine Bousquet» vīni un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Amber Distribution Latvia reģistrējis 19,5 miljonu eiro vērtu komercķīlu

Žanete Hāka, 14.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājs SIA «Amber Distribution Latvia» reģistrējis jaunu komercķīlu, kuras nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 19,5 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmums par labu AS «BlueOrange Bank» ieķīlājis krājumus. Lai gan SIA «Amber Distribution Latvia» ir komercķīlas devējs, parādnieks ir Lietuvā reģistrētais uzņēmums «Bennet Distributors»; abi alkoholisko dzērienu izplatītāji ietilpst «Amber Beverage Group».

SIA «Amber Distribution Latvia» jaunreģistrētā komercķīla ir vienīgā šobrīd uzņēmumam aktuālā komercķīla, liecina «Lursoft» izziņa.

«Jau iepriekš viena no mūsu grupas spēcīgākajiem uzņēmumiem, SIA «Amber Distribution Latvia» krājumi tikuši ieķīlāti «Luminor» bankā grupas kopējās finansēšanas ietvaros, savukārt tagad grupas kopējās finanšu plūsmas reorganizācijas ietvaros krājumu ķīla ir pārformēta uz «Blue Orange» banku,» komentē «Amber Beverage Group» finanšu direktore Jekaterina Stuģe.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

SIA Amber Beverage Group iegādāsies AS Interbaltija AG

Žanete Hāka, 12.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) atļāvusi SIA Amber Beverage Group iegādāties AS Interbaltija AG, informē KP.

KP lēmumā norāda, ka apvienošanās rezultātā būtiski nemainīsies tirgus struktūra, jo tirgus daļu palielināšanās ietekmētajos tirgos notiks nelielā apmērā un tādējādi konkurencei netiks nodarīts kaitējums.

Uzņēmumu apvienošanās ziņojumā norādīts, ka SIA Amber Beverage Group plāno iegūt izšķirošu ietekmi pār AS Interbaltija AG, noslēdzot līgumu ar AS Interbaltija AG akcionāriem. Tādā veidā SIA Amber Beverage Group plāno stiprināt pozīcijas galvenokārt viesnīcu, restorānu, bāru un kafejnīcu (HoReCa) sektorā premium vīnu un šampaniešu segmentā.

Izvērtējot apvienošanās ietekmi uz konkurenci, KP konstatēja, ka darījums kopumā skar 14 dažādus tirgus – alus, sidra, dzirkstošā vīna, šampanieša, tradicionālā vīnogu vīna, stiprināto vīnu, karstvīna, degvīna, viskija, brendija un brendiju saturošu stipro dzērienu, konjaka/armanjaka, ruma, tekilas, kā arī liķiera vairumtirdzniecības tirgus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Konkurences padome atļāvusi Amber Beverage Group iegūt izšķirošu ietekmi pār Lido

Lelde Petrāne, 22.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu atļaut "Amber Beverage Group Holding S.à r.l." iegūt kopīgu izšķirošo ietekmi pār AS "LIDO" ar jau esošajiem īpašniekiem.

KP nav konstatējusi būtisku kaitējumu konkurencei, tāpēc lēmusi par darījuma atļaušanu.

"Amber Beverage Group Holding S.à r.l." grupas uzņēmumu darbība Latvijā galvenokārt ir saistīta ar alkoholisko dzērienu ražošanu, alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu, t.sk. alus vairumtirdzniecību, kā arī minēto dzērienu mazumtirdzniecību. Savukārt AS "LIDO" darbība ir saistīta ar bāru, restorānu, ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu, pārtikas produktu, t.sk. alus izplatīšanu un mazumtirdzniecību.

Tādējādi apvienošanās rezultātā tiks ietekmēts alus izplatīšanas un mazumtirdzniecības tirgus, kurā gan "Amber Beverage Group Holding S.à r.l.", gan AS "LIDO" tirgus daļas ir nelielas, un uzņēmumu darbības koncentrācija būs nenozīmīga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Amber Beverage Group Rīgā īstenos vērienīgu augstplauktu noliktavu projektu

Žanete Hāka, 21.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālajam alkoholisko dzērienu ražotājam un izplatītājam "Amber Beverage Group" (ABG) izveidojot jaunu uzņēmumu "Amber Real Estate", kas specializējas nekustamo īpašumu projektu attīstīšanā, uzsākta vērienīga augstplauktu noliktavas projektēšana, informē grupas komunikācijas vadītāja Sabīne Rutka.

Uzņēmums apgūs 8,9 hektāru platību netālu no Rīgas ostas teritorijas un tuvāko divu gadu laikā plāno uzbūvēt noliktavu kompleksu. Kopējās investīcijas varētu sasniegt aptuveni 30 miljonus eiro.

"Jau pirms Covid-19 pandēmijas mēs pieņēmām lēmumu ieguldīt ievērojamas investīcijas automatizētas noliktavas izveidē, ņemot vērā "Amber Beverage Group" globālās attīstības ambīcijas, kā arī, domājot par loģistikas procesu efektivizēšanu un izmaksu optimizāciju," atklāj "Amber Beverage Group" finanšu un operatīvā direktore Jekaterina Stuģe. "Arī iestājoties Covid-19 krīzei, mēs esam pārliecinājušies par mūsu lēmuma pareizo virzienu, ņemot vērā, cik svarīgi ir nodrošināt nepārtrauktu klientu servisu pat brīžos, kad tiek izziņota globāla pandēmija," stāsta Jekaterina Stuģe.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Amber Distribution Latvia izpilddirektoru Pāvelu Fiļipovu

Lelde Petrāne, 09.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild alkoholisko dzērienu importētājas un izplatītājas SIA Amber Distribution Latvia izpilddirektors Pāvels Fiļipovs. «Mēs esam vienīgais uzņēmums, kas mazumtirgotājiem vietējā tirgū izplata AS Latvijas balzams ražoto produkciju un lielākais alkoholisko dzērienu importētājs Latvijā. Mūsu atbildības joma ir arī Latvijas balzama ražoto produktu mārketings. Amber Distribution Latvia ir daļa no Baltijā lielākās alkoholisko dzērienu holdingkompānijas Amber Beverage Group,» stāsta P. Fiļipovs.

Kā un kad radās Jūsu pārstāvētā uzņēmuma nosaukums un logo?

Mēs esam daļa no Amber Beverage Group, kas tika izveidota 2014.gadā. Šajā holdingkompānijā ietilpst tādi uzņēmumi kā alkoholisko dzērienu ražotājs AS Latvijas balzams, mazumtirgotāji - SIA Bravo jeb LB veikali Latvijā un Bravo Alco Lietuvā, loģistikas uzņēmums Amber Logistics, kā arī dzērienu izplatītāji Bennet Distributors Lietuvā un Amber Distribution Estonia Igaunijā. Uzņēmuma nosaukums balstās uz vārdu «dzintars», kas ir vietējais dārgakmens ar senu vēsturi un tirdzniecības tradīcijām, ar ko var lepoties visas Baltijas tautas. Ar to simboliski – gan logo, gan nosaukuma ziņā - saistīts grupas nosaukums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome lēmusi par labu «Amber Beverage Group» nodomam paplašināties Igaunijā, uzņēmumu grupā iekļaujot vienu no lielākajiem alkohola ražotājiem kaimiņvalstī – «Remedia».

Abu uzņēmumu pārstāvji spēku apvienošanu komentē pozitīvi, saskatot iespējas attīstīt spēcīgu uzņēmējdarbības stratēģiju un ieņemt spēcīgākas pozīcijas Igaunijas tirgū.

«Pārmaiņu procesa laikā gan Amber Distribution Estonia, gan Remedia turpinās savu līdzšinējo darbību kā ierasts. Pēc abpusējās vienošanās noslēgšanas par »Remedia« pievienošanos »Amber Beverage Group« spēcīgajai komandai, abi uzņēmumi turpinās kopīgi attīstīt uzņēmējdarbības stratēģiju, lai ieņemtu spēcīgākas pozīcijas Igaunijas tirgū,» stāsta «Amber Distribution Latvia» vadītājs Pāvels Fiļipovs.«Ar lielu entuziasmu raugāmies uz iespēju strādāt kopā ar igauņu kolēģiem, pārņemot pozitīvo pieredzi un zināšanas Igaunijas stiprā alkohola tirgus apguvē un attīstībā,» noslēdz Pāvels Fiļipovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

2018.gadā sasniegta visu laiku augstākā komercķīlu kopsumma

Lelde Petrāne, 10.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz to, ka pērn reģistrēts par 15,95% komercķīlu mazāk nekā 2017.gadā, to kopējā prasījumu summa augusi par 6,51%, liecina Lursoft apkopotie dati.

Dati rāda, ka 2018.gadā reģistrētas 3 963 komercķīlas un to kopējā maksimālā prasījumu summa sasniegusi 21,76 miljardus eiro. Tā ir visu laiku lielākā komercķīlu kopsumma.

Visvairāk komercķīlu pērn reģistrēts Rīgas (968 ķīlas) uzņēmumiem un to vērtība sasniegusi pusi no aizvadītajā gadā Latvijā reģistrēto komercķīlu kopsummas, t.i., 10,73 miljardus eiro. Tikmēr Liepāju, kura ar 105 komercķīlām ierindojas saraksta otrajā vietā, pēc ķīlu kopsummas apsteiguši Ķekavas novadā reģistrētie uzņēmumi. Lursoft dati rāda, ka Ķekavas novadā reģistrētie uzņēmumi 2018.gadā reģistrējuši komercķīlas par 594,10 milj.EUR, kamēr Liepājas uzņēmumi – par 440,20 milj.EUR. Tikmēr Talsu novada uzņēmumi pērn reģistrējuši 74 komercķīlas, kas novadu pēc ķīlu skaita ierindo augstajā trešajā vietā, bet pēc to kopsummas Talsu novada uzņēmumi ieņem 18.pozīciju (41,77 milj.EUR).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vīnu un stiprā alkohola holdinga sabiedrība Amber Beverage Group savam premiālo vīnu portfelim pievienojusi Arinzano vīnu zīmolu, kļūstot par šo Spānijas vīnu izplatītāju Baltijas valstīs.

Amber Beverage Group ieguvusi šo iespēju pēc tam, kad tās mātes uzņēmums – SPI Group - nesen iegādājās vīna dārzu Spānijas ziemeļos, lai turpinātu attīstīt savu premiālo vīnu biznesu.

«Lai arī vīnu tirgus Baltijas valstīs kopumā uzrāda samērā nelielu izaugsmi - 1% līdz 2% gadā, premiālās klases vīnu tirdzniecības rādītāji dubultojas,» skaidro Sīmurs Ferreira (Seymour Ferreira), Amber Beverage Group valdes priekšsēdētājs.

Šobrīd Amber Beverage Group Baltijas valstu portfelī ir vairāk nekā 170 vīni un dzirkstošie vīni.

Arínzano vīna lauki, kas atrodas Spānijas ziemeļos starp Rjohu un Bordo, pirmoreiz tika iekopti 11.gadsimtā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Amber Beverage Group saņem 27 miljonu eiro aizdevumu globālai izaugsmei

Zane Atlāce - Bistere, 23.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices banka "Credit Suisse AG" piešķīrusi starptautiskajam alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncernam "Amber Beverage Group" (ABG) aizdevumu 27 miljonu eiro apmērā.

Šis darījums sekmēs ABG efektivitāti un ir uzskatāms par nākamo ievērojamo soli grupas globālajā izaugsmē.

"Lai uzņēmuma darbība ritētu raiti un vienmērīgi, ir ļoti svarīgi nodrošināt atbilstošu finanšu kapitālu starptautiskās uzņēmējdarbības nodrošināšanai. "Credit Suisse" sniegtais atbalsts mums palīdzēs izveidot kopēju naudas plūsmu no Austrālijas, Lielbritānijas un Austrijas," skaidro "Amber Beverage Group" finanšu direktore Jekaterina Stuģe.

"No starptautiskās uzņēmējdarbības aspekta tas mums ļaus izmantot elastīgākas naudas plūsmas pārvaldības iespējas, jo visiem mūsu uzņēmumiem ir atšķirīgs apgrozāmā kapitāla cikls," norāda J. Stuģe.

No Baltijā bāzēta uzņēmuma ABG ir kļuvis par starptautisku uzņēmumu grupu ar pasaules līmeņa infrastruktūru. Izaugsme ietver ne tikai ABG līdzšinējo aktīvu palielināšanu un spēcināšanu, bet arī jaunu uzņēmumu, piemēram, Lielbritānijas dzērienu izplatītāja "Cellar Trends", Austrālijas izplatītāja "Think Spirits", kā arī Austrijas izplatītāja un vairumtirgotāja "Mountain Spirits" iegādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Amber Beverage Group kļuvusi par alkoholisko dzērienu izplatītāja AS Interbaltija AG 100% akciju īpašnieku, informē uzņēmums.

Līdz ar šo darījumu abi uzņēmumi apvieno savas kompetences alkoholisko dzērienu vairumtirdzniecībā un turpinās kopīgi strādāt vietējā tirgū. Pēc pievienošanas Amber Beverage Group, AS Interbaltija AG turpinās darbu kā neatkarīgs uzņēmums, kuru vadīs tās līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Laimonis Kravalis.

Darījuma summu puses nenosauc.

Kā līdz šim, AS Interbaltija AG turpinās fokusēties uz premiālo zīmolu attīstību HoReCa segmentā un izmantos Amber Beverage Group atbalstu un ekspertīzi loģistikā, IT un juridiskajos jautājumos. Abu kompāniju vadība pauž pārliecību, ka, apvienojot esošo pieredzi un resursus alkoholisko dzērienu importā un vairumtirdzniecībā, izdosies sekmīgāk attīstīties sadrumstalotajā vietējā dzērienu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas balzams 10 miljonu eiro peļņu izmantos konkurētspējas stiprināšanai

LETA, 08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju sabiedrības "Latvijas balzams" 2019.gada peļņu 10,046 miljonu eiro apmērā iecerēts atstāt nesadalītu un izmantot "Latvijas balzams" konkurētspējas stiprināšanai, nolemts uzņēmuma kārtējā akcionāru sapulcē.

Akcionāru sapulcē apstiprināti kompānijas valdes, padomes ziņojumi un zvērināta revidenta atzinums, 2019.gada pārskats un atkarības pārskats. Tāpat akcionāri pieņēma zināšanai "Latvijas balzams" valdes un padomes ziņojumus, kā arī zvērināta revidenta atzinumu.

Par "Latvijas balzams" revidentu 2020.gada pārskatu revīzijai ievēlēta auditorfirma "PricewaterhouseCoopers". Revidentam par 2020.gada pārskatu revīzijas veikšanu noteikta 28 780 eiro atlīdzība, neiekļaujot pievienotās vērtības nodokli (PVN). "Latvijas balzams" valdei uzdots noslēgt līgumu ar ievēlēto revidentu par kompānijas 2020.gada pārskatu revīziju.

Tāpat uzņēmuma padomes locekļu amatos uz nākamajiem pieciem gadiem ievēlēti Petrs Avens, Rolands Gulbis, un Valižans Abidovs un Velga Celmiņa, bet no padomes atcelts Aleksandrs Maslo, kura vietā iecelts Jānis Buks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau tuvākajā laikā AS Latvijas balzams līdzšinējo padomes priekšsēdētāju ekspremjeru Aigaru Kalvīti amatā nomainīs Rolands Gulbis, kurš savulaik jau ir bijis uzņēmuma valdes priekšsēdētājs un ģenerāldirektors, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā neoficiālā informācija.

Gulbis šo informāciju ne apstiprināja, ne arī noliedza, tomēr atzina, ka viņam būtu interese izstrādāt uzņēmuma stratēģisko attīstību atbilstoši akcionāru interesēm.

Savukārt Kalvītis aģentūrai LETA atzina, ka iesniegumu par aiziešanu no padomes priekšsēdētāja amata vēl nav uzrakstījis, taču gatavojas šo amatu atstāt.

«Saskaņā ar noteikumiem jāsasauc uzņēmuma vadības sēde, tad arī lems par padomes jauno sastāvu. Pagaidām vēl nevaru pateikt, kad īsti tas notiks, taču skaidrs, ka Latvijas balzamu atstāšu,» sacīja Kalvītis.

Kā ziņots, Kalvītis kopš šā gada 18.augusta iecelts AS Latvijas Gāze valdes priekšsēdētāja amatā. Sakarā ar jauno amatu Kalvītis 5.septembrī atstāja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Latvijas kluba Rīgas Dinamo īpašnieces AS Dinamo Rīga valdes priekšsēdētāja amatu, kur viņu nomainīja kādreizējais Valsts prezidents Guntis Ulmanis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai efektīvāk izmantotu pieejamos resursus, kā arī atvieglotu vairākas iekšējās procedūras, alkoholisko dzērienu distribūcijas uzņēmums «Amber Distribution Latvia» un specializētais alkoholisko dzērienu tirdzniecības tīkls «Latvijas balzams veikali» paziņo par juridisku apvienošanos, kas tiks uzsākta ar 1.augustu.

«Apvienošanās rezultātā mēs varēsim darboties ar dubultu spēku,» norāda «Amber Distribution Latvia» vadītājs Pāvels Fiļipovs. «Darbiniekiem ikdiena paliks teju nemainīga - katram uzņēmumam arī turpmāk būs savs atsevišķs birojs, komandas paliks tās pašas un arī darba līgumi, darba stāžs un citas tehniskās lietas saglabāsies. Šīs pārmaiņas mums sniegs iespēju uzlabot abu uzņēmumu efektivitāti, izmantojot kopīgus loģistikas, IT un finanšu resursus,» komentē Pāvels Fiļipovs.

2018. gadā «Amber Distribution Latvia» apgrozījums veidoja 114 miljonus eiro. Kopš 2015. gada uzņēmums tika iekļauts starptautiskās uzņēmumu grupas «Amber Beverage Group» sastāvā, kas nodarbojas ar alkoholisko dzērienu ražošanu, izplatīšanu, loģistiku un mazumtirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājam SIA «Amber Distribution Latvia» plānots pievienot tā māsas uzņēmumu - mazumtirgotāju SIA «Bravo», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Abi uzņēmumi ietilpst alkoholisko dzērienu ražotāja un tirgotāja «Amber Beverage Group» grupā, un to vienīgais īpašnieks ir Luksemburgā reģistrētā «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l.», kuras patiesā labuma guvējs ir Jurijs Šeflers (Yuri Schefler).

SIA «Bravo» dibināta 1991. gadā un pārvalda «Latvijas Balzams» veikalu tīklu. 2018. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 10,556 miljoni eiro un tas strādāja ar zaudējumiem 319 tūkstošu eiro apmērā. Uzņēmums nodarbināja 151 darbinieku.

Savukārt SIA «Amber Distribution Latvia» reģistrēts 1998. gadā, un tas ir viens no vadošajiem vīnu un stipro alkoholisko dzērienu izplatītājiem Latvijā. Pērn tas strādājis ar apgrozījumu 114,039 miljonu eiro apmērā, savukārt uzņēmuma peļņa sasniegusi 4,043 miljonus eiro. Šis uzņēmums nodarbināja vidēji 93 darbiniekus, liecina «Lursoft» informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Amber Beverage Group kļūst par dzērienu izplatītāja Cellar Trends līdzīpašnieku

Lelde Petrāne, 15.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkohola ražotājs un izplatītājs Amber Beverage Group, kas ir daļa no starptautiskā koncerna SPI Group, ir veicis stratēģisku investīciju Lielbritānijā un nopircis būtisku Lielbritānijas vīna un spirtoto dzērienu izplatītāja Cellar Trends akciju daļu, kļūstot par šī uzņēmuma līdzīpašnieku.

Puses informē, ka Cellar Trends vadība un menedžments paliks nemainīgs - uzņēmumu joprojām vadīs tā lielākie akcionāri – īpašnieku Vatsa un Mēriota ģimenes.

Amber Beverage Group šo soli vērtē kā stratēģisku ieguldījumu uzņēmuma attīstībā ar mērķi augt starptautiskos tirgos. «Cellar Trends ir pieredzējis dzērienu izplatītājs, kurš daudzu gadu garumā sekmīgi attīstījis Lielbritānijas tirgū daudzus šobrīd pazīstamus zīmolus. Apvienojot mūsu kompetences un pieredzi, mēs plānojam iepazīstināt Lielbritānijas patērētājus ar saviem zīmoliem un nostiprināt savu klātbūtni vienā no lielākajiem Eiropas tirgiem,» pauž Sīmurs Ferreira (Seymour Ferreira), Amber Beverage Group valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 8. janvāra AS Interbaltija AG vadību kā tās izpilddirektors uzņēmies Romāns Komars, informē uzņēmumā.

Līdzšinējais uzņēmuma vadītājs, Laimonis Kravalis turpinās savus pienākumus uzņēmuma valdē līdz 2018. gada marta beigām.

«Izsakām pateicību Laimonim par Interbaltija AG izveidi, attīstību un veiksmīgu vadību, attīstot kompāniju par piemēru citiem uzņēmumiem premium klases servisa līmeņa sniegšanā Horeca segmentā,» komentē Interbaltija AG valdes loceklis, Amber Beverage Group valdes loceklis Aigars Ģērmanis.

R. Komars Interbaltija AG komandā strādā jau 18 gadus - šajā laikā viņš ir pildījis Vīnu nodaļas vadītāja, kā arī Iepirkumu daļas vadītāja pienākumus.

AS Interbaltija AG akciju īpašnieks ir SIA Amber Beverage Group, abpusējo sadarbību apstiprinot 2017. bada martā un apvienojot abu uzņēmumu kompetences alkoholisko dzērienu vairumtirdzniecībā. Amber Beverage Group ir vadošā vīna un stipro alkoholisko dzērienu holdinga sabiedrība Baltijas valstīs, kas radīta ar mērķi izveidot profesionālu un spēcīgu uzņēmumu, kas pārvalda visus tam piederošos zīmolus un uzņēmumus, kļūstot par vienu no vadošajiem uzņēmumiem Ziemeļvalstu reģionā. Grupas darbinieku skaits šobrīd pārsniedz 1450, tas apvieno divus ražošanas uzņēmumus (Latvijā un Meksikā), produkcijas izplatīšanas uzņēmumus Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Apvienotajā Karalistē, veikalu ķēdes ar vairāk nekā 70 veikaliem Latvijā un Lietuvā. Grupa nodrošina eksportu vidēji uz 170 tirgiem pasaulē, tai kopumā piederošo (galvenokārt stipro alkoholisko dzērienu un vīnu kategorijā) zīmolu skaits pārsniedz 130. Grupas apgrozījums pagājušajā gadā bija 257 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ap plkst.4 ugunsdzēsēji likvidējuši paaugstinātās bīstamības ugunsgrēku, kas ceturtdienas vakarā bija izcēlies restorānu tīkla "Lido" gaļas pārstrādes un ražošanas cehā.

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) preses pārstāve Agrita Vītola informēja, ka ugunsgrēks ražošanas ēkā Ķengaragā tika lokalizēts jau ap pusnakti, bet likvidēts plkst.3.57.

Vītola piebilda, ka pirms ugunsdzēsēju ierašanās no degošā angāra pašu spēkiem bija izglābušies divi cilvēki. Cietušo ugunsnelaimē nav un Valsts policija jau sākusi pārbaudi par tā izcelšanās iemesliem.

Amber Beverage Group apsver iespēju iegādāties 49% Lido akciju 

Luksemburgas alkoholisko dzērienu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Amber Beverage Group Holding"...

Saskaņā ar ugunsdzēsēju sniegto informāciju, notikuma vietā dega divstāvu ražošanas ēka - angāra tipa noliktava, administratīvās telpas un kūpināšanas cehs kopumā 600 kvadrātmetru platībā.

Konstrukciju jaukšanas un liešanas darbi gan vēl joprojām turpinās, piebilda Vītola.

Izsaukumu uz šo ugunsgrēku VUGD saņēma ceturtdien plkst.21.27.

"Lido" dibinātājs un padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons apstiprināja, ka ugunsgrēks ir izcēlies "Lido" noliktavā Ķengaraga ielā 3c. Viņš gan sākotnēji nezināja, cik lieli ir ugunsgrēka radītie postījumi un kas tieši deg.

"Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa vēlāk precizēja, ka ceturtdienas vakarā "Lido" gaļas pārstrādes un ražošanas cehā nostrādāja dūmi detektori un, balstoties uz iekšējās kārtības noteikumiem, apsardze operatīvi izsauca ugunsdzēsējus.

"Ugunsgrēka izcelšanās brīdī cehā strādāja divi darbinieki, kuri līdz ar dūmu detektoru signālu ēku pameta. Par laimi neviens darbinieks ugunsnelaimē nav cietis. Ugunsgrēka iemesls šobrīd nav zināms, taču izslēdzam iespēju par ļaunprātīgu dedzināšanu," stāstīja Auziņa.

Darbs pie ugunsgrēka lokalizēšanas turpinās. "Lido" valdes priekšsēdētāja Auziņa norādīja, ka izdeguši aptuveni 100 kvadrātmetri, savukārt VUGD preses pārstāve Vītola norādīja, ka degšanas platība vēl tiek precizēta.

Piecas minūtes pirms pusnakts VUGD preses pārstāve informēja, ka dzēšanas darbi turpinās. "Šobrīd atklātas degšanas nav, bet atsevišķās vietās notiek gruzdēšana," stāstīja Vītola.

Kā ziņots, "Lido" 2018.gadā strādāja ar 41,883 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka 7,3 reizes un bija 241 365 eiro. Kompānijas 2019.gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.

"Lido" reģistrēta 1991.gada septembrī, un tās pamatkapitāls ir 1,292 miljoni eiro. Kompānijas patiesā labuma guvēji ir Ķirsons un Krievijas pilsonis Vladimirs Šestakovs, kuram pieder holdingkompānija SIA "VSh Holding".

Ceturtdien Luksemburgas alkoholisko dzērienu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Amber Beverage Group Holding" atklāja, ka apsver iespēju iegādāties 49% "Lido" akciju.

Jau ziņots, ka Covid-19 krīzes dēļ "Lido" restorāni gandrīz divus mēnešus bija slēgti. Maija vidū restorāni sāka pakāpeniski atjaunot darbību, turpinot ievērot pastiprinātos drošības pasākumus.

Lido aptur darbību 

Ņemot vērā koronavīrusa izraisīto ārkārtas situāciju valstī, pieaugošo saslimšanu skaitu...

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Beverage Group» ir panākusi vienošanos ar «Think Spirits Australia» akcionāriem par uzņēmuma lielākās daļas iegūšanu – gaidāms, ka šis process tiks pabeigts 2018. gada maijā, liecina medijiem sniegtā informācija.

Uzņēmums «Amber Beverage Group» (ABG) paziņojis, ka gan Patriks Borgs (Patrick Borg), «Thinks Spirits» dibinātājs un izpilddirektors, gan viņa komanda turpinās darbu uzņēmumā un nav paredzamas nekādas operatīvas izmaiņas.

«Mēs esam ļoti apmierināti, ka Patriks un viņa komanda pievienojas ABG. Esmu pārliecināts, ka «Thinks Spirits» pievienošanās sniegs mums vēl lielāku jaudu zīmolu globālās platformas attīstīšanā,» komentē Sīmurs Fereira, ABG valdes priekšsēdētājs.

«Mūsu uzņēmumiem ir līdzīgas vērtības, uzskatām, ka partnerība dos iespēju piekļūt citiem grupas zīmoliem, ļaujot arī turpmāk stiprināt mūsu portfolio un komandu gan esošo, gan jauno preču zīmju īpašnieku labā,» stāsta Patriks Borgs, «Think Spirits» izpilddirektors un dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Amber Beverage Group palielinājis līdzdalību Lielbritānijas uzņēmumā Cellar Trends

Db.lv, 06.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs «Amber Beverage Group» (ABG) palielinājis sev piederošo akciju daļu Lielbritānijas vadošajā vīna, stipro alkoholisko dzērienu, alus un saistīto produktu neatkarīgajā uzņēmumā «Cellar Trends» līdz 70%, informē uzņēmums.

Atlikušās akcijas arvien piederēs Mariotu un Vatsa ģimenēm; uzņēmuma vadībā izmaiņas netiks veiktas.

«Amber Beverage Group» valdes priekšsēdētājs Sīmurs Fereira uzsver, ka gaida iespēju ciešāk sadarboties ar Lielbritānijā bāzēto komandu un īstenot nākamo fāzi.

«Cellar Trends» ir lielākais ģimenes kontrolētais vīnu, stipro alkoholisko dzērienu un saistīto produktu izplatītājs Apvienotajā Karalistē. Uzņēmums apkalpo Lielbritānijas dzērienu nozari gan tirdzniecības, gan ārpus tirdzniecības sektorā. «Cellar Trends» portfelis ietver vairāk nekā 60 starptautiskus zīmolus. «Amber Beverage Group» ir uzņēmuma akciju daļu īpašnieks kopš 2017. gada sākuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijā ražots produkts saņēmis starptautisku dizaina balvu

Lelde Petrāne, 15.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/S Latvijas balzams ražotais degvīns Amber Gold™ Vodka šogad ieguvis otro dizaina balvu.

Nupat saņemta Red Dot 2017 balva disciplīnā Komunikācijas dizains. Iepakojums, kura autors ir Ēriks Šulcs no dizaina aģentūras BrandBox, tapis, iedvesmojoties no Baltijas jūras un dzintara, kas ir arī degvīna Amber Gold vadmotīvs.

Red Dot balva ir viens no starptautiski pazīstamākajiem dizaina apbalvojumiem, kuru organizē Vācijas Ziemeļreinas–Vestfālenes Dizaina centrs. Šogad organizatori disciplīnā Komunikācijas dizains saņēma vairāk nekā 8000 pieteikumus no 50 pasaules valstīm. Visus darbus vairāku dienu garumā vērtēja 24 neatkarīgi nozares profesionāļi.

«Produktu mēs «pērkam arī ar acīm». Katra šāda starptautiska balva veicina arī Latvijas atpazīstamību un paver jaunus eksporta tirgus ražotājiem,» komentē Dana Hasana, Amber Beverage Group un Latvijas balzams komunikācijas vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs "Amber Beverage Group" laidis klajā zīmola "Rīgas Melnais Balzams" jaunāko versiju - "Rīgas Melnais Balzams XO", kas papildināts ar izsmalcinātu franču brendiju, informē uzņēmumā.

Dzēriena pamatā ir recepte, ko pirms vairāk nekā 260 gadiem izveidoja farmaceits Abrahams Kunce. Viņa 1752. gadā izstrādātā receptūra vēl joprojām tiek izmantota arī šobaltdien, dzērienā apvienojot 24 dabiskas sastāvdaļas, tai skaitā 17 dažādas, rūpīgi atlasītas zālītes, ogas, pumpurus, garšvielas un saknītes.

"Šo "Rīgas Melnais Balzams" versiju izstrādājām teju divu gadus, līdz beidzot šonedēļ to varam nodot patērētāju vērtējumam. Lai gan šobrīd valstī un daudzos citos tirgos ir izsludināta ārkārtas situācija, "Latvijas balzams" ražotnes darbība norit pēc plāna un tādēļ arī turpinām izziņot jaunus produktus," stāsta "Latvijas balzams" valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.

Komentāri

Pievienot komentāru