Mana pieredze: Lūk, tas, ko nevar nopirkt lielveikalā 

Lai gan daudzi iedzīvotāji no mazākām pilsētām
 brauc strādāt uz Rīgu, arī tajās nepieciešami vietējo preču veikali

Anda Asere, 23.3.2015
1/3

Lāsma Paegle

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Tā uzskata Lāsma Paegle, veikalu Garšas pietura īpašniece Lielvārdē un Ogrē. Šajos veikalos nopērkamas dažādas pārtikas preces, piemēram, saldumi, tējas, gaļas izstrādājumi, siers, vīni, kā arī aksesuāri un suvenīri. Rīgā vairāk dominē vai nu pašmāju pārtikas veikali, piemēram, Idille, vai vietējo suvenīru un apģērbu veikali, piemēram, Paviljons, Riga Gift
Shop. Arī Lāsmas veikals sākumā piedāvāja tikai pārtikas preces, bet komunikācijā ar klientiem kļuva skaidrs, ka viņi vēlētos plašāku sortimentu.

Rīgā ir samērā daudz Latvijas preču veikalu un liela daļa to pircēju ir tūristi.

«Mums ir pilnīgi cits pircēju slānis. Piedāvājam iegādāties to, kas nav nopērkams lielveikalos – gan pārtikas, gan nepārtikas preces. Ar to cenšamies būt atšķirīgi no citiem veikaliem. Arī ārpus Rīgas cilvēki meklē kaut ko īpašu un veselīgu,» saka Lāsma. Ārpus Rīgas pirktspēja ir zemāka un daudzi strādā Rīgā, tomēr arī citur ir nepieciešami vietējo preču veikali. «Ir jābūt piedāvājumam uz vietas pilsētā, un mēs cenšamies to nodrošināt,» viņa piebilst.

Pietrūkst vietējā


Agrāk Lāsma strādāja lielā uzņēmumā, bija darba ņēmēja, bet pirms dažiem gadiem izlēma aiziet no darba. «Bija tāds iekšējais pārmaiņu laiks un bija jāsaprot, ko es vēlos tālāk darīt – meklēt algotu darbu citā uzņēmumā vai radīt pašai kaut ko, kas būtu sirdslieta, nākotnē piedāvāt darbu citiem,» viņa stāsta. Lāsma deva priekšroku otrajam variantam. Viņa dzīvo Lielvārdē un prātoja par to, kas viņai kā pilsētas iedzīvotājai pietrūkst. Secināja, ka tās ir Latvijā ražotas preces, ko nevar nopirkt citās tirdzniecības vietās. 

Visu rakstu Lūk, tas, ko nevar nopirkt lielveikalā lasiet 23. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Rīgas Modes nedēļas laikā zīmols Paviljons prezentēja savu rudens/ziemas 2015/16 kolekciju Y...

Vecākiem ir daudz dažādu cerību un gaidu saistībā ar saviem bērniem. Un...

Pēc Lieldienām (3. aprīlī) latviešu modes un dzīvesveida veikals Paviljons atklās savu...

Pēdējo gadu tendence ir specializēti Latvijas ražojumu veikali – radot piedāvājumu, cer...

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Aksesuāri palīdz veidot atšķirīgu tēlu, izcelt nēsātāja individualitāti un personību...

Cilvēki novērtē dabīgas lietas, arī lins un tā izstrādājumi kļūst 
populārāki, novērojusi...

Mīksto rotaļlietu un bērnu 
aksesuāru zīmols bookoodee pirmos pircējus atrada Vācijā. Šobrīd...

ZoomCharts veido interaktīvu datu vizualizācijas programmatūras izstrādes komplektu, kas ļauj profesionāļiem...

Hayley’s house atrod brīvu nišu individuāli šūtai mazuļu gultas veļai un bērnistabas...

Pompidoo šobrīd piedāvā jau piecus fotosomu modeļus, un drīzumā uzņēmums iecerējis tirgū...

Līdz 2019. gadam Latvijā radīto izglītības kvalitātes vadības rīku Edurio mērķē ieviest...

Lai gan adīto cepuru sezona ir teju beigusies, siltās galvassegas katru ziemu...

Maija Kalniņa ir viens no radošajiem dzinējspēkiem, kas pat ekonomiskas lejupslīdes laikā...

Gatavojot dāvanas krustdēlam, Ievai Ekmanei kopā ar draugu Paulu Biti radās ideja...