Auto

Pieprasījums pēc Dacia trīskāršojies

, 17.06.2009

Populārākais eksemplārs no rumāņu mazcenas ražotāja klāsta, joprojām ir jaunais piecdurvju modelis Dacia Sandero. (Foto: Dacia)

Jaunākais izdevums

Rumāņu mazcenas zīmols Dacia piedzīvo ziedu laikus Eiropā. Maijā pārdošanas apjomi ir trīskāršojušies, ļaujot Dacia iekarot 2 % no kopējā Eiropas tirgus pīrāga.

Dacia pieprasījums pašmāju tirgū ir palielinājies divas reizes, savukārt Rietumeiropā Dacia modeļu tirdzniecības apjoms ir trīskāršojies. Kopumā maijā tika pārdotas teju 20 tūkst. vienības. Lielākais maizes devējs joprojām ir jaunais piecdurvju modelis Dacia Sandero.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2009. gada pirmajos sešos mēnešos rumāņu mazcenas autoražotāja Dacia pārdošanas apjomi pieauguši par vairāk nekā 20%, un kopumā visā pasaulē pārdotas vairāk kā 153826 vienības. Vislielākais pārdoto vienību skaits bijis Vācijā – vairāk nekā 48 tūkstoši.

Kopš Renault pārņēma Dacia 1999.gada jūlijā un kopš Dacia Logan laišanas apgrozībā 2004.gadā, Dacia ir kļuvusi par nopietnu spēlētāju auto industrijā. Pēdējo 10 gadu laikā Dacia ir radījusi vienkāršus, modernus, robustus un uzticamus automobiļus. Tieši šāds auto koncepts ir veicinājis Dacia izaugsmi pēdējo gadu laikā. Dacia turpina savu izaugsmi. Eiropā Dacia pārdošanas apjomi palielinājušies gandrīz par 95%, un pārdoto vienību skaits pārsniedz jau 100 tūkstošu, no kuriem Sandero – 60 tūkstoši. Vislielākais pārdoto vienību skaits bijis Vācijā – vairāk kā 48 tūkstoši.Rumānijā Dacia saglabāja savu tirgus daļu 30% apmērā, saglabājot arī līderpozīcijas. Marokā, kur Dacia ir otrs populārākais zīmols, tirgus daļu izdevies palielināt līdz 12.88%. Kopš 2004.gada jau vairāk nekā miljons Dacia automašīnu ir pārdotas visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas krosovers Dacia Duster ir kā darba apģērbs, ko nav bailes saburzīt, sašmulēt vai pat saplēst. Ja tas arī notiks, nebūs liela bēda, jo tas tak ir darba apģērbs.

Dacia Duster nav auto, ko apjūsmot, tas ir darba instruments, kas noder ikdienā, turklāt nemaksā dārgi. Tas ir tas, kas Latvijā un pārējās postpadomju valstīs tiek vērtēts visaugstāk, proti, cena. Šāda taktika atmaksājas ar uzviju, jo salīdzinājumā kaut vai ar alianses partnera Renault pasažieru modeļiem, kas negribīgi pamet autosalona telpas, Dacia Duster par pircēju trūkumu neuztraucas. Patiesībā pieprasījums joprojām ir lielāks nekā piedāvājums, attiecīgi Dacia Duster tīkotāji joprojām ir spiesti stāvēt rindā un pacietīgi gaidīt.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Cena un daudzfunkcionālais pielietojums ir divi iedarbīgākie Dacia Duster argumenti. Jauns krosovers pat ar sulīgu aprīkojumu par 15 tūkst. eiro? Izklausās neticami, bet tas ir iespējams. Attiecīgi ne tikai mežizstrādes uzņēmumi, zemnieku saimniecības vai apsardzes firmas un cita veida kompānijas labprāt dod priekšroku Dacia Duster. Rumāņu mazcenas krosoveru ļoti iecienījušas privātpersonas, turklāt ne tikai no lauku reģioniem, bet arī pilsētām. Vēl viena stabila Dacia Duster pircēju auditorija ir pensionāri. «Augstāk sēdi, tālāk redzi» koncepcija komplektā ar draudzīgo cenu ir tas, kas patīk, turklāt Dacia tirgotājiem par prieku šie pircēji neķēpājas ar līzingu, bet auto pērk pašu spēkiem. Pēc Dacia tirgotāju stāstītā, ne tikai pensionāri, bet arī pārējā privātpersonu masa spēj par automašīnu norēķināties paši un neizmantot līzingu kompāniju atbalstu. Pat, apaugot ar dažādām noderīgām ekstrām, proti, multifunkcionālu stūri, Media Nav Evolution multimediju sistēmu, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, daudzskatu kameru sistēmu, LED dienas gaitas lukturiem u.c. labumiem, Dacia Duster maksās 14 450 eiro. Tas ir neapgāžams arguments pircēju piesaistei. Skaidrs, ka viss nav zelts, kas spīd. Multimediju sistēmas ekrānu, kā arī kameru izšķirtspēja ir draņķīga, tostarp arī LED dienas gaismas diožu virtene ir veidota, strikti ievērojot ierobežoto budžetu. Dacia Duster ir vienkāršs auto vienkāršiem cilvēkiem, ja saimniecībā vajag lētu krosoveru, kurš būs uzticams atbalsts ikdienas darbos, turklāt mīlēs braukt pa grants seguma ceļiem, tad pretinieku rumānim nav.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas automobiļu ražotājs Dacia pērn izcēlies ar labiem komerciāliem panākumiem Francijā. 2008. gadā tika pārdots 43 682 Dacia, kas ir par 33.6% vairāk nekā 2007. gadā.

Par labiem pārdošanas rezultātiem Francijas Autopreses asociācija pagodinājusi Dacia, piešķirot tai Komerciālo panākumu balvu.

Papildus, kategorijā Ekoloģiskākā automašīna, Dacia Sandero ieņēmusi otro vietu. Sandero Francijā ir pieejami četri dzinēju varianti, tie visi emitē mazāk nekā 140 g CO2/km: dīzeļdzinēji dCi 68 un dCi 85 – 120 g CO2/ km, 1.2 16V benzīna dzinējs – 139 g CO2/km un 1.4 GPL – 135g CO2/km.

Dacia Logan, Logan MCV un Sandero kā ekonomiskām un ekoloģiskām automašīnām ir piešķirts Dacia eco2 zīmols.

Starp citu, pēdējo gadu laikā Dacia ir populāra arī Latvijas tirgū – 2008. gadā pie mums pārdota 241 automašīna. Populārākais modelis Latvijā ir Logan MCV - gandrīz puse no visām Latvijā pārdotajām Dacia bijis tieši ši modelis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstus ziedu laikus piedzīvo rumāņu mazcenas autoražotājs Dacia. 2010. gada pirmajā ceturksnī pieprasījums pēc Dacia modeļiem salīdzinājumā ar 2009. gada attiecīgo periodu ir audzis par 83.6 %.

Kopumā 2010. gadā Rietumeiropas valstīs tika reģistrētas 57 809 jaunas Dacia automašīnas. No Dacia pagaidām īsā modeļu klāsta absolūtais līderis ir bijis Dacia Sandero piecdurvju hečbeka modelis. Lielas cerības tiek saistītas ar jauno Dacia Duster krosoveru, kurš tirdzniecībā Eiropā nonāks šī gada vasarā. Pēc Dacia amatpersonu sniegtās informācija interese par Duster esot tik liela, ka uzņēmums jau prātojot vai izdosies pircēju vēlmes sbalansēt ar plānotajām ražošanas jaudām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais rumāņu mazcenas krosovers Dacia Duster ir multifunkcionāls darba instruments, kas tagad padarīts vēl parocīgāks

Pēc šo rindu autora domām, viens no lielākajiem jaunā Duster ieguvumiem ir priekšējie krēsli, kas ir galvastiesu pārāki par tiem, kas bija iepriekšējā Duster. Jau kopš iznākšanas brīža kompaktais visurgājējs ar vienkāršo, bet uzticamo tehniku un pieejamo cenu ir kļuvis par pieprasītu preci daudzās Eiropas valstīs. Arī pie mums Dacia Duster ir cienīts auto, jo īpaši mežizstrādes uzņēmumu, zemnieku saimniecību, kā arī apsardzes firmu vidū. Būtiski piebilst, ka arvien vairāk par šo auto interesējas privātpersonas ne tikai lauku reģionos, bet arī galvaspilsētā.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Dacia Duster joprojām ir vienkāršs darba zirgs smagiem un brīžiem ļoti netīriem darbiem. Svarīgi, ka auto no tiem nebaidās, drīzāk uzņems tos kā izaicinājumu ar mērķi par katru cenu arī izpildīt. Ja ir vēlēšanās tikt pie lēta krosovera, kurš ar lielāko prieku un azartu mīlēs braukt pa grants seguma ceļiem, tad pretinieku rumānim nav. Uzlabojot jaunākās paaudzes modeli, konceptuāli nav sabojāts Duster džipiskais un robustais izskats. Jauna gaismas tehnika un dekoratīvās uzlikas apkārt automobilim ir tieši tas, kas ir vajadzīgs. Salonā izmaiņu ir gana daudz. Auto ir jūtami apaudzis ar visādām ekstrām - modernu vadības paneli un multifunkcionālu stūri, un dārgākajā izpildījumā ar Media NAV multimediju sistēmu, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nule kā atklātībai nodotas pirmā rumāņu SUV klases modeļa Dacia Duster oficiālās fotogrāfijas. Paredzams, ka 2010. gadā Dacia Duster nonāks tirdzniecībā, un tā bāzes modeļa cena nepārsniegšot 11 tūkst. eiro.

2009. gadā Ženēvas autoizstādē izrādītais Dacia Duster konceptauto izpelnījās milzīgu ekspertu un klientu atsaucību, tādēļ franču Renault piederošais rumāņu uzņēmums nevilcinoties ķērās pie sērijveida modeļa izstrādes. Iespējams, ka jau 2010. gada Ženēvas autoizstādē Dacia Duster atgriezīsies kā sērijveida modelis.

Kā jau iepriekš tika solīts, 4.25 metrus garais Dacia Duster būs pieejams gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas versijā. Pagaidām ir zināms, ka kompaktais SUV tiks pie diviem benzīnmotoriem - 1.6 litru 110 ZS, kā arī divlitrīga 140 ZS jaudīga benzīnmotora. Dīzeļdzinēju cienītājiem galdā tiks celti arī divi spēka agregāti – 1.6 litru 110 ZS jaudīgais dīzelis, kā arī 1.9 litru dīzeļmotors, kurš attīstīs 130 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas automašīnu ražotājs Dacia uz Frankfurtes autoizstādi atvizināja jauno ceļojuma konceptmodeli Dacia YAV (Young Activity Van), kuram jau 2010. gada pavasarī jākļūst par sērijveida modeli.

Izmanojot Dacia MCV universāla platformu, attiecīgi arī salona plašumus Dacia ir sagatavojusi auto, ar kuru doties ceļojumus. Ši projekta īstenošana savu roku ir pielikuši kemperu speciālisti no Hymer-Gruppe.

Jaunajam auto ir paredzēti vairāki transformācijas veidi, lai ceļojuma laikā varētu izguldināt sākot no 2 līdz 4 personām. Atkarībā no automašīnas dzinēju un aprīkojuma veida jaunais Dacia sērijveida kemperis varētu maksāt sākot no 15 līdz 20 tūkst. eiro, turklāt pēc Dacia amatpersonu solītā tas jau nākamā gada pavasarī dosies pie pircējiem.

picturegallery.c6bcc84f-f90c-4fd6-998e-07ac40abe222

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

SIXT TCO: pieprasītākās vēl aizvien apvidus klases automašīnas

Gunta Kursiša, 28.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iedzīvotāji vēl aizvien visvairāk izvēlēties apvidus klases automašīnas, secinājis Sixt Leasing TCO (total cost of ownership) pēc auto dzīves cikla izmaksu aprēķiniem par 2012. gada martā pārdotākajiem automobiļiem.

Statistikas dati liecina, ka martā visvairāk pārdotākās ir apvidus klases automašīnas Nissan Juke (41) un Dacia Duster (34). Salīdzinot Nissan Juke un Dacia Duster auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka Nissan Juke izmaksas ir par 422,76 Ls (bez pievienotās vērtības nodokļa, PVN) lielākas nekā Dacia Duster, bet starpību lielākoties veido degvielas izmaksas, kuras Nissan Juke ir augstākas, teikts Sixt TCO paziņojumā.

Ekonomiskajā klasē visvairāk pārdotas 12 Ford Fiesta automašīnas un 11 Škoda Fabia, kompaktklasē – 25 Škoda Octavia un 22 VolksWagen (VW) Golf, vidējā klasē 23 VW Passat un 18 Toyota Avensis, vieglā komertransporta klasē 17 Škoda Praktik un 12 Fiat Fiorino.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka rudenī rumāņu mazcenas Dacia piecdurvju hečbeku Sandero varēs apkarināt ar īpašām plastmasas uzlikām, bet virsbūves klīrensu palielināt par 20 milimetriem.

Citādi nekādu izmaiņu ar parasto Sandero nav. Starp citu, ar speciālu virsbūves papildekipējumu 4.02 metrus garais Dacia piecdurvju hečbeks Brazīlijas un Argentīnas tirgos jau tiek piedāvāts ar nosaukumu Dacia Sandero Stepway.

Ņemot vērā šā brīža Dacia Sandero milzīgo pieprasījumu Eiropas tirgos, Renault amatpersonas ir nolēmušas šo modeli piedāvāt arī Eiropā, taču atšķirībā no sava Dienvidamerikas brāļa, Eiropai paredzēto Sandero ar īpašo body kit plānots ražot Rumānijā, Pitesti ražotnē.

Spēka agregātu sarakstā bez izmaiņām. Dacia Sandero ieraudzīsim tos pašus Renault dzinējus, ko pazīstam Logan un Logan MCV motortelpā. Vispirms tas ir 1.6 litru tilpuma 87 ZS jaudīgais benzīndzinējs. Neapstrīdot benzīndzinēja spējas daudz racionālāka izvēle būs 1.5 litru dīzeļdzinējs ar 86 ZS lielu jaudu. Abiem dzinējiem palīgos norīkota piecpakāpju mehāniskā pārnesumkārba.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Dacia pārdošanas apjomi palielinājušies par 20.5%

, 18.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas automašīnu ražotāja Renault piederošā kompānija Dacia 2009. gadā pārdevusi 311.3 tūkst. automašīnu. Lielākie Dacia tirgi pērn bijuši Vācija un Francija, ziņo AFP.

Šis pēc kārtas ir jau piektais gads, kad Dacia pārdošanas apjomu pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir rakstāms ar divciparu skaitli.

84.7 tūkst. automašīnas Dacia pārdeva Vācijā, gandrīz 66 tūkst. auto tika realizēti Francijā, savukārt Rumānijā, kur kompānijas pārdošanas apjomi sarukuši uz pusi, tika pārdoti teju 42 tūkst. automašīnu.

Dacia īpašnieku – Renault – kopējie pārdošanas apjomi 2009. gadā, salīdzinot ar 2008. gadu, sarukuši par 3.1%. Renault pērn izdevies pārdot 2.31 miljonu automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Norisināsies pirmā virtuālā tiešsaistes auto izstāde Latvijā

Lelde Petrāne, 16.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. aprīlī norisināsies pirmā tiešsaistes auto izstāde Latvijā.

"Spītējot vīrusam, esam nākuši klajā ar inovāciju un piedāvājam visiem "Auto 2020" interesentiem aplūkot jaunākos automobiļus virtuālā izstādē, jo nevaram laist garām pavasari bez ikgadējās jaunāko auto modeļu prezentācijas," stāsta "Norde" izpilddirektors Didzis Bremze.

Ņemot vērā situāciju pasaulē un Latvijā, kas saistīta ar koronavīrusa COVID-19 pandēmiju, starptautiskās auto industrijas izstādes "Auto 2020" norise tiek pārcelta uz 25. – 29. septembri. Tomēr "Norde" nolēmusi virtuālās izstādes laikā prezentēt gan jaunākos "Nissan", "Renault" un "Dacia" modeļus, gan demonstrēt jau zināmus šo auto marku transportlīdzekļus un visas virtuālās izstādes laikā nodrošināt dzīvu saziņu un tiešsaistes konsultācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka 2010. gadā rumāņu mazcenas automobiļu ražotājs Dacia tirgū laidīs jauno SUV klases braucamrīku Dacia Duster. Nonākot tirdzniecībā, Duster bāzes modeļa cena nepārsniegšot 15 tūkst. eiro, vēsta Auto Motor und Sport.

2009. gadā Ženēvas autoizstādē izrādītais Dacia Duster konceptauto izpelnījās milzīgu ekspertu un klientu atsaucību, tādēļ franču Renault piederošais rumāņu uzņēmums nevilcinoties ir ķēries pie sērijveida modeļa izstrādes. Kā jau iepriekš tika solīts, 4.25 metrus garais Dacia Duster būs pieejams gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas versijā.

Visticamāk, ka sērijveida modelī neieraudzīsim daudzas ekstras, piemēram, sānu durvju atvēršanas koncepciju bez ierastā centrālā jumta balsta, taču galvenajos vilcienos ražotājs sola, ka sērijveida auto būšot līdzīgs prototipam. Pagaidām ir zināms, ka kompaktais SUV tiks pie diviem benzīnmotoriem - 1.6 litru 110 ZS, kā arī divlitrīga 140 ZS jaudīga benzīnmotora. Dīzeļdzinēju cienītājiem galdā tiks celti arī divi spēka agregāti – 1.6 litru 110 ZS jaudīgais dīzelis, kā arī 1.9 litru dīzeļmotors, kurš attīstīs 130 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mazcenas Dacia sasniedz pasaules rekordu

Miks Lūsis, Db, 26.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mazcenas spēkratiem Dacia uzstādīts pasaules rekords, izveidojot līdz šim lielāko automašīnu parādi. Rekords uzstādīts Dacia īpašnieku salidojuma laikā, kas notika Bidinghuizenā (Bddinghuizen), Nīderlandē.

Salidojuma laikā rindā sastājušās 355 Dacia markas automašīnas, tādējādi vairāk kā divas reizes pārspējot iepriekšējo pasaules rekordu - 155 automašīnas, informē Renault pārstāvniecība Baltijas valstīs.

Salidojuma laikā jūnija sākumā vairāk kā 2000 skatītāju tika prezentēts arī Dacia jaunpienācējs - Sandero Stepway, lai gan tā oficiālā prezentācija Nīderlandē plānota tikai septembra sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr lielākajai daļai Eiropas autoražotāju aprīlī ražošanas apjomi ir strauji samazinājušies, rumāņu mazcenas ražotājs Dacia var priecāties, jo ražošanas jaudas aprīlī pieaugušas par 68.9 %, vēsta Automotive news Europe.

Kopumā Eiropas ražošanas jaudas aprīlī ir samazinājušās par 35.9%. Visgrūtāk šajos laikos klājas premium klases zīmoliem Daimler, BMW, Jaguar, Audi. Turpretim ņemot vērā Vācijas, Itālijas, Francijas, Lielbritānijas un Spānijas valsts atbalsta programmas, kas stimulē jaunu auto pārdošanu, labi veicas ekonomiskās klases spēkratiem, piemēram, rumāņu Dacia, kurai ražošanas apjomi aprīlī uzlēkuši teju par 70 %. Popularitātes ziņā ārpus konkurences šobrīd ir jaunais piecdurvju hečbeks Dacia Sandero, pēc kura daudzviet klienti esot izveidojuši garas rindas.

picturegallery.c05e18e1-52b4-49b9-b793-76c79726486f

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauna dīkstāves gudrība vēsta: lai biznesu noturētu uz kājām, tas jāpārnes tiešsaistē un jāuzliek uz riteņiem, norāda autotirgotājs "Norde".

Kamēr auto tirgus kopumā šobrīd tur kāju uz bremzes pedāļa, atsevišķos tirgus segmentos valda piesardzīgs optimisms. Dati rāda, ka viena no šī laika biznesa veiksmes formulām ir komerctransports.

Pēc Auto asociācijas datiem, COVID-19 krīzes ietekmē aprīlī vērojams jaunu auto reģistrāciju kritums par 55%. Auto segments, kur saglabājas augstāka klientu aktivitāte, ir komerctransports, kur vienlaikus novērojams mazākais kritums: - 32% un straujāk pieaugusi klientu aktivitāte.

Eduards Ptičkins, autotirgotāja "Norde" tirdzniecības vadītājs, apstiprina: ja parasti komerctransports veido apmēram ceturto daļu no visiem pasūtījumiem, šobrīd, mērot klientu interesi, tā īpatsvars tirdzniecībā sasniedzis teju pusi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault Zoe: komforts no otrreizējiem materiāliem

Aldis Zelmenis, speciāli Db, 03.07.2020

Bezvadu lādētājs, USB pieslēgligzda, mūsdienīga multimediju sistēma EASY LINK ar lielo 9,3 collu ekrānu un 10 collu centrālo displeju ir "Renault Zoe" rīcībā.

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārākais un viens no izskatīgākajiem elektroauto Eiropā, proti, otrās paaudzes "Renault Zoe" demonstrē lielisku tehnoloģisko pildījumu, turpretim čaulas akustiskais komforts un salona tapsējums ir pelnījis kritiku.

Auto ārējās formas un arī salona arhitektūra izraisa cieņu. Viss ergonomiski un ērti. Miera stāvoklī "Renault Zoe" ir īsts pilsētnieka sapņu auto, kuru Latvijas apstākļos var mierīgi izmantot arī tālākiem galamērķiem. Satikšanās brīdī, iesēžoties auto salonā, rodas pat mājīguma sajūta. Vadības panelis, klimata regulēšanas pogu bloks no "Dacia Duster", pat mēteļdrēbes paneļu apdare izskatās modīgi un laikmetīgi.

Arī priekšējie krēsli vizuāli liek domāt, ka tajos būs tikpat ērti arī sēdēt. Proporcionāls un izskatīgs ir arī eksterjera dizains. Nomināli otrajā sēdekļu rindā var ietūcīties divi pusaudži, turklāt aizmugurē vēl palikusi pāri vieta nelielam bagāžniekam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsa Motors Rīga ver durvis atjaunotajam Renault/Dacia autosalonam Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē, kurā ieguldīti vairāk nekā 700 000 eiro.

Rekonstrukcijas rezultātā ir palielinājusies salona lietderīgā platībā - par aptuveni 170m2.

«Sekojam līdzi tirgum ne tikai automobiļu nozarē, bet piešķiram lielu nozīmi arī auto salona vizuālajam iekārtojumam un atrašanās vietai. Sešu mēnešu laikā veicām pamatīgu ēkas rekonstrukciju,» komentē Andrejs Masulis, Mūsa Motors Rīga vadītājs.

Neilgi pēc Mūsa Motors Rīga dibināšanas 1993.gada, t.i. 1994.gadā, uzņēmums ieguva tiesības pārstāvēt Renault markas automobiļus, savukārt 2006.dadā - arī Dacia zīmolu. Mūsa Motors Rīga savas pastāvēšanas laikā pārdevis aptuveni 10 000 automobiļu.

Mūsa Motors Rīga nodrošina automobiļu tirdzniecību, servisu, rezerves daļu klāstu, auto līzingu, apdrošināšanu, auto nomu un virsbūves servisu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2014. gadā veiksmīgus finanšu rādītājus uzrādījusi SIA Mūsa Motors Rīga, kas nodarbojas ar automašīnu tirdzniecību un sniedz autoservisa pakalpojumus, liecina informācija vietnē klientuportfelis.lv. Mūsa Motors Rīga ir pilnvarotais pārstāvis automašīnu Volvo, Renault un Dacia ražotājiem.

Pagājušajā gadā Mūsa Motors Rīga apgrozīja 26,967 milj.EUR, kas ir par 22,7% vairāk nekā uzņēmums apgrozīja iepriekšējā pārskata gadā. Uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pērn sasniedza 440,918 tūkst.EUR, kas ir par 2,4 reizēm lielāka, salīdzinot ar 2013. gada peļņu. Mūsa Motors Rīga rentabilitātes rādītājs 2014. gadā pieauga līdz 8,43.

Mūsa Motors Rīga iesniegtajā vadības ziņojumā norādīts, ka šā gada otrajā pusē plānots autotirdzniecības apgrozījuma pieaugums, jo tirgū ienāks jaunais Volvo modelis Volvo XC90, kas Eiropas tirgū patreiz ir pieprasīts auto.

Tāpat Renault šogad uzsāks vairāku pilnīgi jaunu modeļu tirdzniecību – Renault Kadjar, Renault Espace, kā arī jaunā Renault Laguna pēcteča, kura nosaukums vēl nav izpausts. Arī Dacia ražotājs plāno piedāvāt esošo modeļu vizuālās izmaiņas šā gada nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā valdības atbalsta programmas, novembrī Francijā jauno auto tirdzniecība pret pērnā gada attiecīgo mēnesi ir augusi par 48.4 %, vēsta Automobilwoche.

Kopumā pēc 11 mēnešiem tirdzniecības apjomi pret pērno gadu ir palielinājušies par 7.6%. Lielākie ieguvēji Francijas tirgū ir vietējie ražotāji, īpaši ir jāizceļ Renault meitas uzņēmuma Dacia sensacionālie panākumi, proti, rumāņu mazcenas automobiļu tirdzniecība ir palielinājusies par 90.4 %.(!) Lielākais panākumu kaldinātājs ir bijis Dacia Sandero hečbeks. Gandarīti par paveikto ir arī Ford un Opel, attiecīgi ar 87.3 % un 83.5 % pieaugumu pret pērnā gada novembri. PSA koncerna alianses partneri Peugeot un Citroen ir sasnieguši 65.9 % un 65 % pieaugumu. Turpretim Renault tirdzniecības apjomi ir palielinājušies tikai par 40 %.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc pirmā pusgada pārdošanas rezultātiem Renault saglabā pirmo pozīciju komercauto tirgus segmentā. Renault Grupas komercauto tirgus daļa pieaugusi par 0.6 punktiem, sasniedzot 14.8% atzīmi.

Renault ir saglabājis līdera pozīcijas vieglo komercauto tirgū jau 11 gadu, ko var uzskatīt par kompānijas milzīgu panākumu, kā arī vienu no stratēģiski svarīgākajiem naudas plūsmas nodrošinātājiem.

Turpretim, Eiropas vieglo pasažieru automašīnu tirgus krities par 10,6%, un Renault Grupas tirgus daļa šobrīd ir 8.4%. Pirmajā pusgadā Dacia pārdošanas apjomi sasnieguši vairāk kā 100 000 vienības, no kurām vairāk kā 60 000 ir jaunā Dacia Sandero.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Septembra beigās atkal mēģinās izsolīt četras Krājbankas automašīnas

Gunta Kursiša, 04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada septembra beigās paredzēta četru likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka automašīnu izsole, liecina paziņojums laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

Izsolē ar lejupejošu soli tiks pārdota Dacia Logan automašīna, kuras izsoles sākumcena noteikta 921,71 Ls apmērā, vēl viena Dacia Logan markas automašīna ar sākumcenu 1106,05 Ls, 2006. gada Audi A8L ar sākumcenu 10,323 tūkst. Ls un 2004. gada Mercedes-Benz Viano ar izsoles sākumcenu 6774,57 Ls apmērā.

Izsoles rīkos a/s Latvijas Krājbanka administrators SIA KPMG Baltics, kas pilnvarojusi Jāni Ozoliņu. 20. septembrī plānoto izsoļu norises vieta paredzēta Jāņa Daliņa ielā 15.

Minētās automašīnas ar tādu pašu sākumcenu jau tika mēģināts pārdot izsolēs augusta beigās, tomēr tas neizdevās. Jau rakstīts, ka 23. augustā izsolēs tika pārdotas četras automašīnas - Opel Astra Station Wagon, kuras sākumcena bija 2073,84 lati, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5392,01 lats, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5069,41 lats un piekabe-autovedēja Boeckmann ar sākumcenu 1705,16 lati. Kopumā minētajā augusta nedēļā izsolēs tika pārdoti Krājbankas kustamie un nekustamie īpašumi 620 tūkst. Ls apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas gada auto 2010 tituls piešķirts automašīnai Opel Astra, kas konkursa absolūtajā vērtējumā ieguva 189 punktus, informēja žūrijas komisijas priekšsēdētājs Atis Jansons.

Otrās vietas ieguvējs Kia Sportage saņēma 188 punktus, savukārt trešo vietu ar 173 punktiem ieņēma Nissan Juke. Ceturtajā vietā ar 171 punktu žūrija ierindojusi automašīnu Škoda Jety, bet piektajā vietā ar 126 punktiem ierindota bijusi Dacia Duster.

Par gada taupīgāko auto atzīts Dacia Duster otrajā vietā atstājot Nissan Micra.

Šā gada komfortablākā auto gods ticis VW Touareg, kas aiz sevis atstājis VW Sharan, bet par gada skaistāko auto eksperti atzinuši Audi A1, kas izkonkurējis Kia Sportage.

Par gada sportiskāko auto atzīts Nissan Juke, kuram piekāpies Audi A1.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izsolīs Krājbankas bankomātus un bankai piederošos uzņēmumus

Gunta Kursiša, 18.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šomēnes paredzēts izsolīt kopumā 219 likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka bankomātus, kā arī divus Krājbankai piederošus uzņēmumus, liecina informācija laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

Šā gada 28. septembrī Jāņa Daliņa ielā 15 gaidāmas divas likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka bankomātu izsoles. Pulksten 12.00 kā lietu kopība ar izsoles sākumcenu 72 tūkst. Ls apmērā tiks izsolīti 57 uzstādīti bankomāti Rīgā un citās Latvijas pilsētās, savukārt pulksten 12.40 kā kustamās mantas lietu kopība ar sākumcenu 335 tūkst. Ls tiks izsolīti 162 demontēti bankomāti, liecina paziņojums par izsoli. Kā uzstādīto, tā arī demontēto bankomātu lietu kopības augstākā izsolē nosolītā cena ir apliekama ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Lai piedalītos izsolē, pretendentiem līdz izsoles dienai jāieskaita likvidējamās bankas a/s Citadele banka norēķinu kontā kustamās manu kopības pirkuma nodrošinājums 10% apmērā no novērtējuma, kas attiecīgi veido 7200 Ls un 33,5 tūkst. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Izsolēs pārdoti četri Latvijas Krājbankai piederoši transportlīdzekļi

NOZARE.LV, 24.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar notikušajās vairāku likvidējamajai AS Latvijas Krājbanka piederošu transportlīdzekļu izsolēs ir izdevies pārdot četrus transportlīdzekļus, informēja bankas administratora SIA KPMG Baltics pārstāvis Oskars Fīrmanis.

Tika pārdotas automašīna Opel Astra Station Wagon, kuras sākumcena bija 2073,84 lati, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5392,01 lats, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5069,41 lats un piekabe-autovedēja Boeckmann ar sākumcenu 1705,16 lati.

«Šīs automašīnas tika pārdotas par cenu, kas pārsniedza sākumcenu, un pircējiem par tām jānorēķinās 30 dienu laikā,» sacīja Fīrmanis.

Netika pārdotas automašīna Mercedes Benz Viano, kuras sākumcena bija 6774,57 lati, automašīna Audi A8L ar sākumcenu 10 323,16 lati, automašīna Dacia Logan ar sākumcenu 1106,05 lati un automašīna Dacia Logan ar sākumcenu 921,71 lats.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Norde no oktobra paplašinājis piedāvājumu, kļūstot par oficiālo Renault un Dacia autokoncerna pārstāvi Latvijā.

Līdz ar tiesībām izplatīt Renault un Dacia zīmola automašīnas, Norde piedāvājums kļuvis plašāks.

«Automašīnu industrija piedzīvo nemitīgas pārmaiņas. Arvien svarīgāka kļūst vides aizsardzības tēma, satiksmes problēmu risināšana, parādās jauni patērētāju ieradumi, popularitāti gūst automašīnu koplietošana un dažādas citas izmaiņas,» skaidro Norde pārstāvji.

Norde ir arī Nissan oficiālais dīleris Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru