Jaunākais izdevums

PINS lojalitātes programmai pievienojušies divi miljoni dalībnieku.

Divmiljonais dalībnieks Penti Oinonens (Pentti Oinonen) ir Helsinku iedzīvotājs un PINS programmai pievienojās, apmeklējot PINS sadarbības partneri – viesnīcu un restorānu ķēdi Restel Ltd.

Somijā PINS programmā ir iesaistījusies vairāk nekā piektā daļa valsts iedzīvotāju. 2016. un 2017. gadā ir paredzēts paplašināt programmas darbību vēl vairākos jaunos tirgos Eiropā un Āzijā.

Programmas dalībnieki var pelnīt PINS, veicot dažādus ikdienas pirkumus un aktivitātes, kā arī programmā ir pārstāvēti vairāk nekā 700 vietējie, starptautiskie un interneta zīmoli. 2014. gadā Somijā PINS zīmols bija visvairāk meklētais zīmols vietnē Google.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

NextCity mērķē mainīt lietu internetu, padarot to sociālu

Anda Asere, 25.01.2018

Pins un Urbana Smart Solutions investīciju vienošanās parakstīšanā piedalījās Pins īpašnieki Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks Ivans Ostans (Ivan Ostan) un Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool).

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pins un Urbana Smart Solutions ir parakstījuši investīciju vienošanos, lai radītu jaunu kompāniju NextCity

Urbana Smart Solutions un Pins vēlas izmantot savu pieredzi, kopējo komandu un kolektīvās investīcijas, lai padarītu NextCity par starptautisku līderi pilnībā integrētu viedo pilsētu risinājumu iniciatīvām. Lai lietu interneta pieredzi padarītu sociālu, tiks apvienota Urbana Smart Solutions pieredze lietu interneta gala risinājumu izstrādē un Pins pilnībā integrētās mobilo tehnoloģiju aplikācijas, ieskaitot kompānijas pārrobežu valūtu un viedo spēļošanas mehāniku.

Partneru mērķis ir padarīt NextCity par unikālu viedo pilsētu risinājumu, pārklājot trīs galvenās jomas – datu ieguvi, datu savienošanu un sasniegt masveida sabiedrības iesaisti. «Mūsu tīkla komunikācijas infrastruktūra, datu vadība un pielietošana, izmantojot sensoru datus, nodrošinās tehniskās iespējas iegūt un savienot datus pasaules vadošajās viedpilsētās. Mūsu savienības ilgtermiņa vīzija par pilnīgu integrāciju starp ierīcēm, programmatūru un lietotāja uztveri, radot pilnībā jaunu un iesaistošu pieredzi, ir iepriekš neredzēta,» norāda Ivans Ostans (Ivan Ostan), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks. Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka abas kompānijas kopā spēs piedāvāt pilsētām nākamā līmeņa viedumu. «Mēs esam lepni par šo sadarbību, kas mums ļaus spēlēt nozīmīgu lomu, lai pārvērstu viedās pilsētas par realitāti,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic meitaskompānija pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas

Anda Asere, 22.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Darījuma apjoms netiek atklāts. «Taču šis ir labs darījums visām pusēm.»

Aviokompānijas airBaltic meitaskompānija SIA Pins.co ir pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Jauno kompāniju Pins dibinājuši japāņu investoru konsorcijs, tostarp uzņēmēji Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Pins dibinātājs un izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool). Šim uzņēmumam piederēs globālas īpašumtiesības Pins zīmolam ārpus Baltijas un Somijas un tehnoloģijām. «Iepriekšējā kompānija Pins.co koncentrēsies uz Baltiju un Somiju un esošo klientu apkalpošanu. Aviokompānija saglabā lojalitātes biznesa pārstāvniecību tirgos, kas airBaltic ir svarīgi, tāpat mums saglabājas draudzīgas attiecības un visas jaunās tehnoloģijas, kas tiek izstrādātas jaunajos tirgos, airBaltic un Pins.co varēs izmantot bez maksas. Arī visi Pins punkti, kas tiek nopelnīti Baltijā vai Somijā, var tikt tērēti visā pasaulē,» stāsta Gabi Kols, Pins dibinātājs un izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Latvijas eksportspēja

Eksportspēja: Lojalitātes programma PINS strauji attīstās

Elīna Pankovska, 28.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lojalitātes programmu PINS plāno iedzīvināt arī tādos eksporta tirgos kā Indonēzija un Malaizija

Daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programma PINS, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles un bija lidsabiedrības Airbalic lidojumu lojalitātes programma, šobrīd apvieno vairāk nekā 700 vietējo, starptautisko un interneta vides zīmolu. PINS lojalitātes programma sniedz iespēju tās dalībniekiem uzkrāt un tērēt punktus pie dažādiem sadarbības partneriem, kuru starpā ir arī restorāni, iepirkšanās, izklaides vietas un atpūtas vietas, kā arī degvielas uzpildes stacijas, var iegādāties arī aviobiļetes.

Programma savu darbību sāka 2014. gadā, un, kā norāda uzņēmuma Pins.co Baltijas reģiona vadītājs Zigmunds Vīķis, PINS ir strauji attīstījies par globālu tehnoloģiju uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēkiem patīk saņemt atalgojumu par to, ka viņi iepērkas pie kāda konkrēta tirgotāja; viņi vērtē, kur par savu pirkumu gūs lielāku labumu

Par šo virtuālo biznesu, kas daudziem joprojām šķiet neizprotams, plašāk intervijā DB stāsta holandietis Gabi Kols (Gabi Kool), kurš jau 15 gadus strādājis ar lojalitātes programmām, bet šobrīd ir nobāzējies Latvijā, kur attīsta daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmas Pins.

Lojalitātes bizness sācies kā aviokompāniju biežo lidotāju apbalvošanas programma, bet šobrīd pasaulē ir jau divi miljardi daudzpartneru lojalitātes karšu un vēl neskaitāmas individuālās veikalu, kafejnīcu, skaistumkopšanas u.c. kompāniju klientu kartes. Viena no daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmām – Pins, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles, – radīta Latvijā uzņēmumā Coalition Rewards. Šobrīd šīs programmas karti lieto 1,9 miljoni cilvēku, no kuriem 1,2 miljoni to dara nevis tepat Latvijā, bet gan vairāk uz ziemeļiem – Somijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Latvijā saskata unikālas iespējas veidot karjeru

Anda Asere, 27.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad no Latvijas daudzi ir aizbraukuši labākas dzīves un karjeras meklējumos, ir arī gana daudz ārzemnieku, kuri mūsu valsti izvēlējušies kā labu vietu savas profesionālās dzīves attīstībai

Latvijā daudziem profesionāļiem paveras unikālas iespējas veidot savu karjeru, kas daudzējādā ziņā ir pat labākas nekā citās, tostarp ekonomiski attīstītākās valstīs, uzskata KPMG Baltics partneris Ondrejs Fikrle (Ondrej Fikrle).

Piemēram, viņš ir strādājis Toronto, kur viss ir daudz lielāks, nepieciešams ilgāks laiks, lai iedziļinātos jautājumos un izprastu kopējo ainu. «Kanādā lielāko daļu sava laika es veltīju, strādājot ar divām finanšu institūcijām. Savukārt Latvijā man ir iespēja strādāt ar divdesmit reižu vairāk klientiem. Tas ir izaicinājums, ko es patiešām izbaudu,» viņš atzīst.

Arī daudzpartneru lojalitātes programmas Pins vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka Latvijā ir daudz lielisku iespēju. Viņa pašlaik vadītā komanda nelīdzinās nevienai citai, ar kuru iepriekš strādājis, un G. Kols uzskata, ka šī ir pārāka par tām, kas bijušas iepriekšējās darba vietās, tostarp Barselonā, Londonā, Šanhajā, Singapūrā un Amsterdamā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas jaunuzņēmumi Creative Business Cup finālā gūst starptautisku atzinību

Rūta Lapiņa, 01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī, «Global Entrepreneurship Week» laikā, Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā jau tradicionāli norisinājās starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» fināls, kurā par galveno balvu un uzvarētāja titulu sacentās dalībnieki no 59 pasaules valstīm. Viņu vidū bija arī Latviju pārstāvošais medicīnas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Anatomy Next», kas vasaras izskaņā nacionālajā atlasē bija izcīnījis pirmo vietu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora pārstāve Agnese Kuzmina.

Latvijas pārstāvis, «Anatomy Next» izpilddirektors Sandis Kondrāts, konkursā prezentēja interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem no Latvijas un ASV vadošajām universitātēm. «Anatomy Next» komandai «Creative Business Cup» konkurss izrādījās īpaši veiksmīgs, jo, lai arī godpilno pirmo vietu šoreiz ieguva Ķīnas pārstāvji, tieši Latvijas dalībnieki spēja ieinteresēt un piesaistīt jaunus investorus savas biznesa idejas tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas telekomunikāciju uzņēmums «Huawei» ceturtdien paziņoja, ka tas iesūdzējis ASV tiesā par aizliegumu federālās valdības aģentūrām iegādāties šī uzņēmuma ražojumus.

«Huawei» paziņoja, ka lieta tika ierosināta ASV apgabaltiesā Teksasas štata Plano pilsētā, apstrīdot 2019.gada ASV aizsardzības likuma projektu, kas liedz ASV valdības aģentūrām pirkt «Huawei» aprīkojumu un pakalpojumus, kā arī sadarboties ar trešajām pusēm, kas ir «Huawei» klienti.

«ASV Kongresam atkārtoti nav izdevies sagādāt nekādus pierādījumus, lai pamatotu tā noteiktos »Huawei« produktu aizliegumus. Mēs esam spiesti sākt šo tiesvedību kā pienācīgu un pēdējo soli,» paziņoja «Huawei» direktoru padomes priekšsēdētājs Guo Pins.

«Ja šis likums tiks nolikts malā, kā tam vajadzētu būt, tad Huawei varēs atnest progresīvākas tehnoloģijas uz ASV un palīdzēt tai izveidot vislabākos 5G tīklus.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Huawei peļņa augusi par trešdaļu

Žanete Hāka, 01.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visi trīs tehnoloģiju kompānijas Huawei grupas segmentipērn uzrādījuši spēcīgu izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā visi trīs grupas uzņēmumi radījuši 60,8 miljardu ASV dolāru peļņu, kas, salīdzinot ar 2014.gadu ir 37% pieaugums.

Uzņēmums ziņo, ka 2015.gada tīrā peļņa ir 5,7 miljardi ASV dolāru jeb par 33% vairāk nekā gadu iepriekš.

Guo Pins (Guo Ping), Huawei valdes priekšsēdētāja vietnieks un izpilddirektors, komentē: «Daļēji Huawei par savu izaugsmi var pateikties informācijas komunikāciju tehnoloģiju tirgus apmēriem. Šis tirgus ir pasaules digitālās ekonomikas dzinējspēks. Tomēr mūsu izaugsme ir tiešs stratēģiska fokusa un spēcīgu ieguldījumu rezultāts mūsu pamatbiznesos. Turpmāko trīs līdz piecu gadu laikā kompānija uzlabos savienojamību, dodot iespēju attīstīties vertikāla tipa nozarēm. Plānojam arī pārdefinēt tīkla iespējas.»

Komentāri

Pievienot komentāru