SAP un Microsoft apvieno spēkus, piedāvājot integrētus risinājumus mākonī

2017. gada 13. decembris plkst. 15:48
Dalies ar šo rakstu

Novembra beigās biznesa programmatūru ražotājs SAP un uzņēmums Microsoft nāca klajā ar paziņojumu par kopīgu sadarbību - apliecinot savu apņemšanos, abi uzņēmumi paziņoja, ka iekšēji izmantos viens otra mākoņrisinājumus. Šī partnerība ļauj uzņēmumiem kopīgi izstrādāt un piedāvāt klientiem risinājumus, kā arī nodrošināt apvienotus atbalsta pakalpojumus patērētājiem.

Jau vairākus gadus SAP ir piedāvājis saviem klientiem iespēju izmantot SAP HANA® Enterprise Cloud mākoņpakalpojumu. Savukārt sadarbība ar Microsoft Azure piedāvā alternatīvu iespēju.

Ar šo paziņojumu abu programmatūru ražotāji ir vienojušies par vēl ciešāku kopdarbību arī savā ikdienas biznesā - Microsoft izmantos SAP S/4HANA® Azure, lai palīdzētu vadīt savus iekšējos finanšu procesus, savukārt SAP pārvietos savu galveno iekšējo biznesu svarīgākās sistēmas uz Azure.

Kā skaidro uzņēmuma SAP Latvia vadītājs Ainārs Bemberis: «Jau šobrīd ļoti daudzas organizācijas visā pasaulē, tai skaitā, Latvijā, izmanto mākoņservisa pakalpojumus. Tas ir ne tikai mūsdienīgs, ērts un arī efektīvs veids datu uzglabāšanai un aplikāciju izvietošanai, bet tas dažkārt organizācijām ir arī drošāk nekā, piemēram, izmantot tradicionālos serverus. Pateicoties SAP sadarbībai ar Microsoft, turpmāk SAP biznesa programmatūru lietotāji varēs ātrāk un vienkāršāk piekļūt saviem datiem un SAP programmproduktiem, izmantojot mākoņservisa priekšrocības, kas krietni atvieglo sistēmu pārvaldību un ir arī efektīvāk no uzņēmuma izmaksu viedokļa. Pēdējos gados mākoņpakalpojumi ir attīstījušies ļoti strauji.»

«Šī paplašinātā sadarbība starp diviem pasaules līderiem programmatūras ražošanā sniedz klientiem tehnoloģiskās iespējas, kas ļaus attīstīt digitālās inovācijas, izmantojot mākoņservisus. Tas ir tieši tas, ko mūsu klienti vēlējās, lai, ņemot vērā arvien pieaugošobiznesa svarīgo sistēmu izvietošanu mākoņplatformās, varētu plašāk izmantot tehnoloģiju sniegtās iespējas klientu attiecību uzlabošanai, darbinieku motivēšanai, racionalizētu veicamās ikdienas operācijas un ieviestu jaunus biznesa modeļus, produktus un pakalpojumus,» saka Renāte Strazdiņa, Microsoft Latvia vadītāja.

Dalies ar šo rakstu