Sekojot idejai: «Nav iespējams paredzēt, ko pirks» 

Apģērbu zīmola Owa dibinātāja Natālija Jermolajeva pārstāv cilvēkus ar īpašām vajadzībām un ar savu piemēru vēlas parādīt, ka iespējas ir plašas

Anda Asere, 2018. gada 08. maijs plkst. 9:01

«Mēs nedarbojamies kā sociālais uzņēmums ar labdarības piesitienu, bet kā klasisks modes uzņēmums, ko vienkārši vada cilvēks ar īpašām vajadzībām. Esam definējuši savu sociālā uzņēmuma statusu, to esam ierakstījuši arī statūtos. Esam iestājušies arī Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācijā. Tur sevi konkrēti pozicionējam kā darba integrācijas uzņēmumu, gan arī kā piemēru un motivācijas uzņēmumu, jo tādu ir maz. Es pati kā cilvēks ar īpašām vajadzībām pārstāvu šo uzņēmēju grupu, kas ir maza, tāpēc gribu parādīt citiem, ka bizness ir iespējams,» saka Natālija.

Topā kaķi

Owa sadarbojas ar divām māksliniecēm – Alisu Ādamsoni un Veru Bondari. Līdz šim uzņēmuma apģērbos ir bijuši dažādi zīmējumi – ziedi, dzīvnieki. Populārākie ir apģērbi ar kaķu zīmējumiem, kā arī noteikta veida zaķiem. «Mums ir 12 zaķi, un ir tādi, ko pasūta visu laiku, bet ir arī tādi, ko nepasūta nemaz. Suņus pērk tikai to šķirņu īpašnieki, kuri attēloti uz apģērba. Kaķiem tā nav,» stāsta Natālija.

Uzņēmumam ir arī apģērbu līnija ar Raiņa citātiem, bet populārākie ir «Aiz manis stāv zvaigznes. Ko tu man padarīsi?!» un «Kas zina, ko grib – spēj, ko grib». Viņa bija domājusi, ka populārs būs krekls ar tekstu «Mēs maza cilts, mēs būsim lieli tik, cik mūsu griba», jo viņai šķiet svarīgs veselīgs patriotisms, bet neizskaidrojama iemesla dēļ tas nav starp pirktākajiem modeļiem. «Nav iespējams paredzēt, ko pirks,» nosaka Natālija.

Uzņēmēja uzskata, ka tiešas konkurences Owa apģērbiem nav, jo neviens šādā tehnikā nestrādājot.

Visu rakstu Vēlas parādīt iespējas lasiet 8. maija laikrakstā Dienas Bizness.


TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Sekojot idejai: Lielākais gandarījums – grāmatas
Sekojot idejai: DeskTime ir pamatīgi paaudzies
Sekojot idejai: Sniedz atbildes uz visiem jautājumiem
Sekojot idejai: Jauns materiāls, jauni produkti
Sākam biznesu: «Paspēlēties» ar digitālo mārketingu
Sekojot idejai: Atsperas ar riska kapitālu
Sekojot idejai: Vairs nevaru atļauties tikai dažus labus produktus

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 03. maijs plkst. 8:36

Z/s Lēpes ievieš netradicionālus augus, pieradinot tos Latvijas apstākļiem...

2018. gada 02. maijs plkst. 6:46

Šogad ergonomisko aproču ražotājs Uppo vēlas pārdot pirmās 5000 vienības, bet nākotnes...

2018. gada 24. aprīlis plkst. 12:53

Pagaidām Latvijā kriosaunas nav savairojušās tik kuplā skaitā kā savulaik solāriji, šīs...

2018. gada 16. aprīlis plkst. 9:37

Reklāmas tehnoloģiju jaunuzņēmums Setupad izstrādājis reklāmu automātisku pārdošanas sistēmu,...

2018. gada 11. aprīlis plkst. 8:59

Jelgavā veikals Daba, kas jau desmit gadus tirgo ekoloģiskus produktus un Latvijā...

Nepalaid garām

Alus pasaule ir daudz plašāka, nekā varētu iedomāties, stāsta šī dzēriena someljē...

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...

No šīs sadaļas
2018. gada 08. maijs plkst. 11:54

Zīmoli «Helium», «IR Wood », «More Than Knitwear», «MIZO», «Lucky Me» stāsta...

2018. gada 08. maijs plkst. 0:05

Kādu biznesu izvēlēties, ja patīk ziedi, dāvanu saiņošana un saldumi?...

2018. gada 07. maijs plkst. 12:08

Mazumtirdzniecības tīkla «Maxima Latvija» loģistikas centrā «Abras» esošās iekārtas pilnībā...

2018. gada 07. maijs plkst. 11:18

Pieprasījums pēc tekilas arvien aug, bet tās ražošanā joprojām tiek izmantotas senas...

2018. gada 07. maijs plkst. 11:03

Keramiķe Laine Beriņa veido trauku kolekcijas Laine Berina Ceramics, kas saskan cita...

2018. gada 03. maijs plkst. 8:36

Z/s Lēpes ievieš netradicionālus augus, pieradinot tos Latvijas apstākļiem...

2018. gada 02. maijs plkst. 12:41

Kalnciema kvartāla tirgus šobrīd ir iepirkšanās vieta, taču, ko paši tirgotāji domā...

2018. gada 02. maijs plkst. 6:46

Šogad ergonomisko aproču ražotājs Uppo vēlas pārdot pirmās 5000 vienības, bet nākotnes...

2018. gada 02. maijs plkst. 0:05

Uzņēmēja pieredze: Diāna Gžibovska, Senior Riga...

2018. gada 27. aprīlis plkst. 14:02

Aprīlī noslēdzās konkursa «Bizness24h 2018» fināls. Šajā konkursā kopumā piedalījās 200...