Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland pērno gadu noslēdz ar apgrozījuma un peļņas kāpumu

Gunta Kursiša,04.06.2014

Jaunākais izdevums

Sporta apģērbu un apavu tirgotāja SIA Sprotland pērn nopelnīja 836 tūkstošus eiro, bet apgrozījums pieaudzis līdz 22 miljoniem eiro, liecina Lursoft dati.

Gada laikā apgrozījums audzis par nepilniem 4%, taču peļņa kāpusi 12 reizes.

SIA Sportland pērn strādāja pie izmaksu optimizācijas un efektivitātes paaugstināšanas, norādījusi tirdzniecības uzņēmuma vadība. Uzņēmums aizvadītajā gadā atvēra Quiksilver veikalu modes un izklaides centrā Rīga Plaza, kas sekmējis šī zīmola atpazīstamību Latvijā. Tajā pašā laikā uzņēmums aizvēris divus Nike veikalus, kuri darbojas ar zaudējumiem, bet tirdzniecības centrā Origo atvēra Sportland Outlet veikalu. Tas bija īslaicīgs projekts, kura ietvaros līdz gada beigām, 31.decembrim, tika mēģināts iepriekšējo sezonu preci.

SIA Sportland reģistrēts 2001. gadā un pieder igauņu Sportland international group Aktsiaselts.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta preču tirgotājam SIA «Sportland» pagājušajā finanšu gadā no 2017.gada 1.maija līdz 2018.gada 30.aprīlim izdevies ievērojami - par 22,9% jeb 620 tūkstošiem eiro palielināt uzņēmuma tīro peļņu, un tā pērn sasniegusi 3,334 miljonus eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Arī uzņēmuma apgrozījums pieaudzis - tas pagājušajā finanšu gadā bija 66,310 miljoni eiro, kas bija par 6,4% jeb 4,003 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš.

SIA «Sportland» pagājušajā gadā galveno uzsvaru licis uz saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanu, sacīts uzņēmuma vadības ziņojumā.

Lielāko daļu uzņēmuma apgrozījuma veidoja ieņēmumi no mazumtirdzniecības, kas pagājušajā finanšu gadā bija 35,895 miljoni eiro, savukārt ieņēmumi no vairumtirdzniecības bija 30,415 miljoni eiro. Mazumtirdzniecības ieņēmumi pieauguši, kamēr vairumtirdzniecības ieņēmumi nedaudz samazinājušies.

SIA «Sportland» norāda, ka 2017.gada decembrī nodibināts uzņēmums SIA «SIG Logistics» ar mērķi attīstīt un pilnveidot «Sportland» grupas preču loģistikas, krājumu uzskaites un izplatīšanas sistēmu. Līdz ar to SIA «SIG Logistics» pārņēma no SIA «Sportland» grupas uzņēmumu vairumtirdzniecības sadaļu.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland nopelnījis 279 tūkstošus eiro

Žanete Hāka,01.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajā ceturksnī sporta preču tirgotāja SIA Sportland neto apgrozījums ir pieaudzis salīdzinājumā ar tādu pašu periodu iepriekš, liecina Lursoft dati.

Uzņēmums līdz šī gada 30. aprīlim apgrozījis 8,27 miljonus eiro un nopelnījis 279,713 tūkstošus eiro.

SIA Sportland vadība ziņo, ka šā gada februārī no SIA Sportland tika atdalīti trīs Nike veikali un Nike vairumtirdzniecības bāze, jo AS Jalajalg, kas ir oficiālais Nike preču izplatītājs Baltijā, dibināja Latvijā savu meitas uzņēmumu, kas turpmāk nodrošinās Nike preču mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību.Uzņēmuma vadība tuvākajā nākotnē plāno Sportland veikala rekonstrukciju TC Origo un atvērt Outlet veikalu TC Olimpija.

2013. gadā uzņēmums apgrozījis 22,002 miljonus eiro un gadu noslēdzis ar 838,833 tūkstošu eiro peļņu. Lursoft pieejamā informācija liecina, ka uzņēmuma valdes locekļa amatu ieņem SIA Tirgus Lete īpašnieks Vents Aperāns un Igaunijas pilsoņi Are Altraja un Anti Kalle.SIA Sportland reģistrēts 2001. gadā un pieder igauņu Sportland International Group Aktsiaselts.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad līdz 2025. gada septembrim SIA “Sportland” un SIA “SIG Logistics” veiks saules paneļu sistēmas uzstādīšanu ar kopējo jaudu 181.56 kWp.

Šis projekts ir būtiska uzņēmuma ilgtspējas stratēģijas daļa, kas vērsta uz oglekļa emisiju samazināšanu un daļēju pāreju uz atjaunojamo enerģiju.

Saules paneļu sistēmas kopējās izmaksas sasniedz 174 634 eiro, un to īstenošanu līdzfinansē AS “Attīstības finanšu institūcija Altum” Eiropas Savienības Atveseļošanās fonda programmas ietvaros. Sistēmas ieviešana ļaus uzņēmumam ilgtermiņā optimizēt enerģijas izmaksas, samazināt atkarību no fosilajiem energoresursiem un veicināt videi draudzīgu tehnoloģiju ieviešanu mazumtirdzniecības sektorā Baltijā.

Uz AS “Sportland International Group” meitas uzņēmumu SIA “Sportland” un SIA “SIG Logistics” biroja un loģistikas ēkas jumta 815 m2 platībā tiks uzstādīta saules paneļu sistēma, kas kopumā sastāvēs no 408 augstas efektivitātes saules paneļiem un diviem jaudīgiem invertoriem. Sistēma veidota tā, lai pēc iespējas vairāk palielinātu enerģijas ieguvi un nodrošinātu stabilu un uzticamu elektroapgādi uzņēmumu biroja un loģistikas ēkas vajadzībām. Plānots, ka saules paneļu sistēma gada laikā saražos aptuveni 168.864 MWh enerģijas.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland peļņa augusi teju četras reizes

Žanete Hāka,07.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta, atpūtas preču un inventāra vairumtirdzniecības uzņēmums SIA Sportland aizvadīto pārskata gadu tas aizvadījis veiksmīgi, liecina Lursoft dati.

Aizvadītajā pārskata periodā Sportland neto apgrozījums ir pieaudzis 3,5 reizes un gada nogalē sasniedza 28,765 miljonus eiro. Savukārt teju četras reizes pārskata gadā palielinājās uzņēmuma peļņa, kas pēc nodokļu nomaksas sasniedza 1,109 miljonus eiro. Jānorāda, ka aizvadītajā gadā Sportland nodokļos nomaksāja 4,717 miljonus eiro.

Sportland vadības ziņojumā norādīts, ka šogad uzņēmums savu darbību koncentrēs uz saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanu, lai nodrošinātu veiksmīgāku darbību. Jāpiebilst, ka šajā gadā uzņēmuma vadība neplāno aizvērt kādu no veikaliem, bet tās plānos ietilpst divu jaunu Sportland veikalu atvēršana un to rekonstrukcija vairākos tirdzniecības centros.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo britu sporta preču tirgotāja Sports Direct veikalu tirdzniecības centrā Olimpia plānots atvērt rīt, 1.augustā, informēja centra Olimpia direktore Zane Šulca.

Viņa gan neatklāj, cik lielas investīcijas tiek ieguldītas veikala izveidē Latvijā, taču atzīmē, ka Sports Direct veikala platība būs 1300 kvadrātmetri, kā arī to, ka Sports Direct pārstāvis un veikala pārvaldītājs Latvijā būs sporta preču tirgotāja SIA Sportland.

Šulca nevar vēl pateikt, cikos tieši notiks veikala atklāšana, bet atzīmē, ka informācija, kas saistīta ar veikala atklāšanu, tiks sniegta šodien. Ar uzņēmuma Sportland pārstāvjiem patlaban nav izdevies sazināties.

Britu sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikals Sports Direct pārstāv tādus zīmolus kā Nike, Adidas, Puma, Reebok, Emporio Armani, Calvin Klein, Converse, Diesel, Jack and Jones, Dunlop, Crocs, Lee Cooper un daudzus citus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki lielie tirdzniecības centri, kuriem pretstatā mazajiem veikaliem saskaņā ar valdības lēmumu joprojām ir liegts strādāt, no 15.aprīļa uzsāk ielu tirdzniecību.

Tā, piemēram, tirdzniecības centrs Domina uzsāk ielu tirdzniecības kampaņu “Brīvdabas iepirkšanās skvērs”, kurā piedalīsies vairāk nekā 10 veikali, ārpustelpu apstākļos piedāvājot ne vien iegādāties, bet arī pielaikot cilvēkiem ikdienā nepieciešamās preces. Sieviešu, vīriešu un bērnu apavus un apģērbus tirgos veikali Meta, Eiropas Apavi, Sportland, Muss, Danija un Sportsdirect.com. Aksesuārus un dāvanas piedāvās – Garmin, Handly un 7IN. Kosmētiku un parfimēriju būs iespējams iegādāties veikalā Douglas. Savukārt mājlietu veikals Jysk nodrošinās internetā pasūtīto preču izsniegšanu un sniegs konsultācijas par preču iegādi attālināti.

"Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar valstī esošajiem noteikumiem, ielu tirdzniecība diemžēl nevarēs notikt 7 dienas nedēļā. Pašreiz tie paredz, ka to drīkstam darīt tikai pēc šāda grafika – 3 dienas strādā, 4 atpūšas," piebilst Domina pārstāve saka Iveta Zvaigzne-Ālere.

Nekustamais īpašums

FOTO: Linstow tirdzniecības centram Ülemiste nosvinēti spāru svētki

Zane Atlāce - Bistere,12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas lielākajam tirdzniecības centram Ülemiste nosvinēti spāru svētki, un pēc atvēršanas, kas plānota šā gada jūnijā, tas kļūs par lielāko tirdzniecības centru Baltijas valstīs, informē projekta attīstītāji Linstow Center Management.

«Ülemiste centra paplašināšanas būvdarbi norit kā plānots. Šos spāru svētkus varam svinēt pateicoties labajai sadarbībai ar uzņēmumu Fund Ehitus. Sakām sirsnīgu paldies visiem darbiniekiem un citiem ar būvdarbiem saistītajiem cilvēkiem, kuri ik dienu ir iesaistīti Ülemiste centra būvdarbos,» skaidroja SIA Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Fund Ehitus valdes priekšsēdētājs Eiki Rumps savukārt skaidroja: «Ülemiste centra paplašināšanās darbi uzņēmumam Fund Ehitus nav bijis viegls uzdevums. Lai pārvaldītu šādu sarežģītības līmeni un ievērotu projekta termiņu, liela nozīme ir pieredzējušai komandai būvlaukumā un profesionālam pasūtītājam».

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Provendi” pārvaldītais fonds par vairāk nekā 40 miljoniem eiro iegādājas tirdzniecības centru “Olimpia”.

Ar šo stratēģiski nozīmīgo darījumu “Provendi Asset Management AIFP” pārvaldītais nekustamo īpašumu fonds "INDEXO Real Estate Fund" ne tikai paplašina savu nekustamo īpašumu portfeli, bet arī nostiprina pozīcijas Baltijas komerciālā nekustamā īpašuma tirgū.

Tirdzniecības centrs "Olimpia", kas atrodas Āzenes ielā 5, Rīgā, un, kura neto izīrējamā platība ir 20 991 m² piedāvā plašāko sporta un atpūtas preču izvēli Latvijā. Tirdzniecības centra nomnieku sarakstā ir vairāk nekā 60 uzņēmumu, tostarp “Rimi” hipermārkets, diennakts fitnesa klubs “Gym!”, ģimenes izklaides centrs “Adventica”, sporta preču veikalu tīkls "Sportland", kā arī vairāki pasaulē atzīti sporta zīmoli, piemēram, “Adidas”, “Sports Direct”, “Nike” un “Puma”.

Eksperti

Tirdzniecības centri 2.0 jeb ko vēlas nomnieki

Jevgēnija Kiseļova, Colliers Tirdzniecības platību aģentūras asoc. direktore,18.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beidzoties gana ilgajiem un stingrajiem tirdzniecības centru darbības ierobežojumiem, neizbēgami ir sagaidāmas pārmaiņas industrijā, ne visi no pandēmijas izies sausām kājām.

Nākotnē to nomnieki būs krietni piesardzīgāki, ņemot vērā sūro pieredzi Covid-19 laikā.

Tā kā vairumam pašreizējo iepirkšanās centru nomnieku ir noslēgti ilgtermiņa līgumi, lielāku transformāciju nozarē varētu sagaidīt 3-5 gadu griezumā, taču jau pašlaik var runāt par pārmaiņu vektoriem.

Turklāt šīs izmaiņas nebūt nav saistītas tikai ar e-komercijas nostiprināšanos vien. Šobrīd viens no jautājumiem, ko uzdod potenciālie tirdzniecības centru nomnieki, tikpat kā nav bijis aktuāls nevienam vēl pirms pusotra gada, – vai uzņēmumam, veikalam ir otra ieeja vai tajā var piekļūt tikai no iekšpuses, vai arī no ārpuses – no ēkas fasādes puses, rampas vai kā citādi? Vai būs iespēja strādāt autonomi? Līdztekus aktualizējusies arī vajadzība strādāt elastīgi, pašam komersantam nosakot tieši tam piemērotu darba laiku. Tiek vaicāts par iespēju reklamēties kā atsevišķam veikalam, ka tas ir atvērts un pieejams ne tikai tirdzniecības centrā, bet, ka to var apmeklēt, pašā centrā nemaz neieejot.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs un pārvaldītājs “Marno J” tirdzniecības centra “Pilsētas Pasāža” Jelgavā pārbūvē ieguldīs vairākus miljonus eiro un plāno uzlabot energoefektivitāti aptuveni par 30%, informēja uzņēmuma tirdzniecības centru vadītāja Jūlija Jaunzeme.

Būvdarbi jau ir sākušies, un tos ir plānots noslēgt šā gada nogalē. Visaptverošu pārbūvi piedzīvos gan centra fasāde, gan iekštelpas, būtisks akcents likts uz energoefektivitāti un pakalpojumu pieejamību un klāstu.

““Pilsētas Pasāža” jau teju 20 gadus ir lielākais šāda veida tirdzniecības centrs Zemgales novadā. Pārbūvi bijām iecerējuši jau kādu laiku, taču to aizkavēja Covid-19 pandēmija un karš Ukrainā, un tagad mērķtiecīgi ejam uz to, lai šā gada beigās visus darbus pabeigtu un atvestu uz Jelgavu jaunus nomniekus un pakalpojumus,” skaidroja Jaunzeme.

Pārbūves laikā pilnībā tiks atjaunoti un remontēti visi pieci ēkas stāvi, tostarp apakšzemes stāvvieta, kurā tiks mainīta un uzlabota satiksmes organizācija, tā kļūs ērtāka, saprotamāka un spēkratiem drošāka.

Mazumtirdzniecība

Specializējušies basketbolā

Monta Glumane,05.04.2019

Online menedžeris Rūdolfs Rudzītis (no kreisās), izpilddirektors un līdzīpašnieks Ernests Moruss un menedžeris, līdzīpašnieks Salvis Mētra. Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā.

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ideja veidot specializētu basketbola veikalu attaisnojusies, bet plašākai attīstībai iespējas saredz interneta vidē

Basketbola preču veikala Pro Basketball dibinātājs Ernests Moruss jau kopš bērnības bija sapņojis par sava veikala atvēršanu, tādēļ 2015.gadā viņš pameta tā laika darbu, apvienoja spēkus kopā ar biznesa partneri Salvi Mētru un uzņēmās risku jauna uzņēmuma dibināšanā.

Izglīto klientus

«Biju pirmais, kurš pārliecināja cilvēkus, ka basketbola preces var tirgot kā atsevišķu kategoriju. 2008. - 2009. gadā bija parādījušies skriešanas inventāra veikali. Jau kādu laiku bija arī hokeja preču veikali. Es nespēju saprast, kāpēc basketbolam, kas ir otrs izplatītākais sporta veids, nav sava specializētā veikala. Bija ierasta lieta, ka jauniešu vecāki ļoti daudz apavus pasūtīja no ārzemēm, piemēram, no Amerikas, līdz ar to daļa naudas no Latvijas tirgus aizgāja citur,» biznesa pirmsākumus atceras veikala Pro Basketball līdzīpašnieks E. Moruss. Galvenā atšķirība starp sporta preču veikaliem, pēc E.Moruss domām, jau ir pateikta nosaukumā. Pro Basketball galvenais mērķis - lai klients būtu pārliecināts, ko iegādājies, jo visi apavi neder visiem cilvēkiem. Ņemot vērā šo iemeslu, veikala darbinieki izglīto klientus. Katru jauno apavu modeli viņi paši arī testē, lai varētu sniegt objektīvāku viedokli par produktu. «Zīmols kopējo vilcienu dzen ar milzu mārketingu un influenceru vidi. Mūsu uzdevums ir jauno modeli piemeklēt tam, kam tas vislabāk atbilst, un tas mūs atšķir no jebkura cita veikala. Ļoti bieži cilvēki vēlas jaunākos kāda zīmola apavus, kuri ir dārgākie veikalā, bet mēs nepārdodam, ja tas neatbilst konkrētajam cilvēkam. No biznesa viedokļa nepareizi, » stāsta E.Moruss.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā “Spice” noslēgušies teritorijas labiekārtošanas darbi pie A ieejas, ievērojami uzlabojot gājēju un satiksmes drošību. Projekta īstenošanā ieguldīti 537 286 eiro.

Teritorijas labiekārtošanas darbi pie A ieejas ilga sešus mēnešus, vienlaikus veicot arī stikla fasādes izbūvi veikalam “Sportland”.

Pārmaiņu galvenais mērķis bija gājēju un satiksmes drošības uzlabošana. Lai atvieglotu apmeklētāju piekļuvi tirdzniecības centram, ir ievērojami paplašināta gājēju zona. Šo teritoriju no brauktuves norobežo mazas arhitektoniskas formas – soliņi un puķu kastes, radot estētiski pievilcīgu un funkcionālu vidi. Savukārt brauktuves krustojums izbūvēts paaugstinājumā, lai samazinātu transportlīdzekļu braukšanas ātrumu, tādējādi ievērojami uzlabojot gājēju drošību, un, samazinot negadījumu risku.

Teritorijas labiekārtošana un gājēju zonas paplašināšana ne tikai uzlabo tirdzniecības centra “Spice” apmeklētāju pieredzi, bet arī demonstrē uzņēmuma apņemšanos veicināt ilgtspējīgu un atbildīgu uzņēmējdarbību, kas ir saskaņā ar ESG (vide, sociālā joma, pārvaldība) principiem.

Būve

FOTO, VIDEO: 72 miljonus eiro vērtie Origo būvdarbi tuvojas finišam

Monta Glumane,22.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties tirdzniecības centra Origo piebūves celtniecības darbu noslēgumam, Linstow Center Management atklāj, kādi nomnieki atradīsies topošajā sešstāvu iepirkšanās un biroju centrā.

Video skatāms raksta beigās!

Db.lv jau vēstīja, ka jauno piebūvi apmeklētājiem paredzēts atklāt nākamā gada pavasarī. Ēkas pirmajos trīs stāvos plānots izvietot tirdzniecības, ēdināšanas un pakalpojumu sniedzēju telpas, bet ēkas augšējos trīs stāvos A klases birojus - Origo One.

Paredzēts, ka ēkas pirmajā stāvā atradīsies pirmās nepieciešamības preces. Tajā tiks izvietoti tādi veikali kā Drogas, Euronics, Douglas, Jāņa Rozes grāmatnīca, Mēness Aptieka, Pasaules Optika, kā arī tehnoloģiju un mobilo sakaru operatori – LMT, Bite, Tele 2, Lattelekom, Samsung, kā arī kafejnīcas un ātrās ēdināšanas pakalpojumi – Blender, Lage Gastranome, Costa Coffee u.c. Tāpat pirmajā stāvā atradīsies lielākais Rimi pilsētas centrā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra “Domina Shopping” aktīvais attīstības posms šogad ir rezultējies ar 10 jaunu un pārveidotu veikalu atvēršanu. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas no tirdzniecības centra un nomnieku pusēm, ir tuvu pusmiljonam eiro.

Īpaša uzmanība pievērsta sporta preču, apavu, modernas tehnikas, kā arī pakalpojumu segmentu izvēršanai. Sporta preču veikalu tīkls “Sportland” šogad tirdzniecības centrā ir paplašinājis savas telpas par +15%, to kopējai platībai sasniedzot jau 1 500 m2.

Jaunpienācējs nomnieku pulkā šogad ir elektropreču veikalu tīkls “RD Electronics”. Paplašināts arī tirdzniecības centra pakalpojumu klāsts, piesaistot četrus pavisam jaunus nomniekus. Pirmo reizi ne vien Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs atvērts tūrisma operatora “JoinUp!” ceļojumu veikals, kurā klienti var saņemt konsultācijas par brīvdienu iespējām un rezervēt ceļojumus. Klientiem durvis vēris arī jauns veikals automašīnu mīļotājiem “Autoduals” un pašapkalpošanās veļas mazgātava “Laundromat”, kā arī uzstādīts inovatīvs pakomāts “Udrop”.

Nekustamais īpašums

FOTO: Pēc rekonstrukcijas atklāts Baltijā lielākais tirdzniecības centrs

Zane Atlāce - Bistere,14.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallinā ceturtdien, 13. jūnijā, durvis vēris Linstow Center Management (LCM) paplašinātais tirdzniecības centrs Ülemiste, kura rekonstrukcijā investēti aptuveni 36 miljoni eiro.

«Ülemiste centra paplašināšana mums ir bijis aizraujošs izaicinājums. Ar gandarījumu varam paziņot, ka viss notika atbilstoši plāniem,» stāsta Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Viens no galvenajiem jaunumiem ir Apollo kinoteātra komplekss ar sešām auditorijām. «Esam gandarīti par devītā Apollo kinoteātra atvēršanu Igaunijā ar jaunu sēdvietu koncepciju, augstas kvalitātes restorānu, kā arī mūsu pirmo teātra auditoriju, Apollo teātris,» informē uzņēmuma Apollo Cinemas vadītāja Baltijas valstīs, Kadri Ärm.

Vēl viens jaunums centrā būs O'Learys izklaides centrs ar boulinga pakalpojumiem, plašs batutu centrs bērniem Trampolino, restorāns Vapiano, zooveikals Pet City četrkājainiem mīluļiem ar vetārsta pakalpojumiem, dzīvnieku apkopšanu, kā arī mājdzīvnieku viesnīcu.

Būvniecība un īpašums

Vietējie investori par 4,5 miljoniem eiro no Ektornet iegādājas tirdzniecības namu Kurzeme

Žanete Hāka,03.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējo investoru apvienība SIA Lielās ielas centrs no nekustamo īpašumu uzņēmuma Ektornet iegādājās tirdzniecības namu Kurzeme, kas ir viens no lielākajiem lielveikaliem Liepājā.

Kopējā darījuma summa ir 4,5 miljoni eiro, informē Ektornet pārstāvji.

Skaidrojot nekustamā īpašuma iegādi, SIA Lielās ielas centrs īpašnieki uzsver, ka uzņēmums ir izvirzījis mērķi nostiprināt tirdzniecības nama Kurzeme pozīcijas, veidojot to par vadošo lielveikalu Liepājā. Jaunie īpašnieki plāno piesaistīt vairākus plaši pazīstamus un starptautiskus veikalu zīmolus, kā arī veikt tirdzniecības nama modernizāciju. Paredzams, ka kopējās investīcijas tirdzniecības nama attīstībā būs ap 500 tūkstošiem eiro.

Tirdzniecības nams Kurzeme atrodas pilsētas centrā, pie Rožu laukuma. Tā apkārtnē ir pašvaldības iestādes, universitāte un komercrakstura ēkas.

Citas ziņas

Rimi Rīgas maratona skriešanas kreklu dizainējis MAREUNROL'S

Zane Atlāce - Bistere,02.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Rīgas maratona 30. jubilejas sezonas skriešanas krekla dizaina autors ir starptautiski atpazīstamais latviešu modes zīmols MAREUNROL'S.

Kreklu šobrīd iespējams iegādāties, reģistrējoties Rimi Rīgas maratonam. Visā drīzumā tas būs pieejams arī maratona sadarbības partneru veikalos "Sportland" un "Nike".

"Mums kā sporta zīmolam ir svarīgi attīstīt aktīva dzīvesveida kultūru, tādēļ ir liels prieks uzsākt draudzību ar lielāko skriešanas pasākumu Latvijā. Līdz ar mūsu sadarbību arī maratona oficiālais skriešanas krekls šogad ir "Nike". Krekls ir īpaši piemērots garo distanču skriešanai," stāsta Inese Nagle, "Nike Latvija" mārketinga vadītāja.

"MAREUNROL'S" ir starptautiski pamanītākais latviešu modes zīmols, kas kopš 2012. gada zīmols regulāri piedalās Parīzes modes nedēļā oficiālās programmas ietvaros.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2024. gadā “Akropolis Group” piecus pārvaldītos iepirkšanās un izklaides centrus Lietuvā un Latvijā apmeklēja vairāk nekā 44 miljoni cilvēku, nomnieku apgrozījums pārsniedza 1,2 miljardus eiro, tika atvērti vairāk nekā 130 jauni un atjaunoti veikali, bet “Akropolis Group” konsolidētā EBITDA sasniedza 87,8 miljonus eiro.

“Mūsu mērķis ir panākt, lai “Akropolis” centri arī turpmāk ilgtermiņā būtu pievilcīgi iepirkšanās un izklaides centri gan apmeklētājiem, gan nomniekiem. Pērn mēs koncentrējāmies uz iepirkšanās centru renovēšanu un attīstību, kā arī uz jaunu un atjaunotu veikalu atvēršanu. Mēs nepārtraukti ieguldām infrastruktūrā, jaunās partnerībās un ilgtspējīgos risinājumos. Neraugoties uz intensīvo pārmaiņu ieviešanas procesu, apmeklētāju plūsma iepirkšanās centros 2024. gadā saglabājās stabila, savukārt nomnieku apgrozījums piedzīvoja mērenu pieaugumu un pirmo reizi grupas darbības vēsturē pārsniedza 1,2 miljardu eiro slieksni. Arī 2025. gadā turpināsim iesāktos projektus un piedāvāsim apmeklētājiem jaunu zīmolu veikalus un pakalpojumu sniegšanas vietas, lai stiprinātu “Akropolis” līderpozīcijas,” komentē “Akropolis Group” ģenerāldirektore Gabriele Sapona (Gabrielė Sapon).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Spice" atklāts Baltijā lielākais sporta modes preču zīmola "Nike" jaunā koncepta veikals.

Jaunatklātais veikals TC "Spice" ir ne tikai lielākais no trīs Latvijā esošajiem "Nike" veikaliem, bet arī lielākais veikals starp visiem astoņiem veikaliem Baltijas valstīs – 435 m2 plašajās telpās apmeklētājiem ir iespēja iegādāties sporta apģērbus un apavus.

"Nike" veikalā papildu skriešanas, fitnesa un brīvā laika kolekcijām pieejama arī basketbolista Maikla Džordana ekskluzīvo sporta apavu un apģērbu kolekcija "Jordan", kā arī dažādas bērnu sporta modes preces.

Zīmola pārstāvji atklāj, ka tuvākajā laikā jaunus "Nike" veikalus Baltijas valstīs nav plānots atklāt.

Sporta un atpūtas preču segments ir viens no tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju iecienītākajiem, tādēļ tieši šāda tipa veikalu klāstā tuvākajā laikā gaidāmas vienas no lielākajām izmaiņām. Drīzumā tirdzniecības centra apmeklētājiem būs iespēja iegādāties arī jaunākās "Adidas" un "Skechers" kolekcijas zīmolu jaunatklātajos veikalos. Šobrīd notiek darbs pie jauno telpu iekārtošanas. Tāpat jaunumi gaidāmi arī "Sportland" veikalā.

Nekustamais īpašums

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem

Lelde Petrāne,14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra "Origo" paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs "Origo One".

Projekts esošā t/c "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – A klases birojus. Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. T/c "Origo" A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta ietvaros t/c "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sperot nākamo soli uzņēmuma attīstībā, LIDO uzsāk vērienīgu projektu – jaunas ražošanas, noliktavas un biroja ēkas “LIDO māja” izveidi.

Projekta īstenošanā paredzēts ieguldīt vairāk nekā 40 miljonus eiro.

Realizējot “LIDO mājas” projektu, tiks pārveidota daļa no vēsturiskās Rīgas Radiotehnikas rūpnīcas ēkas, tādējādi ne tikai saglabājot industriālo mantojumu, bet arī ar sociāli atbildīgu pieeju veicinot pilsētvides sakopšanu. Projekta ietvaros paredzēts pilnībā atjaunot ēkas tehnisko stāvokli un pielāgot to LIDO pārtikas ražošanas, uzglabāšanas un administratīvo funkciju vajadzībām.

“Šis projekts ir ilgtermiņa ieguldījums LIDO nākotnē – gan uzņēmuma attīstībā, gan kvalitātē, gan cilvēkos. “LIDO māja” dos mums iespēju augt, ieviest modernas ražošanas un darba vides prasības, kā arī nostiprināt un attīstīt savas pozīcijas Baltijas tirgū. Tā kļūs par stratēģisku atspēriena punktu mūsu iecerei attīstīt biznesu Lietuvā un būs vieta, kur mūsu komanda varēs strādāt vēl efektīvāk, ar lielāku pievienoto vērtību klientiem,” saka LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Mazumtirdzniecība

Outlet centrs Rīgā agrāk vai vēlāk būs

Kristīne Stepiņa,07.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos gados Latvijā arvien biežāk sevi piesaka veikali, kuri tiek pozicionēti kā tā saucamie outlet

Pēdējo trīs gadu laikā ir atvērti 32 Alkoutlet dzērieni & Vīni veikali, šoruden ZeroSportOutlet plāno atvērt piekto veikalu Latvijā. Pagaidām nav īstenojušās ieceres šādu tirdzniecības formātu iedzīvināt iepirkšanās centra Olimpia 2.stāvā, no tirgus pazudis Outlet Village Toskāna.

Mazajiem jāapvienojas

Labskanīgs tulkojums latviski, šķiet, joprojām šāda tipa tirdzniecības vietām nav atrasts. DB jau pirms vairākiem gadiem rakstīja, ka, pēc speciālistu domām, Latvijā sastopamos t.s. autletus precīzāk būtu saukt par atlaižu veikaliem. Valsts valodas centra (VVC) Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas vadītājs Viesturs Razumovskis norāda, ka outlet nav sinonīms vārdam veikals, taču atzīst, ka VVC nevar piedāvāt alternatīvu apzīmējumu un iesaka latviskot atlikumu izpārdošanas fenomenu kā zīmolu iepriekšējās kolekcijas izpārdošanas veikalu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Arhitektu un inženieru birojs “SEP” uzsācis darbu pie viena no pēdējo gadu ambiciozākajiem komerciālajiem attīstības projektiem Latvijā - “LIDO mājas” izveides Rīgā.

Projekta īstenošanā paredzēts ieguldīt vairāk nekā 40 miljonus eiro. Plānots, ka “LIDO māja” būs daļa no vērienīga mazumtirdzniecības parka kompleksa, kura kopējā platība sasniegs 88 000 m², bet investīcijas sasniegs 100 miljonus eiro.

SEP realizējot "LIDO mājas" projektu, tiks pārveidota daļa no vēsturiskās Rīgas Radiotehnikas rūpnīcas ēkas, tādējādi ne tikai saglabājot industriālo mantojumu, bet arī ar sociāli atbildīgu pieeju veicinot pilsētvides sakopšanu. Projekta ietvaros paredzēts pilnībā atjaunot ēkas tehnisko stāvokli un pielāgot to “LIDO” pārtikas ražošanas, uzglabāšanas un administratīvo funkciju vajadzībām.

Oļegs Umanskis, “SEP” komercdirektors atzīmē, ka uzņēmums ir gandarīts sadarboties ar tik atpazīstamu un augsti novērtētu Latvijas zīmolu kā “LIDO”. “Šāda līmeņa projekti vienmēr nozīmē gan atbildību, gan iespēju apliecināt mūsu komandas profesionalitāti. Mūsu uzdevums ir izstrādāt “LIDO” tādus risinājumus, kas nodrošina ilgtspēju, efektīvu resursu izmantošanu un augstu būvprojekta izpildes precizitāti. “SEP” inženieru komanda izstrādās augstas kvalitātes inženiertehniskos risinājumus, kas atbilst gan mūsdienu drošības un energoefektivitātes standartiem, gan klienta biznesa vajadzībām. Esam pārliecināti, ka ciešā sadarbībā ar pasūtītāju un projekta komandu spēsim nodrošināt veiksmīgu projekta īstenošanu,” norāda O.Umanskis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc darbības virziena maiņas BPT Grupa stiprina pilna servisa biroju koncepciju WorkLand, uzlabo savā pārvaldībā esošos tirdzniecības centrus un attīsta brokeru pakalpojumu dienestu, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

No lielākajiem un zināmākajiem uzņēmuma pārvaldītajiem objektiem ir iepirkšanās centrs Olimpia un Galleria Rīga, ir vēl arī mazāki reģionālie centri.

«Veiksmīgi strādā Olimpia pirmais stāvs, centram ļoti palīdzēja Sport Direct ienākšana. Pēc otra šī zīmola veikala atklāšanas Domina Shopping secinājām, ka tas nekādi nav ietekmējis Olimpia veikala darbību, ko pieļāvām. Otrajā stāvā sekmīgi darbojas ēdināšanas zona,» raksturo SIA BPT Real Estate vadītājs Andžejs Neguliners.

Nule tur ir iznomātas lielas platības outlet tipa veikaliem, tostarp Sportland un Denim Dream. Tāpat top plāns par centra otrā stāva rekonstrukciju. Ir vairākas idejas, un viena no tām ir saistīta ar mazumtirdzniecības turpmāku attīstību. DB ziņoja, ka savulaik bija plāns iepirkšanās centra 2. stāvā izveidot outlet zonu, A. Neguliners teic, ka tobrīd tirgotāju interese nav bijusi liela.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Outlet ciematā Via Jurmala Outlet Village piektdien, 30. aprīlī durvis vērs Gastro tirgus un vairāki jauni veikali.

400m2 plašais Gastro tirgus ir veikala un tirgus apvienojums, kur pircēji varēs iegādāties produktus no pašmāju ražotājiem un pavāriem.

Via Jurmala Outlet Village plāno paplašināties

Pēc ierobežojumu atvieglošanas durvis vēris arī iepirkšanās ciemats Via Jurmala Outlet Village,...

Daudzveidīgu ēdienu un dzērienu klāstu nodrošinās – gastronomijas veikalu tīkls “Lauku Bauda”, Gruzijas autentiskā virtuve “Hačapurija”, alus darītava “Ilgezeem”, plašs jūras velšu sortiments no “Kaviale”, burgeru meistari “The Burger”, augļi, dārzeņi un to kokteiļi “IK Labā Saimniecība”, grilēta putnu gaļas produkcija “Kikuriku”, restorāna cienīgi ēdieni tavai saldētavai no “10 Hits”, kā arī Franču maiznīca “Madam Brioš”.

Pavasara iepirkšanās festivāla ietvaros, kas norisināsies no 30. aprīļa līdz 9. maijam, outlet ciematā Via Jurmala Outlet Village durvis vērs arī vairāki veikali - apakšveļas zīmola veikals Fleur Lingerie, apavu veikals Salamander, veikals US Polo Assn., kā arī outlet ciemata centrālajā laukumā tiks izvietota sporta preču veikala Sportland Outlet tirdzniecības telts, kas tur darbosies līdz brīdim, kad tiks atvērts pastāvīgais veikals.

"Mēs turpinām aktīvi attīstīt projektu, uzsākam otrā posma būvniecību, kā arī gada laikā plānojam atvērt vēl 20 veikalus," stāsta outlet vadītāja Anna Žigalova.