Ražošana

Stenders sācis ražot cietos šampūnus

Zane Atlāce - Bistere, 17.02.2020

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Sekojot globālajām tendencēm un arī klientu vēlmēm būt atbildīgiem pret pasauli, kurā dzīvojam, kosmētikas ražotājs "Stenders" uzsācis jauna produkta - cieto šampūnu - ražošanu.

Cietos šampūnus un kondicionierus speciālisti izstrādājuši vairāk nekā gadu. Tie vizuāli līdzinās ziepēm un puto, nonākot saskarsmē ar ūdeni. Investīcijas jauno produktu izstrādē uzņēmums neatklāj.

Jaunajā produktu kategorijā ietilpst pieci cietie šampūni dažādiem matu tipiem: atjaunojošs, normalizējošs, mitrinošs, stimulējošs, un spēcinošs, kā arī divi cietie kondicionieri - matu atjaunošanai un dziļai barošanai. Produkti radīti, balstoties uz "Stenders" ziepju un vannas bumbu izgatavošanas pieredzi un tehnoloģiskajām iespējām, kuras tiek attīstītas uzņēmuma kreatīvajā centrā.

Sarežģītā tehnoloģija ļauj produktiem pievienot augstvērtīgas, dabiskas sastāvdaļas, piemēram, mālu, medu, olīveļļu, avokado eļļu, kakao sviestu, melno trifeļu, safrāna, zīdkoka un upeņu ekstraktus, kā arī daudzas citas dabiskas sastāvdaļas.

Cieto šampūnu un kondicionieru konsistence ļāvusi pilnībā atteikties no plastmasas iepakojuma, turklāt cietā šampūna efektīvais koncentrāts ļauj ar vienu gabaliņu aizstāt 2-3 plastmasa pudeļu iepakojumus. "Tas ir ieguvums, domājot arī par ūdens resursu taupīšanu ražošanas procesā un pašos produktos - cietajiem šampūniem un kondicionieriem nav pievienots ūdens, bet izmantoti tikai dabiski augu ekstrakti," norāda "Stenders" mārketinga direktore Kristīne Grapmane..

"Ir svarīgi ne tikai reaģēt uz klimata pārmaiņām un izaicinājumiem cīņā ar plastmasas atkritumiem, bet apsteigt laiku, attīstot produkciju, kas ir dabas iedvesmota, videi draudzīga, efektīva un atbilstoša mūsdienīga cilvēka dzīves ritmam," piebilst K. Grapmane.

Produkts ir radīts, domājot par aktīviem, mūsdienīgiem cilvēkiem, kuri atrodas nepārtrauktā kustībā, bet vienlaikus vēlas atjaunot saikni ar dabu un rūpējas par to, kādā pasaulē dzīvos viņu bērni, tāpēc izvēlas dabiskus, kvalitatīvus produktus bez iepakojuma vai iepakojumā, ko iespējams izmantot vairākkārt.

Db.lv jau vēstīja, ka "Stenders" apgrozījums iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2018.gada 1.aprīļa līdz 2019.gada 31.martam, bija 7,603 miljoni eiro, kas ir par 53,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga vairākkārt un sasniedza 1,1 miljonu eiro.