Swedbank klienti maksājumu kartes vietā varēs izmantot viedtālruni 

Swedbank tuvāko nedēļu laikā plāno laist klajā savu jauno lietotni, kas 300 000 Latvijas iedzīvotāju nodrošinās iespēju pie kases norēķināties ar viedtālruni.

Lelde Petrāne, 27.6.2019

Foto: Edijs Pālens/LETA

Jaunā lietotne, kura izstrādāta sadarbībā ar aktīvākajiem bankas klientiem, nodrošinās arī zibmaksājumus, ļaus apstiprināt darījumus ar pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas tehnoloģiju, kā arī vizuāli būs pielāgota mūsdienu tendencēm, informē kredītiestādē.

Bankas aplēses liecina, ka esošo Swedbank mobilo lietotni, kura līdz vasaras beigām automātiski atjaunosies uz jauno, šobrīd Latvijā izmanto 415 000 klientu. No tiem vairākums – ap 70% – ir Android tālruņu īpašnieki, kuriem turpmāk būs iespēja nenēsāt līdzi maksājumu karti.

«Daudziem klientiem mūsu mobilā lietotne ir kļuvusi par primāro veidu, kā izmantot bankas pakalpojumus – pāris pēdējo gadu laikā esam novērojuši stabilu 50% lietotāju skaita pieaugumu. Lietotnes pieaugošā popularitāte mudina spert soli un piedāvāt nākamo inovāciju, kas bankas pakalpojumus mobilajās ierīcēs padarīs pieejamākus un ērtāk lietojamus,» pauž Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

Jaunajā lietotnē būs iestrādāta iespēja autorizēties un apstiprināt darījumus par summu līdz 100 eiro ar biometrisko autentifikāciju – pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas tehnoloģiju. Tas ir ne tikai drošs, bet arī ērtāks un ātrāks veids, kā digitālajā vidē apstiprināt identitāti un veikt darījumus, norāda kredītiestāde. Savukārt ar atsevišķa logrīka palīdzību lietotāji varēs ērti apskatīt savu konta atlikumu, nemaz neatverot lietotni.

Raksts turpinās pēc reklāmas

Jaunajā lietotnē būs arī tādas jaunas funkcijas kā zibmaksājumi un mobilie bezkontakta maksājumi. Zibmaksājumi ļaus lietotājiem veikt zibenīgus naudas pārskaitījumus ne tikai Swedbank lietotāju starpā, bet arī uz jebkuru citu banku, kas atbalsta zibmaksājumus. Savukārt mobilie bezkontakta maksājumi Android tālruņu īpašniekiem ļaus norēķināties par pirkumiem ar telefonu, fizisko norēķinu karti atstājot makā. Tā kā arvien vairāk klientu pauž vēlmi un gatavību norēķināties ne tikai ar telefonu, bet arī citām viedierīcēm (piemēram, sporta aprocēm un viedpulksteņiem), Swedbank klientus gaida arī citi jaunumi – jau drīzumā bezkontakta norēķini būs pieejami ierīcēs, kas atbalsta FitBit Pay un Garmin Pay funkcionalitāti. Vienlaikus tiek attīstītas arī citas tehnoloģijas, lai pasaulē populāras ikdienas norēķinu iespējas padarītu pieejamas arī Latvijas iedzīvotājiem.

V. Frolovs piebilst, ka jaunās lietotnes izstrādāšanas laikā klientiem bija iespēja izmantot tās izmēģinājuma versiju – Swedbank 2019. No šiem klientiem saņemtās atsauksmes palīdzēja bankai labāk saprast klientu vajadzības un attiecīgi pielāgot lietotnes izstrādes plānu.

«Protams, pēc jaunās lietotnes ieviešanas tehniskie darbi nebeigsies – tā kā tehnoloģijas attīstās visu laiku, mēs turpināsim strādāt pie tā, lai pilnveidotu lietotnes funkcijas un padarītu to mūsu klientiem arvien ērtāku. Ja lietotājs savā ierīcē ir aktivizējis automātisko atjaunināšanu, līdz vasaras beigām esošā Swedbank lietotne automātiski atjaunināsies uz jauno. Tuvojoties brīdim, kad jaunā lietotne būs pieejama, mēs klientus informēsim personīgi,» norāda V. Frolovs.

Klienti, kuri vēlas iepazīt jaunās lietotnes funkcijas un interfeisu pirms jūlija, Google Play vai App Store var lejupielādēt tās izmēģinājuma versiju - Swedbank 2019.

Pēc aktīvu apmēra «Swedbank» ir lielākā banka Latvijā.

Tevi varētu interesēt

No šā gada jūnija Swedbank ir pakāpeniski uzsākusi piemērot ilgtspējas principus visiem...

Zviedrijas bankas «Swedbank» akcionāri ārkārtas pilnsapulcē trešdien bankas uzraudzības padomes...

Igaunijas «Swedbank» padome saistībā ar bankā notiekošo izmeklēšanu par to, vai ir...

AS Dobeles dzirnavnieks šajā un nākamajā gadā jaunu ražotņu būvniecībā plāno investēt...

Ziemeļvalstu un Baltijas valstu ekonomikas pēdējo gadu laikā ir uzrādījušas labu un...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Paplašinot pakalpojumu klāstu 13 Eiropas valstīs, sākot no 26. jūnija Visa kartes...

Paplašinot savu darbību Sietlā un pretendējot kļūt par galveno inženierzinātņu centru šajā...

Baltijā digitāli visattīstītākie ir viesmīlības un finanšu jomas uzņēmumi, bet vismazāk digitālos...

Globālajā pakalpojumu uzņēmumā «Emergn» ietilpstošais Latvijas uzņēmums AS «Emergn» 2018....

Saredzot iespējas kā droni var palīdzēt glābšanas misijās un risināt problēmas uzņēmumiem...

Mūsdienās papildu saziņas funkcijām telefons iegūst arī norēķinu ierīces vaibstus, taču pagaidām...

No dienas, kad lietuvieši izveidoja tiešās piegādes risinājumu e-komercijai Oberlo, līdz apvienošanās...

Lai VEF apkaimi attīstītu kā viedpilsētas pilotteritoriju, kurā tiks izmēģināti un ieviesti...

Lai atvieglotu elektronisko darba laika uzskaiti būvobjektos un citos objektos, kuros nav...

Cēsu pilī durvis vērusi izstāde «Multimediāls Cēsu pils stāsts», kas piedāvā multimediālu...