Jaunākais izdevums

Taivānā pēc otrdien notikušās tilta sabrukšanas atrasti seši bojāgājušie, ceturtdien paziņojušas varasiestādes.

Dzīvību zaudējušie bija zvejnieki, kas Taivānā bija ieradušies kā viesstrādnieki - trīs filipīnieši un trīs indonēzieši.

Otrdienas rītā sabruka lokveida tilts Naņfangao, Taivānas austrumu krastā. Mirklis, kad tilts sabrūk, fiksēts novērošanas kameru ierakstos.

Video redzams, kā autocisternai gandrīz izdodas šķērsot tiltu, kad tas iebrūk ar visu autocisternu, sadragājot vismaz trīs zvejas kuģīšus, kuros atradās zvejnieki.

Sabrūkot tiltam, ievainoti tika vismaz 12 cilvēki - autocisternas šoferis, deviņi viesstrādnieki un divi krasta apsardzes darbinieki.

Taivānas Ārlietu ministrija izteikusi līdzjūtību cietušajiem un viņu tuviniekiem un piedāvās «nepieciešamo palīdzību upuru ģimenēm no Taivānas».

Lai ietaupītu naudu, vairums viesstrādnieku Taivānā dzīvo uz saviem kuģīšiem vai laivām.

Taivānas transporta un sakaru ministrs trešdien solīja uzlabot viesstrādnieku tiesības un pavēstīja, ka valdība izmaksās kompensācijās visu bojāgājušo ģimenēm vismaz piecus miljonus Taivānas dolāru (apmēram 147 000 eiro) katrai.

140 metrus garais tilts tika uzbūvēts 1998.gadā. Sabrukšanas cēloņi tiks izmeklēti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ķīnā apstiprināti deviņi jaunā koronavīrusa izraisīti nāves gadījumi

LETA--DPA, 22.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inficēšanās gadījumu skaits ar jauno koronavīrusu Ķīnā ir pieaudzis līdz 440, un deviņi no inficētajiem ir miruši, trešdien ziņoja valsts mediji.

Ar šo vīrusu inficēti pacienti ir reģistrēti 13 Ķīnas provincēs, sacīja Nacionālās veselības komisijas direktora vietnieks Li Biņs. Visi nāves gadījumi reģistrēti Hubei provincē, kur decembrī bija ziņots par pirmajiem saslimšanas gadījumiem.

Bažas par vīrusa izplatīšanos pieaug, jo miljoniem Ķīnas iedzīvotāji šonedēļ ceļo uz savām dzimtajām pilsētām, lai sestdien svinētu Jauno gadu pēc Mēness kalendāra.

Pēc varas iestāžu paziņojuma, ka šis vīruss var tikt nodots no cilvēka cilvēkam, lielākajās Ķīnas pilsētās otrdien tika strauji izpārdotas sejas maskas.

Inficēšanās gadījumi ir konstatēti arī Taivānā, Filipīnās, Taizemē, Japānā un Dienvidkorejā. Otrdien tika apstiprināts pirmais inficēšanās gadījums ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļkoreja uz laiku slēgusi robežu visiem ārvalstu tūristiem, šādi reaģējot uz jaunā koronavīrusa uzliesmojumu Ķīnā, pavēstīja tūrisma aģentūra, kas rīko braucienus uz Ziemeļkoreju.

Īstenojot piesardzības pasākumus, robeža slēgta, sākot ar trešdienu, pavēstīja uzņēmums "Young Pioneer Tours".

Ziemeļkoreja strādā ciešā kontaktā ar Pasaules Veselības organizāciju (WHO), lai nepieļautu vīrusa izplatīšanos, vēsta Ziemeļkorejas televīzija.

Phenjanas oficiālais laikraksts "Rodong Sinmun" ziņojis par slimības uzliesmojumu Ķīnā un pasākumiem, kas tur sperti, lai apturētu slimības izplatību, kā arī brīdinājis, ka vīruss izplatās strauji.

Arī iepriekšējās reizēs, kad notikusi infekcijas slimību izplatīšanās, Ziemeļkoreja slēdza savas robežas. Tā Phenjana reaģēja gan uz SARS (smagā akūtā respiratorā sindroma), gan Ebolas vīrusa uzliesmojumiem attiecīgi 2003. un 2014.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nāvējošā koronavīrusa izplatīšanās sabiedējusi pat finanšu tirgus, un šīs nedēļas pirmajā pusē šis faktors daļēji bijis atbildīgs par mērenu akciju cenu atkāpšanos.

Pagaidām zināms tas, ka pie plaušu karsoņa epidēmijas Ķīnas pilsētā Vuhaņā vainojams jauns vīruss, kas, iespējams, radies tās jūras velšu tirgū. Atklāts, ka ar šo vīrusu inficēti jau vairāki simti cilvēku. Turklāt izskatās, ka tas ir ļoti lipīgs, un šonedēļ reģistrēts pirmais gadījums, kad to saķēris kāds vīrs ASV. Saslimšanas gadījumi bijuši arī Taizemē, Taivānā, Japānā un Dienvidkorejā.

Lai gan akciju cena šobrīd daudzviet sarukusi, mūsdienās šādu vīrusu izplatīšanās vilnim uz vērtspapīru cenām ietekme nemēdz būt ilgstoša. Parasti plašākām bailēm par kādu infekciju lielāka negatīva ietekme ir uz dažādu ar tūrisma industriju saistīto kompāniju vērtspapīru cenu dinamiku. Protams, ļoti grūti pateikt to, cik lielā mērā šī jaunā vīrusa izplatību izdosies veiksmīgi iegrožot, jo katrs šāds gadījums ir unikāls. Daudzus bažīgus dara fakts, ka ķīnieši šobrīd sevišķi aktīvi plāno ceļojumus saistībā ar šīs valsts Jaunā gada brīvdienām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnā ar jauno koronavīrusu mirušo cilvēku skaits ir pieaudzis līdz 25, bet apstiprināto infekcijas gadījumu skaits palielinājies līdz 830, piektdien paziņoja valdība.

Nacionālā veselības komisija pavēstīja, ka varas iestādes arī pēta 1072 iespējamus infekcijas gadījumus.

No 830 cilvēkiem, kuru inficēšanās ir apstiprināta, 177 bija nopietnā stāvoklī, bet 34 ir "izārstēti un izrakstīti" no slimnīcām.

Par apstiprināto infekcijas gadījumu skaita un mirušo skaita palielināšanos tika paziņots dažas stundas pēc tam, kad ANO Pasaules veselības organizācija (WHO) nolēma neizsludināt globālu veselības trauksmi saistībā ar šo vīrusu.

Ķīnas varasiestādēm cenšoties ierobežot vīrusa izplatību, būtiski satiksmes un sabiedriskā transporta ierobežojumi noteikti gan Hubei provinces administratīvajā centrā Uhaņas pilsētā, no kuras sāka izplatīties šis vīruss, gan vairākās citās šīs provinces pilsētās. Tie skar apmēram 20 miljonus cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules Veselības organizācija ir izplatījusi brīdinājumu par jauna nezināmas izcelsmes koronavīrusa uzliesmojumu Uhaņas pilsētā (Wuhan), Hubei provincē, tāpēc arī Latvijas Ārlietu ministrija (ĀM) aicina rūpīgi iepazīties ar Slimību profilakses un kontroles centra mājaslapā ievietoto informāciju par koronavīrusu un ieteikumiem profilakses pasākumiem.

Ceļotājus no Ķīnas, kuriem ceļojuma laikā vai pēc atgriešanās ir parādījušies minētās infekcijas simptomi (drudzis, apgrūtināta elpošana), aicinām vērsties pie ārsta un informēt par savu ceļojumu un kontaktpersonām.

Sīkāku informāciju var iegūt arī Eiropas Slimību kontroles un profilakses centra mājas lapā: ecdc.europa.eu/en/news-events/update-cluster-pneumonia-cases-associated-novel-coronavirus-wuhan-china-2019.

Ja nepieciešama konsulārā palīdzība, ĀM aicina zvanīt Latvijas vēstniecībai Ķīnā pa tālruni: +86 10 853 230 09 vai uz Konsulārā departamenta tālruni ārkārtas situācijām Rīgā: +371 26 33 77 11, vai rakstīt e-pastu uz [email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Tirgi mēģina "ierēķināt" vīrusu; var vien spekulēt par gaismu tuneļa galā

Jānis Šķupelis, 03.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd atliek vien spekulēt, cik liela būs koronavīrusa ietekme uz Ķīnas un līdz ar to - visas pasaules - tautsaimniecību. Vīrusam pagaidām izdevies pamatīgi pašķobīt vairāku akciju novērtējumus.

Pašas Ķīnas akciju tirgus Shanghai Composite indeksa vērtība šodien samazinājās gandrīz par 8%. Jāteic gan, ka tik straujš kritums galvenokārt ir tādēļ, ka šīs valsts birža pavērās pēc ilgajām Ķīnas Jaunā gada brīvdienām. Iepriekšējo reizi Ķīnas tirgus vaļā bija vien 23. janvārī. Līdz ar to - vienā dienā bija jāierēķina visas vīrusa atnestās šausmas un riskus (to citi pasaules tirgi, cik nu tas vispār ir iespējams, jau mēģinājuši izdarīt).

Ķīnas akcijas no šādas gaisa nolaišanas neapturēja pat valsts centrālās bankas ziņojums par papildu 171 miljardu likviditātes nodrošināšanu komercbankām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes kompānija DAF Trucks sasniegusi vēsturiski lielāko tirgus daļu, uzņēmumam kļūstot par otru lielāko kravas automašīnu zīmolu Eiropā. Uzņēmums būtiski stiprinājis savas pozīcijas arī Baltijas valstīs. Pērn kravas automašīnu ražotājs DAF, kura ražotne atrodas Eindhovenā, nosvinēja 90 gadu jubileju.

Panākumus gūt palīdzējis arī Centrako – oficiālais DAF pārstāvis Lietuvā un Latvijā. Centrako piedāvā visu nepieciešamo kravas automašīnām un piekabēm, pārdod jaunas un lietotas kravas automašīnas, nodrošina garantijas un pēcgarantijas servisu, kā arī, pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar DAF rūpnīcas servisu, piedāvā gan jaunas, gan lietotas oriģinālās rezerves daļas. Tieši Centrako ieguva Zelta balvu 2019 par kravas automašīnu pārdošanas sasniegumiem.

Līderu izvēle

2019. gada pirmajos mēnešos DAF zīmols līdz ar Volvo un Scania stiprinājis savas pozīcijas Latvijas tirgus līderu trijniekā. 2018. gadā Latvijas kravu pārvadātāji papildināja savus autoparkus ar 346 DAF XF 480 FT kravas automašīnām ar pilnu masu, sākot no 16 tonnām, tādējādi zīmola tirgus daļu palielinot līdz 19%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Filipīnas piektdien nosūtīja atpakaļ uz Kanādu 69 konteinerus ar, kā vietējās amatpersonas paziņojušas, nelikumīgi ievestiem atkritumiem.

Salu valsts ir viena no Dienvidaustrumāzijas valstīm, kas protestē pret to, ka turīgās zemes uztverot tās kā atkritumu izgāztuves.

Sabikas līča brīvostas pārvaldniece Vilma Eisma teikusi, ka tonnām atkritumu uzkrautas uz kuģa «Bavaria», kas tagad uzsācis 20 dienu ilgu ceļu uz Kanādas ostas pilsētu Vankūveru, ar to noslēdzot «šķērmu mūsu vēstures nodaļu». Pirms došanās uz Kanādu, «Bavaria» piestās ostā Taivānā, viņa piebilda.

Vides aktīvisti, tostarp no organizācijām «Greenpeace» un «EcoWaste Coalition» apsveica «Bavaria» ceļojumu, uzsverot, ka «Filipīnas nav atkritumu izgāztuve».

Filipīnu prezidents Rodrigo Duterte ir draudējis nosūtīt atpakaļ visus atkritumus, kas 103 konteineros Filipīnās tika ievesti 2013.un 2014.gadā. Vairāki konteineri atkritumu ir utilizēti, tostarp noglabāti izgāztuvēs, bet 69 konteineri ar elektriskajiem un mājsaimniecību atkritumiem, tostarp izlietotām autiņbiksītēm, puva divās Filipīnu ostās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Veikala Turza vadītāja: Vidējais čeka apjoms ir palielinājies

Linda Zalāne, speciāli DB, 03.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no pirmajiem celmlaužiem beziepakojuma veikalu lauciņā Latvijā bija Turza. Uzņēmuma līdzīpašniece, veikala vadītāja Madara Bundzeniece atminas, ka sākums nemaz nebija tik rožains, kā varētu šķist, un celmlauža gods bija ar garoziņu.

«Es nezinu, kāda situācija ir šobrīd, bet, kad vērām vaļā Turzu un meklējām sponsorus, cilvēki bija diezgan skeptiski, jo Latvijā šādas koncepcijas bizness vēl nebija attīstīts un viņi īsti nevēlējās riskēt ieguldot. Šobrīd piemēri ir labi, un pieļauju, ka tiem, kuri vēlēsies izveidot šādu biznesa modeli, veiksies daudz labāk nekā sākumā mums. Kopumā gan jāsaka, ka veicas pārsteidzoši labi. Veikals darbojas septiņus mēnešus, un pieprasījuma tendence ir augoša, mums ir izveidojies plašs pastāvīgo pircēju loks. Sākumā daudzi cilvēki nāca paskatīties, iepazīties ar sortimentu, novērtēt to. Domāju, ka janvāris un februāris būs, kā jau daudzās sfērās, klusāks, taču tā nebija. Cilvēki, šķiet, līdz ar jaunu gadu iesāka jaunus paradumus. Vidējais čeka apjoms ir palielinājies, un apmeklētāju skaits ik mēnesi pieaug,» atklāj Madara.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pusotra gada laikā skolotāju skaits, kuri izmanto mūzikas mācību platformu Solfeg.io, pieaudzis no 100 līdz 1700

Mūzikas mācību platformas Solfeg.io mērķa valstis ir Latvija, Zviedrija un ASV. 40% jauno lietotāju ir no ASV, skolotāji tur Solfeg.io atrod pēc atslēgas vārdiem interneta meklētājā. Tāpēc uzņēmums arvien nopietnāk domā par šo reģionu. «Rudenī sāksim aktīvus mārketinga soļus šajā virzienā, lai vairāk iesaistītu skolotājus, kuri Amerikā ir kļuvuši par mūsu klientiem,» saka Lauma Kazaka, Solfeg.io (SIA Solfegio) līdzdibinātāja. Risinājumu lieto arī daudzi skolotāji Austrālijā, Kanādā un citās angliski runājošās valstīs. Ir arī vairāki visai tāli reģioni, kur skolotāji ir atraduši Solfeg.io, piemēram, Taivānā. Kopumā risinājumu lieto 96 valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV kompānija Amazon apņēmusies izmeklēt apgalvojumus, ka simtiem pusaudžu strādā nelegālas darba stundas Ķīnas rūpnīcā, ražojot tās Echo ierīces, vēsta BBC.

Jaunā ziņojumā par darba apstākļiem Ķīnā ietverts apgalvojums, ka rūpnīcā, kuru vada piegādātājs Foxconn, viedierīces ražo vairāk nekā 1500 «stažieri».

Pusaudži - vecumā no 16 līdz 18 gadiem - esot spiesti strādāt 60 stundas nedēļā un nakts maiņās.

Savukārt, Foxconn vaino vietējos vadītājus un sola uzlabot personālvadību. Tomēr pārmetumi par darba apstākļiem Foxconn virzienā tiek raidīti jau atkārtoti. Pašas kompānijas galvenā mītnes vieta ir Taivāna.

Jaunākais ziņojums par darba apstākļiem Foxconn rūpnīcā Ķīnā liecina, ka no vietējām arodskolām tiek piesaistīti simtiem audzēkņu, lai ražotne spētu izpildīt pasūtījumus. Ziņojumā apgalvots, ka tā sauktajiem stažieriem samaksa ir 1,42 ASV dolāri stundā jeb apmēram 248 ASV dolāri mēnesī. Pusaudži strādā sešas maiņas nedēļā, katras maiņas ilgums ir 10 stundas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Zirnekļcilvēka iesauku pazīstamais franču alpīnists Alēns Robērs piektdien uzkāpis Honkongas debesskrāpī un izvietojis tur transparentu, mudinot uz mieru protestu pārņemtajā pilsētā.

Plakātā redzama sarokošanās, kā arī Honkongas un Ķīnas karogi.

Honkongā vairākus mēnešus turpinās valdības oponentu protesti, kas bieži pāraug sadursmēs ar policiju.

57 gadus vecais francūzis, kurš kļuvis slavens ar kāpšanu debesskrāpjos, sacīja, ka viņa jaunākā akcija ir «uzstājīgs aicinājums uz mieru». «Iespējams, ar to, ko es daru, es varu mazināt temperatūru vai varbūt izraisīt smaidu. Jebkurā gadījumā, tāda ir mana cerība,» paziņojumā medijiem apliecināja Robērs.

Vēstījums, uzkāpjot 68 stāvus augstajā debesskrāpī «Cheung Kong Center», bijis «uzstājīgs aicinājums uz mieru un konsultācijām starp Honkongas tautu un tās valdību».

Robēra akcija tīmeklī izsaukusi dažādu reakciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Honkongas protestētāji izmanto Bluetooth, bēgot no izsekošanas

Lelde Petrāne, 04.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Protestētāji Honkongā pievērsušies jaunai saziņas formai - lietotnei, kas neizmanto internetu un kuru Ķīnas varas iestādēm ir grūtāk izsekot, vēsta BBC.

Bridgefy ir balstīta uz Bluetooth un ļauj protestētājiem savstarpēji sazināties bez interneta savienojuma.

Saskaņā ar mērījumu firmas Apptopia datiem lejupielāžu apjoms pēdējos divos mēnešos ir palielinājies gandrīz par 4000%.

Sms, e-pastus un ziņojumapmaiņas lietotni WeChat pārrauga Ķīnas varas iestādes.

Bridgefy savieno lietotāju ierīces, ļaujot cilvēkiem tērzēt vienam ar otru, pat ja viņi atrodas dažādās pilsētas vietās. Attālums no tālruņa uz tālruni ir 100 m.

Lietotni izstrādājis Sanfrancisko jaunuzņēmums, un iepriekš to izmantoja vietās, kur wi-fi vai tradicionālie tīkli nedarbojas pietiekami labi, piemēram, lielos mūzikas vai sporta pasākumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Mani nosēdināja pie galda un teica – šim kuterim pēc mēneša ir jābūt ražotnē. Vai nu tu to mācēsi vai nemācēsi. Pirmajā mēnesī strādāju līdz vēliem vakariem, arī brīvdienās, lai pirmais projekts būtu pabeigts un es būtu sevi pierādījis,» par savu karjeru Lielbritānijas kompānijā Dixon Yacht Design stāsta jahtu dizainers Mārtiņš Ēlerts

Lielbritānijas uzņēmumā Dixon Yacht Design M. Ēlerts sāka strādāt jau ar iesāktu projektu, kurš bija jāpabeidz. Tagad viņa galvenais uzdevums ir tehnisku rasējumu klientam pasniegt kā baudāmu attēlu. M. Ēlertam Liepājas mākslas skolā iegūtā izglītība un prasmes noderējušas. «Arhitekti izstrādā korpusu, rasējumus, iedod vadlīnijas, un es to pārvēršu 3D vidē – katru milimetru, stūrīti un virsmu. Es esmu tas, kurš parāda, kā tas izskatīsies reālajā dzīvē. Tad tiek sūtīts ražotājam, piemēram, uz Ķīnu, Vāciju. Viņi uzbūvē, un ir gatavs produkts,» stāsta M. Ēlerts. Ierasti uzņēmums izstrādā projektus mazākām jahtām, kas sasniedz 30 pēdas (9,1 metrs) līdz pat 70 (21,3 metri) pēdām. Ik pa brīdim tiek saņemti arī lielāki pasūtījumi, piemēram, 111 (33,8 metri) pēdas, ir pat bijuši lielāki, bet tie vairāk ir palikuši koncepta izstrādes stadijā. Pēdējos gados ir atgriezies pieprasījums pēc burjahtām. Pēdējos divos gadus Dixon Yacht Design ir radījis četras burjahtas un vienu specpasūtījumu, kas tika radīts pēc klienta vēlmēm. «Tas bija viens no aizraujošākajiem projektiem, bet tajā pašā laikā nežēlīgi sarežģīts. Ja esi cilvēks ar naudu un vēlies dzīvesstila jahtu, tad vieglāk ir kļūt par kutera kapteini, nevis burātāju. Burāšana ir māksla, bet, lai iemācītos vadīt kuteri, ir jāaiziet uz kursiem. Tie, kuriem ir nauda, arī rada pieprasījumu, un lielākā daļa vēlas kuterus, lai iekāptu, pagrieztu atslēgu un brauktu,» stāsta M. Ēlerts. Specpasūtījumos viss ir atkarīgs no tā, cik cilvēks ir gatavs maksāt, vai var regulāri visu apmaksāt, lai projekts virzītos uz priekšu. Projektu var realizēt gada laikā, bet tas var arī aizņemt vairākus gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vatikāns baznīcai cer piesaistīt tehnoloģijas mīlošus jauniešus ar «eRožukroņa» aproces palīdzību, ziņo BBC.

Ierīci, kuras cena ir 109 ASV dolāri (98 eiro), var lietot kā rokassprādzi, un lietotājs to var aktivizēt, ievadot krusta simbolu.

Tā ir savienota ar «Click to Pray eRosary» (Uzklikšķini, lai lūgtos) aplikāciju. Aplikācija seko līdzi lietotāja progresam un satur gan vizuālas, gan audio veida pamācības.

Tradicionāli rožukronis tiek lietots palīdzības lūgšanai un meditācijai. Tā pērlītes tiek skaitītas līdz ar lūgšanu teikšanu.

Izmantojot elektronisko rožukroni, lūdzēji var izvēlēties kādu no trīs lūgšanu versijām. Piedāvājumā ir standarta rožukronis, kontemplatīvs rožukronis vai tematiskais rožukronis.

Rožukroņus veido līdz desmit melnām ahāta un hematīta pērlītēm, kā arī metāla krusts, kas spēj uztvert kustību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaut arī vairums projektu iecerēti Tālajos austrumos, vērienīga infrastruktūras būvniecība paredzēta arī Melnās un Baltijas jūras reģionos, liecina Argus beramkravu infrastruktūras apskats.

Lai labāk saprastu kaimiņvalsts ieceru apjomus un to potenciālo ietekmi uz mūsu lielo ostu kravu apgrozījumu, der zināt, ka 2018. gadā Latvijas termināļos kopumā tika apkalpoti 20,87 milj. t melno beramkravu. Līdz šim visvairāk - 23,04 milj. t ‒ ogļu pārkrauts 2012. gadā.

Baltijas jūras austrumu krasta termināļi Ustjlugā, Primorskā un Visockā ir iecerējuši līdz 2025. gadam izveidot pilnīgi jaunu ogļu pārkraušanas infrastruktūru vairāk nekā 50 milj. t apmērā, kā arī paplašināt esošās jaudas par teju 23 milj. t gadā, projektu pirmo kārtu pabeidzot jau 2021. gadā. Kopumā Krievijas jūras ostu termināļi plāno izveidot jaunu ogļu pārkraušanas infrastruktūru teju 270 milj. t ogļu pārkraušanai un palielināt esošo termināļu kapacitāti par vairāk nekā 60 milj. t.

Komentāri

Pievienot komentāru