Lai sekmētu papīra rēķinu aprites samazināšanos, Latvijas elektronisko pakalpojumu sniedzējs Lattelecom gada nogalē aicinās savus interneta klientus aktīvāk pieteikties un izmantot elektronisko rēķinu saņemšanas un apmaksas iespēju klientu pašapkalpošanas vidē internetā, Db pavēstīja Lattelecom sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Elvīra Stepanova.
Viņa informēja, ka šā gada septembrī Lattelecom izsūtījis jau gandrīz 100 tūkstošus e-rēķinu – 68.2 tūkstoši rēķinu izsūtīti mans Lattelecom lietotājiem, bet vēl 31.4 tūkstoši rēķinu – pa elektronisko pastu.
Rēķinu apmaksa internetā ļauj ievērojami ietaupīt arī laiku – klienti atbrīvo sevi no nepieciešamības stāvēt rindās, kā arī ietaupīt naudu, jo komisijas maksa par rēķinu apmaksu internetbankas lielākoties ir zemāka. Patlaban mans.lattelecom.lv vidē rēķinus var apmaksāt ar četru internetbanku – Swedbank, SEB bankas, Latvijas Krājbankas un Nordea, starpniecību, turklāt reģistrēties kādai no internetbankām iespējams arī mans Lattelecom vidē.
Lattelecom iespēju klientiem saņemt rēķinus par pakalpojumiem elektroniski piedāvā kopš 2004.gada
Latvijā veiktie pētījumi liecina par to, ka iedzīvotāji aktīvi izmanto interneta sniegtās priekšrocības ne tikai izklaidei, bet arī rēķinu apmaksai. Saskaņā ar kompānijas TNS nacionālo mediju pētījumu Internets, šā gada aprīlī mājas internets bija pieejams jau 45% Latvijas iedzīvotāju, bet norēķinus internetbankās veica 40% iedzīvotāju.