Latvijas pārstāvji, radošā apvienība “Skudras Metropole” un dizaina risinājumu uzņēmums “Dont Panic”, ar projektu “Christmas Residence” ieguvuši zeltu kategorijā “Event Concept” un kategorijā “Interactive Performance” ar projektu “Digital Flower Gallery – Champagne Bar” ieguvuši zeltu kategorijā “Art Installation” un kategorijā “Experiential Event” prestižajā starptautiskajā konkursā “Eventex Awards 2025”.
“Eventex Awards 2025” konkurss notiek jau 15. gadu. Konkursam tika iesniegti 1239 nacionālie un starptautiskie pieteikumi no 59 valstīm 6 kontinentos.
Starp finālistiem un balvu saņēmējiem tādi zīmoli kā Volvo, L’Oreal, Lufthansa, AUDI, Netflix, Toyota, Nike, Formula 1, Olimpiskā komiteja un Olimpisko spēļu ceremonijas, Netflix darbi, kā arī mūzikas grupas Coldplay tūre, un daudzi citi.
“Neizsakāmi liels prieks, ka lielākajā starptautiskajā mūsu nozares konkursā mūsu darbi ir ne tikai pamanīti, bet gan novērtēti ar izcilību. Tas pierāda, ka tie ir aktuāli, laikmetīgi, inovatīvi, sabiedrībai noderīgi un ceļ nozares efektivitāti. Šie četri nopelnītie zelti pierāda, ka esam konkurētspējīgi pasaules līmenī, neraugoties uz maziem budžetiem un mērogu. Tas ir brīnumaini būt vienā notikumā ar starptautiski atpazīstamiem un iemīļotiem zīmoliem, kino un mūzikas gigantiem: Netflix, Coldplay, Formula 1, Loreal, Olimpiādes pasākumiem utt. Prieks un lepnums, ka mēs varam un spējam radīt jēgpilnus notikumus, ņemot talkā radošumu, degsmi, drosmi, darba sparu un strādājot kopā. Jo pie viena no pasākumiem, kurus radām, strādā vismaz 20 Latvijas uzņēmumi. Paldies visiem sadarbības partneriem, atbalstītājiem un vislielākais paldies, apmeklētājiem. Kopā mēs varam parādīt, ka Latvija ir brīnišķīga valsts, kurā mīt uzņēmīgi, radoši un varoši ļaudis.”, tā par paveikto stāsta RA “Skudras Metropole” vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.