airBaltic Training pasūta četras Diamond Aircraft lidmašīnas 

airBaltic Training no Diamond Aircraft pasūtījusi trīs viena dzinēja DA40 NG apmācību lidmašīnas un vienu divu dzinēju DA42-VI apmācību lidmašīnu, kas paredzētas lidsabiedrības nesen izveidotajai airBaltic Training Pilotu akadēmijai, informē uzņēmumā.

Zane Atlāce - Bistere, 2018. gada 26. februāris plkst. 9:57

Līgums paredz airBaltic Training iespēju no Diamond Aircraft iegādāties vēl 11 lidmašīnas. Papildus tam airBaltic Training pasūtījusi arī DSIM lidošanas apmācības simulatoru. Plānots, ka lidmašīnu piegāde tiks uzsāktas 2018. gada maijā.

«Tā kā mūsu nākotnes piloti galvenokārt tiek gatavoti darbam ar Bombardier C Series floti, ir svarīgi, ka apmācību lidmašīnu pilotu kabīne ir aprīkota lieliem LCD ekrāniem, kas nodrošina optimizētas kontroles un displeju funkcijas papildus lidaparāta vispārējai efektivitātei,» skaidro airBaltic Training valdes loceklis Pauls Cālītis.

«Mēs esam lepni, ka airBaltic izvēlējusies tieši mūsu profesionālos lidojuma apmācības risinājumus. Ar mūsu DA40 NG un DA42-VI lidmašīnām, kas aprīkotas ar degvielu taupošajiem AE300 Jet-A1 dzinējiem un jaunāko Garmin NXi stikla kabīni, kā arī ar lidojumu apmācības iekārtām, airBaltic gūs labumu no augsta standartizācijas līmeņa attiecībā uz apkalpošanu, rezerves daļām un procedūrām,» uzskata Diamond Aircraft Industries GmbH tirdzniecības un mārketinga direktore Amila Špīgela.

airBaltic Training izpilddirektors Vilmantas Mažonas piebilst, ka kopš paziņojuma par Pilotu akadēmijas izveidi pērn decembrī, interese no potenciālajiem studentiem ir ievērojama – saņemti vairāk nekā 200 pieteikumu, no kuriem tiks izraudzīta pirmā klase ar 12 studentiem. Teorētiskā apmācība sāksies martā, bet pēc aptuveni trīs mēnešiem studentiem jau būs iespēja izmantot vienu no pilnīgi jaunajiem apmācību lidaparātiem.

airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz vairāk nekā 60 galamērķiem, piedāvājot ērtus savienojumus uz galamērķiem lidsabiedrības maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, Krievijā, NVS un Tuvajos Austrumos. Papildus tam airBaltic piedāvā tiešos lidojumus no Tallinas un Viļņas.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

Egļu un priežu skujas var kļūt par vienu no Latvijas bioekonomikas stūrakmeņiem,...

Ēdināšanas biznesa veiksme tikai desmit procentu apmērā atkarīga no garšīgas kotletes, uzskata...

Jau tuvāko gadu laikā Andrejsala var kļūt par dinamiskāko attīstības vietu, jo...

No šīs sadaļas
2018. gada 23. februāris plkst. 19:15

Starptautiskais loģistikas un eksprespasta līderis DHL Express piektdien atklāja savu jauno reģionālo...

2018. gada 23. februāris plkst. 15:01

Šobrīd būvniecības stadijā esošās Berlīnes Brandenburgas lidostas pabeigšanai būs nepieciešami...

2018. gada 23. februāris plkst. 14:25

AS «Latvijas kuģniecība» palielinājusi pamatkapitālu par 164 miljoniem eiro, un tagad tas...

2018. gada 23. februāris plkst. 12:50

Rīgas brīvostas valde uzdevusi Rīgas brīvostas pārvaldei sadarbībā ar Rīgas domi un...

2018. gada 22. februāris plkst. 14:05

Puse no Francijas nacionālās aviokompānijas «Air France» garo maršrutu lidojumiem ceturtdien atcelta...

2018. gada 21. februāris plkst. 17:27

Eiropas Komisija (EK) trešdien paziņoja, ka četriem jūras pārvadājumu uzņēmumiem, kas nodarbojas...

2018. gada 14. februāris plkst. 10:19

Skinest Rail no mazākuma akcionāriem ir atpircis visas AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) akcijas.

2018. gada 14. februāris plkst. 9:06

«Es kā ierēdnis varu pateikt, ka Eiropas direktīva mums to prasa un...

2018. gada 14. februāris plkst. 7:24

Esam tikuši ļoti tālu, par Eiropas platuma dzelzceļa (1435 mm) projekta Rail Baltica (RB) nacionālā ieviesēja valsts SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas (EDzL) līdz šim paveikto norāda Agnis Driksna.

2018. gada 13. februāris plkst. 10:44

Akcionāru nesaskaņas var kavēt dzelzceļa projekta «Rail Baltica» savlaicīgu pabeigšanu un Eiropas Savienības (ES) finansējuma apgūšanu.