Ražošana

Attirance apgrozījums sarucis par ceturtdaļu

Žanete Hāka, 08.05.2015

Jaunākais izdevums

Ziepju un kosmētisko līdzekļu ražotāja un tirgotāja SIA Attirance apgrozījums pērn sarucis par 24,8% - no 1,312 miljoniem eiro 2013.gadā līdz 986,134 tūkstošiem eiro pērn.

Kā skaidro SIA Attirance vadība, viens no iemesliem straujajam uzņēmuma apgrozījuma kritumam ir sadarbības pārtraukšana ar Krieviju. Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 75,765 tūkstošu eiro zaudējumiem, bet nodokļos valsts kopbudžetā pērn samaksājis 84,19 tūkstošus eiro.

Kopš 2008.gada SIA Attirance piedāvā atvērt uzņēmuma veikalus franšīzes partneriem citās valstīs, un, kā savā iesniegtajā gada pārskatā ziņo uzņēmums, šobrīd visā pasaulē atvērti jau 25 franšīzes veikali, kā arī noslēgti 5 Master franšīzes līgumi un 1 ekskluzīvs distribūcijas līgums ar tādām pasaules valstīm, kā Ķīna, Turcija, Maroka, Sauda Arābija, Dienvidkoreja, AAE.

SIA Attirance ziņo, ka sakarā ar nestabilo ekonomisko situāciju Eiropas Savienībā un trešajās valstīs būtiski pieaugušas izejvielu un to piegādes izmaksas. Kā norāda uzņēmums, patlaban trūkst augsti kvalificētu darbinieku, kas neļauj būtiski samazināt administrācijas izmaksas.

2015.gadā SIA Attirance plāno aktīvi turpināt tirdzniecību, paplašinot realizācijas tirgu un turpinot darbu pie jaunu kosmētikas produktu recepšu izstrādes, ieviešanas un ražošanas. Uzņēmums iecerējis arī iegādāties jaunas ražošanas iekārtas, kas tiks izmantotas modernu produktu ražošanai lielā apjomā.

Lursoft pieejamā informācija liecina, ka 2003.gadā reģistrētā SIA Attirance pieder Mirdzai Liepiņai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Izbeigts kosmētikas ražotāja SIA Attirance maksātnespējas process un uzņēmums likvidēts.

Pēc kosmētikas ražotāja SIA «Attirance» maksātnespējas procesa izbeigšanas pagājušajā nedēļā, šonedēļ uzņēmums likvidēts, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Pirmdien, 29.janvārī SIA «Attirance» izslēgts no komercreģistra.

SIA «Attirance» izveidots 2003.gadā, un nodarbojās kosmētikas ražošanu. Uzņēmums savas darbības pirmajos gados strauji attīstījās, ik gadu dubultojot savu apgrozījumu, un 2010.gadā tā apgrozījums pārsniedza vienu miljonu eiro. Lielāko apgrozījumu SIA «Attirance» sasniedza 2011.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums sasniedza 1,550 miljonus eiro.

Uzņēmuma peļņa tā darbības laikā bijusi svārstīga - no pāris tūkstošiem līdz 274 tūkstošiem eiro, ko uzņēmums nopelnīja pirmskrīzes buma laikā 2007.gadā. Četros no 12 darbības gadiem, par kuriem «Lursoft» pieejami uzņēmuma finanšu rādītāji, SIA «Attirance» arī cietis zaudējumus. Lielākie tie bija 2012.gadā, sasniedzot 370 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa 24.janvārī nolēmusi izbeigt kosmētikas ražotāja SIA «Attirance» maksātnespējas procesu, jo izpildīts kreditoru prasījumu segšanas plāns, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmuma maksātnespējas process tika ierosināts 2016.gada 23.septembrī pēc AS «Capitalia» iesnieguma, jo kosmētikas ražotājs nebija veicis AS «Capitalia» aizdevuma atmaksu līgumā noteiktajā termiņā un bija parādā 26 tūkstošus eiro.

Pēc maksātnespējas procesa pasludināšanas par SIA «Attirance» maksātnespējas procesa administratoru tika iecelts Armands Apsāns.

Tā kā maksātnespējas procesā izpildīti kreditoru prasījumi, tad administrators Armands Apsāns 2018.gada 9.janvārī vērsās tiesā ar pieteikumu par maksātnespējas procesa izbeigšanu, ko tiesa uzskatīja par pamatotu un apmierināja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tiesā tiek prasīta ATTIRANCE maksātnespēja

Lelde Petrāne, 09.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesā iesniegts SIA ATTIRANCE maksātnespējas pieteikums, liecina ieraksts Maksātnespējas administrācijas mājaslapā.

Ar maksātnespējas pieteikumu tiesā vērsās AS Capitalia.

Maksātnespējas procesa lieta ierosināta 9. septembrī.

SIA ATTIRANCE nodarbojas ar kosmētikas ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotāji turpina izaugsmi kā vietējā, tā eksporta tirgū; saskaroties ar neveiksmēm, daži cenšas piezemēties uz četrām kājām

Pašmāju kosmētikas ražotāju pulkā pie apvāršņa šogad neviens jaunpienācējs spoži nav iemirdzējies, toties jau esošajiem zīmoliem šis gads nesis vērā ņemamas pārmaiņas. «Var uzskatīt, ka kosmētikas ražošana Latvijā ir nozare ar tradīcijām, un pašreiz industriālā un profesionālā mērogā darbojas vairāki ražošanas uzņēmumi, kuri, cik man zināms, nākotnē raugās ar pozitīvu skatu un paredz turpmāku izaugsmi,» stāsta SIA Madara Cosmetics direktors Uldis Iltners. Viņaprāt, izaugsme katrā atsevišķā uzņēmumā kāpinās arī nozares kopējo līmeni, no kā ieguvēji būs visi tirgus dalībnieki. Latvijā aktivitāte kosmētikas nozarē ir augstāka nekā kaimiņvalstīs, un pašmāju ražotāji ir spējuši veiksmīgi darboties ārvalstu tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru