Jaunākais izdevums

“Autobrava Motors” kā daļa no starptautiskās uzņēmumu grupas “Modus Group” aizvadītajā gadā, pārdodot vairāk nekā 700 automašīnas, strādāja ar vairāk nekā 25,5 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 49% vairāk nekā pērn.

Papildu lieliskajiem finanšu rādītājiem, uzņēmums investējis arī stratēģiski svarīgos projektos, atbalstījis vietējos sporta entuziastus un investējis servisa iekārtu un ikdienas administrācijas sistēmu uzlabošanā.

“Aizvadītais gads “Autobrava Motors” ir bijis notikumiem un izaicinājumiem bagāts, tomēr jāteic, ka, pateicoties koordinētam komandas darbam, ir izdevies sasniegt izvirzītos mērķus. Esam turpinājuši stabilas sadarbības ar tādiem sadarbības partneriem kā “K-Auto” un citiem. Tāpat esam gandarīti paziņot, ka aizvadītajā gadā mūsu uzņēmuma populārākais spēkrats “CUPRA Formentor” iekļuvis savas auto klases TOP 5, savukārt elektroauto “CUPRA Born” ir savas klases TOP 2 spēkrats. Šis gads spilgti atspoguļo uzņēmuma tendences, kuras plānojam turpināt un attīstīt arī šogad,” pauž Autobravas Motors pārdošanas daļas vadītājs Uvis Braunfelds.

“CUPRA” ir viens no “Autobrava Motors” pārstāvētajiem auto zīmoliem Latvijā. Pēc 2022. gada Baltijas valstu jauno automašīnu reģistrācijas ziņojuma datiem “CUPRA” zīmola tirgus daļa Latvijā ir 2,43%, kas parāda šī zīmola augošo popularitāti. Turklāt 2024. gadā “Autobrava Motors” plāno prezentēt vēl divus jaunus CUPRA modeļus - CUPRA Tavascan un CUPRA Terramar.

2024. gadā uzņēmums plāno stratēģisku paplašināšanos, atverot jaunu salonu vienā no apmeklētākajām ielām Pārdaugavā – Kārļa Ulmaņa gatvē, kas ļaus paplašināt uzņēmuma “Autobrava Motors” pakalpojumu klāstu un tā segmentāciju.

“Jaunajā salonā vienuviet atradīsies Baltijā un Somijā lielākais CUPRA automašīnu salons, kā arī plaša SEAT un arī citu automašīnu zīmolu ekspozīcija, tostarp arī luksusa klases Maserati zīmola autosalons. Papildu tam, šajā ēkā būs atrodams arī moderns salons “Autobrava Mazlietoti auto”, kas, pretēji jau pastāvošiem lietotu automašīnu ekspozīcijas laukumiem, mazlietotās automašīnas izstādīs iekštelpās, izsniedzot tām garantiju un nodrošinot apkalpošanas servisu,” stāsta U. Braunfelds.

Pērn uzņēmums arī ieguldījis līdzekļus darbinieku kompetenču veicināšanā un ikdienas darba uzlabošanā. “Autobrava Motors” darbinieku ērtībām iegādājies jaunas informācijas tehnoloģiju (IT) un grāmatvedības sistēmas, kas jau šobrīd uzlabo darbinieku ikdienu, padarot to efektīvāku darbiniekiem un ērtāku klientiem. Tāpat, sekojot nozares tendencēm un strauji augošajai elektrifikācijai, uzņēmums pērn investējis arī jaunu servisa iekārtu iegādē, kas ļauj ērtāk un efektīvāk apkalpot servisa klientus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto zīmolu Cupra un Seat oficiālais pārstāvis Latvijā “Autobrava Motors” plāno atklāt jau otro zīmola auto salonu, kas atradīsies stratēģiski nozīmīgā vietā – Kārļa Ulmaņa Gatvē, Rīgā. Uzņēmums jaunā autosalona izveidē plāno investēt 5 miljonus eiro un to plānots atklāt 2024. gada otrajā pusē.

“Stratēģiski šis ir ļoti nozīmīgs solis “Autobrava Motors” zīmola attīstībā, jo jaunais salons ļaus paplašināt uzņēmuma pakalpojumu klāstu un tā segmentāciju,” komentē Uvis Braunfelds, “Autobrava Motors” Pārdošanas daļas vadītājs.

Jaunais dīleru centrs vienuviet apkopos Seat un Maserati salonus un inovāciju – mūsdienīgu mazlietotu auto salonu zem jumta. Šajā autosalonā atradīsies Baltijā un Somijā lielākais Cupra autosalons, kas aizņems ievērojamu daļu no jaunā dīleru centra platības. Pēc šā brīža rezultātiem, Cupra akumulētā zīmola tirgus daļa Latvijā 2023. gadā ir 2,4%, bet Baltijas valstīs Cupra ieņem pirmo vietu pēc pārdoto zīmola automašīnu skaita.

Komentāri

Pievienot komentāru