Formula 1 plāno nākošajā sezonā pēc atkārtotām Šūmahera uzvarām veikt pasākumus, lai šis sporta veids nezaudētu savu atraktivitāti. Formula 1 ir nonākusi situācijā, kad izdevumi par sacīkšu organizāciju pieaug, bet ienākumi samazinās. Televīziju kanāli nevēlas maksāt tik lielas summas par Formula 1 sacīkstēm, jo strauji samazinās skatītāju skaits un līdz ar to arī ieņēmumi no reklāmām. Piemēram, britu televīzijas kanāls ITV, kam pieder Formula 1 pārraides tiesības Lielbritānijā, šajā sezonā zaudēja piecus miljonus skatītāju. Sacīkšu vadība vēlas ieviest arī pilnīgi jaunas idejas, lai radītu intrigu ap šo elitāro sporta veidu. Pašreiz tiek izteiktas dažādas versijas, taču konkrēti priekšlikumi tiks sagatavoti uz nākošās sezonas sākumu. Pēdējās šīs sezonas sacensības notiks 13. oktobrī japāņu Suzuka trasē. Avots: Handelsblatt