Jaunākais izdevums

Tevi varētu interesēt

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu darbību, ortodontijas klīnika "Concordia zobārstniecība" ieguldījusi 210 tūkstošus eiro jaunu telpu iekārtošanā Kr.Barona ielā un modernu tehnoloģiju ieviešanā. Tas ļaus palielināt klīnikas kapacitāti, kā arī nodrošināt pasaules līmeņa zobārstniecības pakalpojumus, informē uzņēmums.

Klīnikas "Concordia zobārstniecība" apgrozījums 2020. gada pirmajos deviņos mēnešos, neskatoties uz Covid-19 ietekmi, pieaudzis par 9 %, salīdzinot ar rādītājiem šajā periodā pērn. Tas izdevies, iespējami ātri pielāgojoties jaunajiem apstākļiem un turpinot likuma ietvaros nodrošināt esošajiem un jaunajiem klientiem zobārstniecības pakalpojumus.

"Darbības paplašināšana ietilpa mūsu plānos vēl pirms pandēmijas, kas, protams, negatīvi ietekmēja arī mūsu klīnikas darbību. Taču to saskatījām kā iespēju – kā vieni no pirmajiem ne tikai Latvijā, bet arī Baltijā ieviesām attālinātu zobārstniecības video konsultāciju veikšanu. Pavasarī pārstrukturizējām un digitalizējām arī citu pakalpojumu sniegšanas kārtību, kas ļāvis ne tikai uzlabot klīnikas darbības efektivitāti, bet arī investēt inovatīvu tehnoloģiju ieviešanā, pakalpojumu digitalizēšanā un modernu, plašu telpu iekārtošanā," komentē Dr.Med, ortodonts Māris Gržibovskis, klīnikas "Concordia zobārstniecība" īpašnieks

Uzņēmums norāda, ka šī gada laikā klīnika sasniegusi 1000 pacientu robežu, kas uzsākuši zobu taisnošanu ar kapēm, izmantojot pasaulē atzītāko sistēmu Invisalign. Tas ierindo "Concordia zobārstniecība" pirmajā vietā starp visām klīnikām Baltijā. Salīdzinot ar 2019. gadu, trīskārtīgi pieaudzis to pacientu skaits, kuri vērsušies klīnikā ar žokļa locītavu disfunkciju jeb problēmām (sāpes vai klikšķi žokļu locītavās, galvas sāpes, kakla un muguras muskuļu pārslodze, žokļa locītavu traumas).

Ieviestā ārstēšanas procesa digitalizācija ļauj īsākā laika posmā sasniegt augstāku ārstēšanas rezultātu precizitāti un pakalpojuma kvalitāti. Kopš šī gada marta zobārstniecībā "Concordia" ir ieviestas pirmreizējās konsultācijas tiešsaistē un arī attālināta formāta saziņa un ārstēšanas procesa koordinēšana esošajiem pacientiem, kuri ārstēšanu veic ar kapēm. Īpaši svarīgi tas ir šā brīža apstākļos, kad maksimāli jāierobežo pacientu plūsma klātienē, kā arī tiem pacientiem, kuri dzīvo ārpus Latvijas, norāda zobārstniecība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmija nolikusi uz pauzes arī medicīnas tūrismu. Pakalpojumi medicīnas tūristiem nav pieejami līdz nākamajiem valdības lēmumiem.

Līdzīgi kā atpūtas tūrismā, arī medicīnas tūrismā Covid-19 ierobežojumu dēļ jau pavasarī krasi samazinājās ārvalstu pacientu skaits.

Latvijas veselības tūrisma klastera vadītāja Gunta Ušpele stāsta, ka vasarā šī situācija nedaudz normalizējās un ārvalstu pacienti īstenoja ārstēšanos Latvijas ārstniecības iestādēs. Septembrī Latvijas Ministru kabinets apstiprināja grozījumus, kas ļāva uzņemt ārvalstu pacientus bez pašizolācijas, bez karantīnas ievērošanas. Taču grozījumi tika atcelti, aizvadītajās nedēļās Latvijā ieviešot stingrākus ierobežojumus. Līdz ar to virkne ārvalstu pacientu, kas plānoja savu ārstēšanos Latvijā, decembrī un janvārī nevar atbraukt, jo atkal ir ierobežojumi, kas to liedz.

Komentāri

Pievienot komentāru