Jaunākais izdevums

SIA “Nordes Būve" ir pabeigusi būvdarbus vienā no Latvijas un Krievijas robežas žoga posmiem Balvu novadā. Patlaban tur turpinās pieguļošās teritorijas sakārtošana, kā arī organizēts būves nodošanas process. Žogs izbūvēts vairāk kā astoņu kilometru garumā.

“Darbi vienā no trim robežas žoga posmiem, kuros mēs organizējam būvdarbus, ir pabeigti savlaicīgi, arī pārējos divos tie norit atbilstoši plānam, tostarp teritorijā, kas ir mitrā purvainajā apvidū un kur tiek montēta Latvijā ražotu peldošu balstu sistēma. Būvdarbi šajos posmos noslēgsies līdz gada beigām”, norāda SIA “Nordes būve” padomes priekšsēdētājs Juris Frīdmanis.

Uzņēmums turpina būvdarbus arī citā žoga posmā Balvu novadā, tur žoga sekcijas ir samontētas aptuveni 11 km garumā, notiek arī pagaidu žoga izbūve caurteku (ieplaku) zonās, kā arī dzeloņstieples montāža. Savukārt Ludzas novadā purvainajā apvidū turpinās žoga peldošo balstu montāža. Patlaban tie ir samontēti gandrīz divu kilometru garumā, bet kopumā tie ir paredzēti 2.24 kilometros.

SIA "Nordes būve" ieguva tiesības veikt žoga izbūves darbus Balvu un Ludzas novadu teritorijā, kopumā 25 km garumā. Atbilstoši līgumam darbus plānots pabeigt līdz šī gada beigām.

Latvijas un Krievijas robežas žoga izbūves pasūtītājs ir VAS “Valsts nekustamie īpašumi”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Iecelta Nordes būve padome un valde

Db.lv,06.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par SIA "Nordes būve" padomes priekšsēdētāju ir iecelts Juris Frīdmanis, kas līdz šim vadīja uzņēmuma valdi, savukārt par uzņēmuma valdes priekšsēdētāju ir iecelts Jevgenijs Locovs, kurš līdz šim pildīja uzņēmuma valdes locekļa pienākumus.

J.Frīdmanis ir augsta līmeņa finanšu jomas vadītājs vairāk nekā 20 gadu pieredzi, tai skaitā uzņēmumu vadības jomā. Viņš pārstāv privāto partneri un ir atbildīgs par Baltijas valstīs pirmā vērienīgā publiskā un privātā partnerības (PPP) projektā – Ķekavas apvedceļa realizāciju. Līdz tam J.Frīdmanis ir bijis valdes loceklis, kā arī finanšu un attīstības vadītājs CBF Binders, kā arī darbojies SIA "Nordes būve" valdē.

"Uzņēmuma padome koncentrēsies uz stratēģiskās attīstības jautājumiem, tai skaitā partnerību veidošanu un kompetenču stiprināšanu. Valdes komandā darbu turpina augstas raudzes profesionāļi, kas specializējas sarežģītu inženiertehnisku projektu vadībā," norāda J. Frīdmanis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salacgrīvas tilta pārbūves darbus būvniekam ir jāsāk līdz šī gada 10.jūnijam, savukārt darbi jāpabeidz līdz 2025.gada rudenim, informē VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

LVC norāda, ka ir noslēgts un stājies spēkā līgums ar pilnsabiedrību "NB&Tilts", kuras sastāvā ir SIA "Nordes būve" un SIA "Tilts", par jauna tilta pār Salacu izbūvi Salacgrīvā ar piedāvāto līgumcenu 14,972 miljonu eiro apmērā bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

Paredzēts, ka esošo tiltu pilnībā nojauks un tā vietā uzbūvēs jaunu četru laidumu tēraudbetona siju tiltu ar jauniem balstiem un tērauda sijām, bet būvdarbu laikā izbūvēs pagaidu tiltu, lai nodrošinātu satiksmi pār Salacu.

Darbu laikā abās tilta pusēs zemtilta daļā paredzēts izveidot gājēju ietvi, bet Ainažu pusē zemtilta ietvi savienos ar esošo ietves konstrukciju, kura izbūvēta gar Salacas upi. Rīgas pusē ietve būs izveidota lokāli, kā arī tās galā izbūvēs jaunas kāpnes. Vienlaikus gājēju infrastruktūru izbūvēs arī uz tilta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atbilstoši plānotajiem termiņiem SIA “Nordes Būve" ir uzsākusi žoga izbūvi uz Latvijas un Krievijas robežas Balvu novadā, informē uzņēmums.

Patlaban notiek stabu un žoga sekciju montāža, pirmie darbi paveikti jau vairāk nekā 1000 metru garumā.

Nākamais darbu posms būs dzeloņstieples un vārtu montāža. Izbūvējot žogu purvainajās vietās, tiks izmantotas betona pontonu konstrukcijas, kuras speciāli šim projektam tiek izgatavotas SIA “LT Betons” un SIA “Skonto Prefab” ražotnēs Latvijā.

SIA "Nordes būve" ieguva tiesības veikt žoga izbūves darbus Balvu un Ludzas novadu teritorijā, kopumā 25 km garumā. Atbilstoši līgumam darbus plānots pabeigt līdz šī gada beigām.

Latvijas un Krievijas robežas žoga izbūves pasūtītājs ir VAS “Valsts nekustamie īpašumi”. Austrumu robežas izbūves projekta īstenošanu uzrauga Ārējās robežas infrastruktūras izbūves uzraudzības komiteja, kuras sastāvā ir pārstāvji no Aizsardzības ministrijas, Iekšlietu ministrijas, Ārlietu ministrijas, Ekonomikas ministrijas, Satiksmes ministrijas, Zemkopības ministrijas, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas, Valsts robežsardzes, Nodrošinājuma valsts aģentūras, VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs”, VAS “Valsts nekustamie īpašumi”, AS “Latvijas Valsts meži”, Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras un Nacionālajiem bruņotajiem spēkiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

FOTO: Latvijas un Krievijas robežas purvainajā posmā sāk uzstādīt peldošos balstus

Db.lv,16.07.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinoties žoga izbūvei Latvijas un Krievijas robežas purvainajā posmā Ludzas novadā, SIA “Nordes būve” sāk uzstādīt peldošos balstus - tie nepieciešami lai purvainajā apvidū būtu iespējams uzstādīt žogu.

Pirms balstu uzstādīšanas tika izrakti pagaidu transportēšanas kanāli, kuros tos ievietos un pārvietos līdz montāžas vietai.

Peldošo balstu elementi ir izgatavoti SIA “LT BETONS” un SIA “SKONTO PREFAB” ražotnēs, tie paredzēti speciāli šim apvidum un mērķim. Paralēli peldošo balstu uzstādīšanai turpinās arī stabu un žoga sekciju montāža, pēc balstu un žogu sekciju uzstādīšanas, notiks dzeloņstieples un vārtu montāža.

SIA "Nordes būve" ieguva tiesības veikt žoga izbūves darbus Balvu un Ludzas novadu teritorijā, kopumā 25 km garumā un kopš šī gada maija sākuma žoga sekcijas ir uzstādītas jau 11 kilometros, pilnībā darbi tiks pabeigti līdz gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salacgrīvā pagaidu tiltam pār Salacu ir izbūvēti upes balsti, bet no Ainažu puses sāks bīdīt pagaidu tilta kopnes, informē SIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

LVC informē, ka pagaidu tiltam būs pieci laidumi, četri upes un divi krasta balsti. Krasta balstu vietās ir izbūvēta nostiprinājuma rievsiena, uz tās izbūvēts krasta balsts, kas kalpo kā enkurojums visam pagaidu tiltam.

Pēc pagaidu tilta izbūves tas tiks slogots, lai pārbaudītu nestspēju, un tikai pēc tam uz to pārvirzīs satiksmi. Pagaidu tilts būs ar vienu 4,5 metrus platu brauktuvi un reverso kustību, kas organizēta ar luksoforiem, kā arī uz pagaidu tilta būs 1,5 metrus plata gājēju un velosipēdistu infrastruktūra. Tilta nestspēja būs līdz 52 tonnām, norāda LVC.

Jau ziņots, ka no jūnija sākuma notiek darbi pagaidu tilta izbūvē pār Salacu Salacgrīvā. Darbi patlaban notiek divās maiņās, lai atbilstoši plānotajam darba grafikam septembrī satiksmi varētu pārslēgt uz pagaidu tiltu un sākt esošā tilta pār Salacu demontāžu.

Komentāri

Pievienot komentāru