Groglass līdz šā gada beigām plāno atvērt paplašināto vakuuma ražotni 

Latvijas pretatspīduma un UV staru aizsargājošā, augstas tehnoloģijas stikla ražotājs Groglass 2018.gadu noslēdzis ar 16,4 miljonu eiro apgrozījumu, 2,5 miljonu eiro peļņu un 2,3 miljonu eiro investīcijām ražošanas kapacitātes paaugstināšanai, informē uzņēmuma pārstāvji.

Žanete Hāka, 2019. gada 14. maijs plkst. 15:10

2018.gadā uzņēmumu iegādājās «Groglass» vadības komanda un Apvienotajā Karalistē bāzētā investīciju kompānija «Kartesia».

«Pagājušais bija nozīmīgu pārmaiņu gads «Groglass». Vadības komanda uzņēmās tālāku «Groglass» izaugsmes virzīšanu iepretim līderības nostiprināšanai pasaules tirgos. Pašlaik ir izstrādāts piecgades stratēģiskās attīstības plāns, kura pamatā ir mērķis divkāršot uzņēmuma ražošanas kapacitāti un diversificēt produktu portfeli. Tas būs iespējams pateicoties topošajai jaunajai ražotnei, kā arī «Groglass» komandas kompetencei un profesionalitātei. Fundaments uzņēmuma ambiciozajiem plāniem tika ielikts pērn, tādēļ būtisku uzņēmuma izaugsmi sagaidām jau sākot no 2019.gada,» uzsver Aleksandrs Kelbergs, «Groglass» dibinātājs un valdes priekšsēdētājs.

2018.gadā «Groglass» investēja 2,3 miljonus eiro tehnoloģisko procesu uzlabojumos un iekārtās, kā arī ražošanas kapacitātes paaugstināšanai. Tāpat 2018.gadā uzņēmums transformēja tā mārketinga un pārdošanas funkciju un aktīvi strādāja pie jaunu klientu un tirgu apguves, kas atspoguļojās labos biznesa rezultātos 2018.gada otrajā pusē.

Saistībā ar «Groglass» īpašnieku maiņu 2018.gada pirmajā pusē pieauga virkne ar darījumu saistītas vienreizējas izmaksas, kā arī procentu maksājumi kreditoriem. Lai arī 2018.gada otrā puse iezīmējās ar strauju biznesa rezultātu izaugsmi, kopējais gada apgrozījums salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu samazinājās par 4,9% un sastādīja 16,4 miljonus eiro.

Uzņēmuma peļņa salīdzinājumā ar 2017.gadu samazinājās par 35% un sasniedza 2,5 miljonus eiro. «Groglass» stratēģiskās attīstības plāns paredz veikt būtiskas investīcijas tehnoloģijās un pamatlīdzekļos. Līdz 2019.gada beigām plānots atvērt paplašināto vakuuma ražotni, modernizējot tās tehnoloģiju un iekārtas, kas ļaus iegūt divkārt lielāku ražošanas kapacitāti. Tāpat «Groglass» 2019.gadā īstenos vairākas iniciatīvas ražošanas un piegāžu ķēdes procesos, lai pilnveidotu efektivitāti.

Kopējās investīcijas saimnieciskajā darbībā un nekustamajā īpašumā 2019.gadā plānotas 6 miljonu eiro apmērā. «Groglass» ir unikāls augsto tehnoloģiju uzņēmums Latvijā. «Groglass» ir vadošais Eiropā un viens no vadošajiem pasaulē pretatspīduma un UV staru aizsargājošo stiklu ražotājiem. «Groglass» produkts mākslas darbu ierāmēšanai ar zīmolu «Artglass» jau tiek izmantots vairāku miljonu mākslas darbu saglabāšanā visā pasaulē, tostarp arī Luvras muzejā Parīzē. Savukārt, Reiksmuzejā Amsterdamā, Groglass stikls tiek izmantots aptuveni 300 dažādās mākslas darbu vitrīnās.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 03. maijs plkst. 16:31

Noslēgts darījums par anti–reflektīvā stikla ražošanas uzņēmuma GroGlass iegādi – uzņēmuma...

2017. gada 13. februāris plkst. 10:41

Bez rezultātiem beigušies SIA GroGlass pērn rudenī izsludinātie iepirkumi, liecina kompānijas...

2016. gada 08. septembris plkst. 12:59

SIA GroGlass izsludinājis 23 konkursus – iekārtu iegādei un telpu izveidei, liecina...

2014. gada 17. oktobris plkst. 10:58

Lokšņu stikla formēšanas un apstrādes jomā strādājošajam neatstarojošā...

2012. gada 05. decembris plkst. 8:35

GroGlass ir potenciāls kļūt par pasaules līderi antireflektoro stiklu jomā, tādi ir...

Nepalaid garām

Latvijas pašvaldības desmitgades garumā cēlušas peldbaseinus, stadionus, kultūras centrus bez...

Restorānu nedēļas projekts lielu peļņu nenes, toties izvelk cilvēkus no mājām iepazīt...

Šodien Dienas Bizness rīkotajā preses konferencē par jaunāko izdevumu Miljonārs tika atklāti Latvijas...

Vecie dēļi iegūst otro dzīvi SIA AW Latvia ražotajās mēbelēs un sienu...

Reizi mēnesī pie veikala «Preces no Vācijas» vērojama mūsdienām netipiska aina -...

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

No šīs sadaļas
2019. gada 14. maijs plkst. 7:31

Lai ietu līdzi laikam un piedāvātu dažādus jaunus risinājumus, SIA Austra Pak...

2019. gada 14. maijs plkst. 7:25

Ar ātru servisu, atbilstošu cenas korekciju un tehnoloģisko priekšrocību industriālā koka iepakojuma...

2019. gada 14. maijs plkst. 6:22

Zvērināto tiesa ASV Kalifornijas štatā pirmdien nolēma, ka agroķīmijas uzņēmumam «Monsanto»...

2019. gada 13. maijs plkst. 16:27

Saplākšņa ražotājs SIA Amberbirch izsludinājis iepirkumu ražošanai nepieciešamo telpu būvprojekta...

2019. gada 10. maijs plkst. 18:34

SIA Nature Foods izsludinājis konkursu jaunas zirņu proteīna pārstrādes fabrikas projektēšanai...

2019. gada 10. maijs plkst. 15:19

Noslēdzies AS Rīgas Piensaimnieks izsludinātais konkurss par saldējuma ražošanas līnijas iegādi,...

2019. gada 10. maijs plkst. 13:47

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» Francijā samaksājis vairāk...

2019. gada 10. maijs plkst. 12:10

«Latvijā demogrāfija ir ar mīnuss zīmi un mums ir jāsaprot, ka demogrāfija...

2019. gada 10. maijs plkst. 11:09

Itālijas modes zīmola «Gucci» īpašnieks - uzņēmums «Kering» - ceturtdien paziņoja, ka...

2019. gada 10. maijs plkst. 8:44

Šonedēļ rubrikā Kā top? portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā Rīgā, Šampēterī top...