ASV interneta uzņēmums AOL piekritis iegādāties tiešsaistes laikrakstu Huffington Post, ziņo BBC.
315 miljonus ASV dolāru vērtais darījums radīs interneta mediju grupu ar 270 miljoniem lietotāju, ieskaitot 117 miljonus ASV.
Iegādes cena - 300 miljoni no tās tiks maksāti naudā - tiks maksāta līdzdibinātājiem Ariannai Hufingtonei (Arianna Huffington) un Kenetam Lereram (Kenneth Lerer), kā arī dažiem mazākuma akcionāriem.
Hufingtone, kura pašlaik ir Huffington Post redaktore, vadīs apvienotā uzņēmuma satura divīziju, uzņemoties atbildību arī par tādām AOL vietnēm kā Engadget un Techcrunch.
«Huffington Post turpinās to pašu ceļu, ko pēdējo sešu gadu laikā, lai gan tagad gaismas ātrumā kombinācijā ar AOL,» paziņojumā norādījusi Hufingtone.
Apvienošanos paredzēts noslēgt martā vai aprīlī.