Jaunākais izdevums

Sūtījumu piegādes uzņēmums Itella Logistics paplašinājusi Smartpost paku piegādes tīkla pakalpojumus, ļaujot ne vien saņemt, bet arī nosūtīt pakas, izmantojot jauno e-pakalpojumu, informē uzņēmumā.

Smartpost tīklu pašlaik veido vairāk nekā 200 paku punkti 65 Latvijas apdzīvotās vietās, līdz gada beigām to skaitu plānots palielināt līdz 300 punktiem. Plānotajā attīstībā Baltijā kopumā plānots investēt 2 miljonus eiro, papildus jau 2 miljonu eiro investīcijām iepriekšējā gadā.

Itella Logistics: plānojam kļūt par Latvijas pasta lielāko konkurentu 

Itella Logistics ienāks sūtījumu piegādes tirgū visā Latvijā; konkurence saasināsies, trešdien...

Kā norāda Itella Logistics izpilddirektors Ainārs Gilis, Smartpost tīkla atvēršana tiem klientiem, kuriem nepieciešams arī nosūtīt pakas, ir mērķtiecīgas un konsekventas attīstības solis Latvijā. "Itella turpinās investēt ne tikai tīkla paplašināšanā, bet arī klientu apkalpošanas un visas piegādes ķēdes optimizācijā. Ir skaidrs, ka pēdējā gada laikā strauji augošā tiešsaistes tirdzniecība ir izveidojusi jaunus cilvēku ieradumus. Palielināta sūtījumu plūsma ir cieši saistīta ar datu plūsmas pārvaldību, kurai ir nepieciešams ļoti efektīvs paku piegādes pakalpojums. Šajā tirgus segmentā mums ir savi mērķi, uz kuriem konsekventi virzāmies," uzsver A.Gilis.

Smartpost paku termināļi no citiem tehniskajiem risinājumiem Latvijā atšķiras ar to, ka tie atrodas telpās un tiek izmantoti bez skārienekrāna. Katrām durtiņām ir atsevišķa slēdzene. Viss sūtījuma reģistrācijas process tiek veikts Smartpost tiešsaistes vietnē, kas novērš obligātu nepieciešamību drukāt sūtījuma pavadlapu. Pēc nosūtīšanas datu ievadīšanas un apmaksas klientam tiek rezervēts konkrēts nodalījums viņa izvēlētajā Smartpost terminālī.

Paku nosūtīšana būs pieejama ne tikai Latvijā, bet arī uz Lietuvu, Igauniju un Somiju. Šajās valstīs tāpat ir plaši attīstīts Smartpost tīkls; tā kopējais paku piegādes punktu skaits šobrīd jau ir vairāk nekā 3500.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Smartpost Itella” iegulda 2 miljonus eiro, lai paplašinātu paku termināļu tīklu visās trijās Baltijas valstīs.

“Ar šo nozīmīgo ieguldījumu plānojam palielināt ģeogrāfisko pārklājumu Baltijas valstīs un būt vēl tuvāk saviem klientiem,” saka “Smartpost Itella Baltics” vadītājs Ģedimins Mikuss (Gediminas Mickus). Viņš skaidro, ka ieguldījuma mērķis ir uzlabot paku termināļu tīklu visās trīs Baltijas valstīs: “Pērn “viskarstākajā” sezonā bija acīmredzams, ka pieprasījums pēc “Smartpost Itella” pakalpojumiem ir ievērojami pieaudzis.”

Šogad uzņēmums plāno ierīkot vēl 63 jaunus paku termināļus Latvijā, 25 - Lietuvā un 12 - Igaunijā. Kopumā “Smartpost Itella” paku termināļu tīkls visās Baltijas valstīs ir palielinājies par 10%. Plānots arī palielināt 40 esošos paku termināļus Latvijā, 15 paku termināļus Lietuvā un piecus Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn pasta komersanti apstrādājuši un piegādājuši 61 milj. pasta sūtījumu, ko veidoja tradicionālie, eksprespasta un kurjerpasta, kā arī abonētās preses piegādes pakalpojumi.

Kopējais skaits gan iekšzemes, gan pārrobežu sūtījumiem samazinājies par 6%, kur lielākais jeb 16% sūtījumu samazinājums bijis abonētās preses piegādei, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) apkopotie dati.

“Pasta tirgus turpina piedzīvot pārmaiņas līdz ar lietotāju paradumu maiņu. Joprojām, novērojama tendence, ka lietotāji arvien vairāk izmanto iespēju pasūtīt preces no ārvalstīm, kā rezultātā paku sūtījumi, kas saņemti no ārvalstīm, pērn bijuši par 16% vairāk, salīdzinot ar 2022. gadu. Redzam arī, ka pērn bijis pēdējo piecu gadu laikā mazākais pasta komersantu skaits. Lai arī ir komersanti, kas pērn darbību beiguši, vienlaikus tirgum pievienojušies arī jauni dalībnieki,” norāda SPRK Elektronisko sakaru un pasta departamenta direktors Ivars Tauniņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Smartpost Itella” uzsāk pārmaiņu ceļu, lai kļūtu par vienu no tirgus līderiem sūtījumu piegāžu jomā Baltijas valstīs. Uzņēmums, kuru pārvalda “Posti” (Somijas pasts), ir mainījis vadības struktūru un iecēlis jaunu vadītāju Baltijas valstīs – Ģediminu Micku.

Jaunais “Smartpost Itella” vadītājs Baltijas valstīs Ģ. Mickus uzņēmumā strādā jau piecus gadus, vairākus gadus bijis uzņēmuma vadītājs Lietuvā, bet pēdējos septiņus mēnešus – pārdošanas un komercdirektors Baltijas valstīs. Ģ. Mickum ir vairāk nekā desmit gadu pieredze loģistikas un sūtījumu piegāžu tirgos, un viņš strādājis vairākos starptautiskos uzņēmumos.

“Esmu gandarīts par šo atzinību un to, ka man ir uzticēts uzņēmums, kam netrūkst ambiciozu mērķu. Esmu pārliecināts, ka manas zināšanas, pieredze un kompetence veicinās uzņēmuma izaugsmi reģionā un tā veiksmīgu turpmāko darbību,” saka Ģediminas Mickus.

“Posti” viceprezidents Kajs Kulps norāda, ka šis paaugstinājums ir pelnīta atzinība, kas gūta konsekventa darba rezultātā. “Pie “Smartpost Itella” vadības stūres Baltijā stāsies atjautīgs, proaktīvs, mērķtiecīgs un profesionāls vadītājs, par kuru mēs nešaubāmies, ka viņš mūs atbildīgi un pārliecinoši vadīs uz ambiciozajiem mērķiem,” par Ģ. Micka paaugstināšanu amatā saka Kajs Kulps.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Igaunijas pakomātu ražotāju Cleveron plānots sadalīt divās kompānijās

LETA--BNS, 24.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vīlandē bāzētā Igaunijas pakomātu ražotāja "Cleveron" valde un padome iesniegusi izskatīšanai akcionāru pilnsapulcē plānu uzņēmumu sadalīt divās daļās.

Plāns paredz, ka "Cleveron" turpinās pašreizējo pamatbiznesu - pakomātu un robotu tehnoloģiju izstrādi, ražošanu un pārdošanu visā pasaulē.

Savukārt no pamata uzņēmuma tiktu atdalīts 2018.gadā izveidotais autonomo piegādes transportlīdzekļu attīstības bizness. Tajā strādā apmēram 50 cilvēku un "Cleveron" tajā investējis vairāk nekā piecus miljonus eiro. Kompānija pirmdien paziņoja, ka jauno uzņēmumu sauks "Cleveron Mobility".

Uzņēmuma sadalīšanas mērķis ir turpināt arvien straujāku izaugsmi abos biznesa virzienos, "Cleveron Mobility" mēģinot padarīt pēdējā piegādes posma transportēšanu efektīvāku un videi draudzīgāku, savukārt "Cleveron" cenšoties nākamo piecu gadu laikā savu biznesa apmēru desmitkāršot.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas modes un dzīvesstila tiešsaistes tirdzniecības platforma Zalando no 29.jūlija ienāk Latvijā, piedāvājot papildu izaugsmes iespējas arī vietējiem apģērbu zīmoliem.

Vienlaikus Zalando startē arī Horvātijas un Igaunijas tirgū un 2022. gadā paplašinās savu darbību vēl vairāk, aptverot arī Ungārijas un Rumānijas tirgu.

Zalando platformā varēs izvēlēties no 1400 vispopulārāko zīmolu, tādu kā Lindex, Topshop, Next vai premium zīmola Vivienne Westwood, 300 000 precēm, turklāt daudzi no šiem zīmoliem Latvijas tirgū iepriekš nav bijuši pieejami.

Vietējiem klientiem būs pieejama bezmaksas piegāde un preču bezmaksas atgriešana līdz pat 30 dienām no pirkuma brīža, klientu atbalsts latviešu valodā pirms un pēc pirkuma. Preču piegāde notiks sadarbībā Itella vai 160 Smartpost pakomātiem visā valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru