Jaunākais izdevums

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) studenti sadarbībā ar ISIC Latvia izveidojuši lietotni Qfer&ISIC. Tajā apkopotas vienuviet visas atlaides, kas pieejamas ISIC karšu īpašniekiem Latvijā. Bezmaksas aplikācija pieejama ierīcēm ar iOS vai Android.

Lai atbalstītu studentus un jaundibinātu uzņēmumu, ISIC Latvia izvēlējās savu jauno aplikāciju veidot sadarbībā tieši ar Qfer. Balstoties uz TNS pētījumu, ir pieaudzis viedtālruņu pielietojums vecumā no 15 līdz 29 gadiem, kā arī ISIC Latvia aptaujas dati liecina, ka 71% jauniešu no vairāk kā 1100 aptaujātajiem lietotnes telefonā izmanto vismaz reizi dienā. Jaunā lietotne ļaus ātri atrast atlaides savā tuvumā un nepalaist garām jaunākos piedāvājumus.

Qfer savu pirmo lietotni izveidoja 2014. gadā kā start-up projektu. Jau 2015. gadā, vienojoties par sadarbību ar lielāko jauniešu atlaižu tīklu Latvijā, uzņēmums sāka darbu pie bezmaksas lietotnes, kas veidota pēc kritērijiem, kādu izvirzīja paši studenti – kā viņiem visērtāk būtu sekot līdzi ISIC kartes atlaidēm.

Nākotnē Qfer vēlas turpināt attīstīt jau esošās lietotnes un paplašināt sadarbības loku ārpus Latvijas. ISIC Latvia mērķi ir līdzīgi – neapstāties pie sasniegtā un uzklausot jauniešus, strādāt pie dažādiem projektiem, kas atvieglotu gan viņu ikdienas izmaksas, tā arī veikt tehnoloģiskus risinājumus ērtākai atlaižu lietošanai.

ISIC ir vienīgā starptautiskā skolēnu, studentu un pasniedzēju identifikācijas un atlaižu karte, kas piedāvā arī plašāko atlaižu tīklu visā pasaulē. Ar ISIC karti atlaidi var iegūt 765 vietās Latvijā un vairāk kā 125 000 vietās pasaulē. Ik gadu visā pasaulē tiek izdotas 5 miljoni ISIC kartes.

Pakalpojumi

ISIC pētījums: Jaunieši vēlas atlaides starppilsētu autobusos un vilcienos

Baiba Zālīte, speciāli db.lv,11.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā viena no tendencēm ISIC veiktajā pētījumā iezīmējas vēlme gūt atlaidi starppilsētu autobusu un pasažieru vilciena biļetēm, kas norāda uz jauniešu pārvietošanās izmaksām un nepieciešamību tās samazināt, informē ISIC Latvia.

21% aptaujāto atzina, ka labprāt izmanto savu statusu atlaižu gūšanai ik dienas, taču lielākā daļa atlaides izmanto dažas reizes nedēļā. Tikai 2,2% atzina, ka iepirkšanās vai pakalpojumu gūšanas laikā nedomā par ietaupījumu ar atlaidēm.

Par svarīgākajām kategorijām, kurām izmanto atlaides, jaunieši nosaukuši biļešu iegādi kino/izrādēm/koncertiem/izstādēm. Tāpat joprojām aktuāli ir izmantot atlaides ēdināšanai, izklaidei, kancelejas preču, apavu, apģērbu un aksesuāru iegādei.

Jautājot par tehnoloģiju izmantošanu ikdienā, lielākā daļa aptaujāto atbildēja, ka dažādas aplikācijas savā telefonā izmanto katru dienu. 17,4% neizmanto aplikācijas vispār vai arī neizmanto viedtālruni. Reizi mēnesī vai retāk tehnoloģijas izmanto 8,8%.

Bankas

Swedbank brīdina par iespējamiem pārtraukumiem piekļuvē bankai

Dienas Bizness,10.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonakt, naktī uz 11.jūliju no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās. Darbu laikā naktī iespējami pārtraukumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā, informē Swedbank mediju attiecību vadītāja Kristīne Jakubovska.

Darbu veikšanas laikā tiks uzlabota dažādu pakalpojumu funkcionalitāte, kā arī ieviestas jaunas iespējas klientiem. Piemēram, ikviens Swedbank klients no 11.jūlija arī ISIC kartes varēs pats pasūtīt internetbankā. Internetbankā ISIC kartes pasūtīšanas laikā klienti varēs pievienot arī sev vēlamo fotogrāfiju, kas tiks likta uz kartes. Kopumā patlaban jau gandrīz 50 000 jauniešu lieto Swedbank izdotās ISIC kartes.

Bankā atzīmē, ka regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību. Šādi darbi tiek veikti regulāri, uzturot un pastāvīgi attīstot Swedbank IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā 17. aprīlī tiks atklāts Rīgas panorāmas rats “Riga Rise”. 65 metrus augstais panorāmas rats kļūs par vērienīgu tūrisma objektu Rīgas mazāk apmeklētajā kreisajā Daugavas krastā, ierindojoties starp pasaules slavenākajiem panorāmas ratiem, kuri atrodas Čikāgā, Monreālā, Gdaņskā, Londonā.

Tas būs piemērots izmantošanai visos gadalaikos, jo tā kabīnes aprīkotas gan ar gaisa kondicionēšanas, gan arī apsildes iekārtām. Tas varēs uzņemt vienlaikus 240 pasažieru – astoņus vienā kabīnē.

Panorāmas rata apmeklētāji varēs piedzīvot arī īpašu mākslas pieredzi – digitālo galeriju, kas veidota sadarbībā ar mākslas centru “Zuzeum” un Zuzānu kolekciju. Tā būs unikāla iespēja gūt jaunu, bagātinošu skatījumu uz Rīgu, aplūkojot senās pilsētas kartes un gravīras, 20. gadsimta plakātus un afišas, kā arī dažādu mākslinieku oriģināldarbus par Rīgas tēmu.

“Esam ļoti gandarīti – ir paveikts liels darbs, lai mūsu pilsēta kļūtu vēl skaistāka, rīdziniekiem patīkamāka un arī pievilcīgāka pilsētas viesiem. Rīgas panorāmas rats ir gatavs uzņemt apmeklētājus, sagādājot neaizmirstamus mirkļus un ļaujot vērot Rīgu no tāda skatupunkta, kā to ikdienā redz spārnotie pilsētas iemītnieki. Aicinām ikvienu piedzīvot skaistus mirkļus kopā ar ģimeni un draugiem, jo rata kabīnes ir gana ietilpīgas, lai šo pieredzi baudītu kopā ar vistuvākajiem,” aicina projekta īstenotājas SIA “RPR Operators” valdes loceklis Dimitrijs Uspenskis.