Auto

Jaguar «zaļknābis» rāda klasi

Aldis Zelmenis, 20.04.2018

Jau miera stāvoklī jaunais E-Pace iekārdinās ar savu atlētisko augumu. Būtiski, ka E-Pace arī paātrināsies un vadīsies, kā pienākas trenētam un visos fiziskajos parametros attīstītam atlētam.

Foto: netcarshow.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Jau pirmajā iznācienā Jaguar E-Pace demonstrē tik nobrieduša un pārliecināta krosovera sniegumu, lai to neminstinoties pievienotu klases labākajiem modeļiem.

Pašlaik mazākais Jaguar krosovers pievienojas BMW X1, Audi Q3 un Mercedes GLA klubiņam. Gandrīz 4,4 metrus garais E-Pace ir būvēts uz tās pašas platformas, kas ir arī «pižoniskajam» Land Rover Range Rover Evoque. Moderna daudzsviru piekare aizmugurē, 2681 milimetru gara riteņu bāze, četrcilindru motori ar jaudu līdz 300 ZS un vācu kompānijas ZF deviņpakāpju automāts ir tikai dažas svarīgākās lietas, ar ko Jaguar ir gatavs nobiedēt savus konkurentus.

Valdzinošs izskats. Īsas pārkares, atlētiska stāja un tehniskais arsenāls izceļ Jaguar E-Pace sportisko orientāciju. Kompaktā auto siluetā nav nekā lieka, tam ir dabas doti talanti, lai sagādātu patīkamas braukšanas emocijas. Arī salonā viss ir pienācīgā līmenī. Patīkami, ka jauno laiku skārienjutīgie ekrāni labi sadzīvo ar klasiskajām pogām un slēdžiem. Starp citu, pogas ir tādā izmērā, lai tās par ērtām atzītu piloti ne tikai ar smalkām rociņām. Par multifunkcionālo stūri var teikt to pašu. Brangas pogas ar skaidri saprotamu nozīmi.

Līdz ar to, neraugoties uz savu kompakto izmēru, Jaguar E-Pace nākamo īpašnieku lomā varētu iztēloties ne tikai dāmas, bet arī kungus. Vīrišķie hormoni E-Pace dzīslās neattiecas tikai uz salona iekārtojumu, tie ir jaušami arī automašīnas vadāmībā. Jāpiemin, ka E-Pace nespīdēs ar salona plašumiem otrajā rindā. Vieta ir, bet pieaugušajiem pieteikties par līdzbraucējiem tālākos maršrutos gan nevajadzētu.

To pašu var teikt arī par bagāžnieku. Tas noteikti būtu vēl mazāks, ja aizmugurē nebūtu kompaktās daudzsviru piekares. Bagāžas telpa ir pietiekami liela jeb samērīga šāda izmēra braucamajam. Savukārt priekšējos krēslos sēdošie par komfortu var neuztraukties.

Visu rakstu Jaguar «zaļknābis» rāda klasi lasiet piektdienas, 20.aprīļa laikrakstā Dienas Bizness!