Foto

Jaunatvērtais interjera salons Imagehouse kaļ paplašināšanās plānus

Gunta Kursiša, 09.10.2012

Jaunākais izdevums

Pagājušās nedēļas nogalē Rīgā, Brīvības ielā 40, tika atvērts interjera salons Imagehouse, kurā tiek pārdoti pasaulē atzītu dizaineru un ražotāju mēbeles un interjera priekšmeti. Decembra vidū tiek plānota salona otrā stāva atklāšana.

Imagehouse salonā «gluži kā mākslas priekšmetus» iespējams aplūkot dizainera Rodolfo Dordoni (Rodolfo Dordoni), Pjēro Lisoni (Piero Lissoni) un Antonio Čiterio (Antonio Citerio) darbus, norāda Imagehouse vadītāja Agnese Rimicāne. Interjera salonā, kura platība pašlaik ir 264 kvadrātmetri, atrodamas Giorgetti, Minotti , Ivano Redaelli, Flexform un MatteoGrassi mēbeles, Porro garderobes ekspozīcija, Ivano Redaelli guļamistaba un ErnestoMeda virtuves iekārtas, Barovier&Toso, Oluce, Ruben lighting un Contardi apgaismojums, kā arī tekstilpreces no Missoni Home un Ivano Redaelli. Tāpat salonā ir arī Dedon, Extemis, Tucci āra mēbeles, no kurām dažas var aplūkot 98 kvadrātmetru salona terasē.

Salona vadītāja Agnese Rimicāne Db.lv norāda, ka, atverot interneta salonu, ticis ņemts vērā nekustamo īpašumu tirgus, kurā «mājokļu iekārtošana atkal pieņem apgriezienus».

«Imagehouse nolēmis specializēties, pārstāvot viena līmeņa ražotājus, kuriem ir vienota stilistika un filozofija,» norādīts salona paziņojumā. Imagehoue līdzīpašnieks Jānis Peide norāda, ka slaonā pārstāvētais intelektuālais dizains.

Decembrī interjera salona otrajā stāvā, 162 kvadrātmetru platībā plānots atvērt Ralph Lauren Home ekspozīciju.

Imagehouse pārvalda uzņēmums SIA JA Group.

Salona pārstāvji gan neatklāj, cik līdzekļu ieguldīts salona atvēršanā, atzīstot, ka ņemot vērā pārstāvētos itāļu ražotājus, tās nav bijušas mazas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Imagehouse jaunā koncepta izveidē investēti vairāk nekā 300 tūkstoši eiro

Žanete Hāka, 17.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas centrā no jauna atklāts interjera salons Imagehouse, informē uzņēmuma pārstāvji.

Tā izveidē ieguldīti vairāk nekā 300 tūkstoši eiro. Konceptveikala saimnieki ir Jānis Peide un Grēta Gorjučko.

«Mums šķita interesanti apvienot mūsu lielākās kaislības – interjeru un modi, un izveidot radošu telpu, kāda Latvijā līdz šim vēl nav radīta. Bieži ceļojot, redzam interesantus risinājumus – konceptus, kuri vienā vietā apvieno dažādas radošas nozares. Esam radījuši vietu, kas piedāvā radošu iepirkšanās pieredzi katram apmeklētājam – viens to atradīs interjerā, otrs modē, cits baudot mūsu dizaina vidi kafejnīcā,» stāsta konceptveikala saimnieks Jānis Peide.

«Jaunā koncepta radīšanas procesā visvairāk laika nācās veltīt tieši modei, jo līdzšinējā Imagehouse salonā tā netika pārstāvēta vispār. Mēs smēlāmies iedvesmu dažādās izstādēs, braucām uz modes showroomiem un būvējām attiecības ar pasaulē zināmiem zīmoliem, kas līdz šim Latvijā netika pārstāvēti vai nebija pazīstami vispār,» papildina Imagehouse saimniece Grēta Gorjučko.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skatloga iekārtošanā ir vērts nežēlot līdzekļus

Linda Zalāne, 06.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nolūkā vairot klientu pulku skatloga iekārtošanā ir vērts nežēlot nedz līdzekļus, nedz izdomu, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Skatlogs ir kā magnēts, kas ne vien mudina pircēju iegriezties veikalā, bet arī sniedz vēstījumu, piemēram, par aktualitātēm modes jomā vai to, kādi produkti atrodami veikala plauktā. Galvenais ir prast gudri izmantot šo reklāmas rīku. Aptaujātie veikalnieki un skatlogu noformētāji DB atzīst, ka Latvijā šajā jomā vēl ir izaugsmes iespējas, jo vēl aizvien lielai daļai veikalu skatlogi ir bezpersoniski un tie nepilda svarīgāko funkciju – reklāmu.

Skatloga iekārtojums noteikti ir ne tikai veikala rakstura un vērtību parādīšana un klientu pieskaitīšanas veids, bet arī daļa no interjera. «Cilvēki šobrīd ir izteikti «vizuāļi», viņiem patīk baudīt ar acīm, tāpēc, lai apmeklētājs pārtaptu par klientu, nepieciešams to uzrunāt un aizraut no pirmā skata,» stāsta dizaina papīrlietu veikala Manilla īpašniece Linda Lukstiņa. Manilla skatlogu iekārtojumu maina četras reizes gadā, tādējādi pielāgojoties sezonālām sajūtām. Parasti tiek nomainīts tikai vizuālais noskaņojums, bet pamata uzbūve paliek nemainīga. «Manuprāt, liels skatlogs ir vērtība un labs klientu piesaistīšanas veids pat neatkarīgi no tā, kā tas ir iekārtots. Manilla veikala jaunajās telpās Tērbatas ielā esam tikuši pie plašiem skatlogiem un izteikti jūtam impulsīvo apmeklētāju un tūristu pieaugumu. Esmu pārliecināta, ka vislielākais nopelns ir tieši plašajiem skatlogiem, nevis veikala atrašanās vietai,» pārliecināta L. Lukstiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru