Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Silmachy Remedies īpašniece Marta Šulce un Captain’s beard radītājs Miķelis Visockis nolēma darīt latviešiem netipisko un strādāt kopīgi, lai sasniegtu vairāk

Marta 2015. gadā sāka nodarboties ar vīriešu kosmētikas ražošanu un visu darīja viena pati – no idejas radīšanas līdz pašu produktu izgatavošanai, mārketingam un lietvedībai. Arī Miķelis ražoja un tirgoja bārdas un ūsu kopšanas produktus, kas līdz ar specializēto vīriešu frizētavu uzplaukumu tolaik bija visai populārs nišas produkts. Tirdziņos viņu ceļi krustojās, un viņi nolēma apvienot spēkus. «Miķelis piezvanīja un uzaicināja uz kafiju, un uzreiz bija sajūta, ka viņš būs īstais cilvēks, ar ko viegli sadarboties. Jau iepriekš bija piedāvājumi strādāt kopā, bet ne ar vienu citu nebija sajūtas, ka tas varētu izdoties. Šoreiz likās, ka mums ir līdzīgs redzējums un vīzija, kādu vēlamies šo zīmolu izveidot. Bieži tā nenotiek, ka konkurenti kļūst par kolēģiem. Patiesībā Miķelim vienam pašam bija grūti tikt galā – tāpat kā man. Forši ir sanācis tas, ka es vairāk esmu atbildīga par idejām un produktu ražošanu, savukārt Miķelim labi padodas viss, kas saistīts ar mārketingu, produktu realizēšanu, sadarbību, kontaktu meklēšanu,» stāsta Marta. Miķelis piebilst, ka viņam sākumā šķitis, ka abi uzņēmumi ir konkurenti, bet, padomājot vēlreiz, viņš sapratis, ka tā nav un sadarbība paver plašākas iespējas. «Mēs laikam esam netipiski latvieši,» tā viņš.

Vaicāti, kā izlēmuši, kurš zīmols paliks, Marta teic, ka Miķeļa produkti nekur nav pazuduši. Viņam joprojām ir Captain’s beard līnija ar produktiem bārdai un ūsām, kā arī Miķeļa ūsu vasks un Miķeļa smērīte. «Tajā brīdī mans zīmols bija nedaudz zināmāks, līdz ar to palikām pie šī varianta. Tāpat tas bija juridiski izdevīgāk, jo Miķelim arī ir savs mikrouzņēmums, kas nodarbojas ar citām lietām,» viņa teic. Pagaidām Martas un Miķeļa uzņēmumus vieno sadarbības līgums, bet, kad apgrozījums pāraugs mikrouzņēmuma apjomu un notiks pāreja uz klasisko SIA, tiek plānots veidot jaunu kopīgu uzņēmumu.

Visu rakstu lasiet 24. jūlija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top? Silmachy Remedies šampūnziepes

Anda Asere, 12.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ rubrikā «Kā top?» portāls Db.lv piedāvā ielūkoties, kā top kosmētikas uzņēmuma Silmachy Remedies jaunākais produkts - šobrīd arvien lielāku popularitāti iemantojušās šampūnziepes.

«Tās ir lielisks veids, kā savā ikdienā samazināt plastmasas patēriņu, jo šampūnziepes pieejamas papīra iepakojumā vai vispār bez iepakojuma. Šādā formātā tās arī ērti ņemt līdz ceļojot,» skaidro Silmachy Remedies īpašniece Marta Šulce. Viņa gan piebilst, ka ar ziepēm šim produktam nav lielas saistības, jo, atšķirībā no ziepēm, šampūnziepju bāzē netiek izmantoti sārmi vai gatavās ziepju masas.

Šampūnziepes sastāva ziņā ir līdzīgas dabīgajiem, šķidrajiem šampūniem, kuru pH līmenis ir no 5,5 līdz 6. Atšķirība tā, ka šampūnziepes teju nesatur ūdeni, bet šķidrajā šampūnā ūdens mēdz būt līdz pat 85%.

Kā top Silmachy Remedies šampūnziepes, skatieties galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru