Latvijas tirgū ienāk jauns liellopu izsoļu rīkotājs ar tiešraidēm internetā 

Savu darbību uzsāk jauns liellopu izsoļu rīkotājs SIA «Cattle Market», piedāvājot iespēju lauksaimniekiem realizēt liellopus gan vietējā, gan starptautiskā tirgū. Izsoles iespējams vērot klātienē un interneta video tiešraidēs.

Lelde Petrāne, 18.9.2018

Foto: Dāvis Krēziņš

Līdz šim projekta izveidē investēti 400 tūkstoši eiro, biznesa portālam db.lv pastāstīja dipl. zootehniķis un uzņēmuma valdes loceklis Dāvis Krēziņš. «Ideja tika audzēta un izstrādāta pēdējo divu gadu laikā. No pirmā soļa līdz gatavam un strādājošam uzņēmumam pagāja deviņi mēneši, ļoti zīmīgi,» viņš sacīja

No 3.oktobra lauksaimnieki un citi interesenti varēs klātienē piedalīties liellopu izsolēs jaunizveidotajā «Cattle Market» savākšanas centrā Saldus novadā, kā arī sekot līdzi video tiešraidēs uzņēmuma mājaslapā cattlemarket.lv un interneta vietnēs Facebook, Youtube un instagram: cattlemarketlatvia.

Savākšanas centrs nodrošinās dzīvnieku apriti pēc mūsdienīgiem standartiem, samazinot dzīvnieku saslimšanas vai traumēšanās riskus pirms izsoles, tās laikā un pēc. Tas mazina dzīvnieku stresu, tādējādi maksimāli novēršot dzīvnieku dzīvmasas zudumu, informēja uzņēmumā.

Par katra pārdotā dzīvnieka cenu tiek paziņots tā īpašniekam ar īsziņas un e-pasta palīdzību pēc tā pārdošanas, pat, ja izsole vēl nav beigusies citiem dzīvniekiem.

«Uzsākot darbu pie izsoļu rīkošanas, galvenā doma bija organizēt darbu tā, lai klientiem viss process būtu ērts un caurskatāms - atklāti, skaidri un saprotami pārdevējiem, pircējiem un citiem interesentiem,» D. Krēziņš.

«Komisijas maksu iekasējam no pircējiem nevis pārdevējiem, lai vietējiem ražotājiem būtu mazākas izmaksas liellopus realizējot,» viņš informēja.

No šīs sadaļas

ASV sociālo tīklu uzņēmumu Google, Facebook un Twitter vadītāji trešdien sniedza liecības...

ASV sociālo tīklu uzņēmumu «Google», «Facebook» un «Twitter» vadītāji trešdien sniegs liecības...

Latvijā veikts pētījums, lai noskaidrotu, kā vecāku klātbūtne sociālajos tīklos ietekmē viņu...

Pārtikas interneta lielveikals NuKo.lv atvēris partnermārketinga jeb affiliate platformu, caur kuru...

Eiropas lielākās ziņu aģentūras otrdien pārmetušas uzņēmumiem «Google» un «Facebook» ziņu...

Mobilo sakaru operators BITE uzsācis ieviest tīklā mazjaudas platjoslas tehnoloģiju standarta risinājumu...

Lietuvas Konkurences padome atļāvusi būvniecības, remonta un sadzīves preču tirdzniecības centru...

Līdz ar sociālajiem medijiem ir radušās jaunas profesijas un ir iespēja pelnīt...

Vācijas pilsētā Ķelnē startējis datorspēļu un videospēļu gaidītākais notikums – pasaulē...

Latvijai labāk būtu atlikt ideju par e-vēlēšanu ieviešanu, šādu viedokli intervijā telekanālam...