Lietuvieši Rīgā atver steiku veikalu 

Līdz šim pirmajā veikala-studijas Steak Supply izveidē Rīgā ieguldītas vairāk nekā 100 tūkstošu eiro lielas investīcijas

Anda Asere, 2017. gada 24. marts plkst. 8:31
Tevi varētu interesēt

«Lai atpelnītu ieguldīto, būs nepieciešams laiks, bet esam pozitīvi noskaņoti un jau šobrīd redzam, ka iedzīvotājiem ir liela interese gan par steika iegādi, gan mūsu piedāvātajām meistarklasēm,» saka Ļutaurs Daugirds (Liutauras Daugirdas), Steak Supply (SIA Steak Supply Latvia) un Kepsnių tiekimas UAB līdzīpašnieks. Viņš raugās pēc attīstības iespējām un domā laika gaitā atvērt arī citus, mazākus veikalus Rīgā. Uzņēmums ir sācis piegādāt arī savus produktus HoReCa sektoram un ir izveidojusies veiksmīga sadarbība ar vairākiem Rīgas restorāniem. 

«Atvērt pirmo veikalu Lietuvā sākotnēji bija galvenokārt emocionāls lēmums: mūsu pašu vēlme pēc kvalitatīva un labi pagatavota steika un vēlme pārsteigt apkārtējos ar nebijušas koncepcijas gaļas veikalu, kas piedāvā visu steika pagatavošanai nepieciešamo: kvalitatīvu gaļu, garšvielas, citas piedevas un zināšanas. Viss sākās ar ideju radīt nelielu brīvdienu veikaliņu, kur uz vietas tiktu nogatavināta liellopa gaļa (dry aged beef) un sagriezta steika gabalos. Gaļu vēlējāmies sadalīt autentiski, izmantojot tādus darba rīkus kā cirvi, zāģi un asu nazi, apstrādājot katru gabalu atsevišķi, nevis to darīt industriāli. Jaunībā esmu strādājis par miesnieku. Balstoties uz savu pieredzi un apgūstot galvenos tradicionālos virzienus, kas izplatīti visā pasaulē, sāku dalīt gaļu steika gabalos un pielietot visas specifiskās darbības, izkopjot tās līdz niansēm. Tagad šī pieeja steika sadalīšanā ir daļa no Steak Supply ikdienas,» stāsta Ļ. Daugirds. Kepsnių tiekimas UAB pirmo veikalu Lietuvā atvēra 2014. gada oktobrī un pagājušajā gada uzņēmuma apgrozījums bija 800 tūkstoši eiro.

Viņš apgalvo, ka Steak Supply īsā laikā ir kļuvis par pamanāmu spēlētāju Lietuvas tirgū, piedāvājot premium liellopa gaļu. Šobrīd ir divi Steak Supply veikali Viļņā, franšīze Kauņā un vairāki tirgotāji, ar kuriem uzņēmums ir vienojies par produkcijas izplatīšanu. «Gada laikā plānojam atvērt vēl divus veikalus Viļņā,» saka Ļ. Daugirds. Uzņēmuma koncepcija tika radīta ar iespēju paplašināties. Apsverot biznesa attīstību ārpus Lietuvas robežām, atverot franšīzi, Rīga bija pirmā pilsēta, par kuru uzņēmējs iedomājās. Viņa skatījumā Rīga ir piemērota, jo tā ir Baltijas centrs un lielākā pilsēta pēc iedzīvotāju skaita, turklāt te ir plašāks HoReCa tīkls nekā Viļņā. Tāpat Rīga ir gardēžu pilsēta, šeit ir ievērojams skaits cilvēku ar vidējiem un augstiem ienākumiem, kas novērtē labu produkta garšu un kvalitāti.
 
Pirms Steak Supply izveidošanas Ļ. Daugirds ar partneri Mantu Žemaiti (Mantas Žemaitis) guvuši pieredzi uzņēmējdarbībā dažādās citās jomās. Ļ. Daugirds tehnoloģiju un tirgus izpētes uzņēmuma Synopticom UAB īpašnieks, kas specializējas tirgus izpētes un klientu pieredzes vadības risinājumos, bet M. Žemaitis vada savu būvniecības un montāžas uzņēmumu Domasta UAB. «Esam priecīgi, ka, veiksmīgi apvienojot mūsu pašu aizraušanos un vēlmi pēc laba steika, ar pieredzi biznesā sākotnējā brīvdienu veikaliņa ideja ir pārtapusi nopietnā kopīgā biznesā,» saka Ļ. Daugirds.

Veikala atrašanās vietā pie viesnīcas Radisson Blu Hotel Latvija bieži mainās nomnieki. Vaicāts, kāpēc izvēlējās tieši šo vietu, Ļ. Daugirds norāda, ka šī vieta ir pašā pilsētas centrā, ļoti pamanāma. «Šeit ir liela automašīnu un gājēju plūsma, tā atrodas līdzās restorānam, delikatešu veikalam un kafejnīcai Gastronome. Tajā pašā laikā tai ir neliels  «garāmgājēja» raksturs, un, kā jau pilsētas centrā, arī pieejamība var prasīt nelielu piepūli, piemēram, jādomā, kur novietot automašīnu. Arī veikala telpas forma ir neierasta. Tomēr mūsu veikala koncepcija ir unikāla, jo mēs ne tikai pārdodam gaļu, bet arī izglītojam cilvēkus, iepazīstinot gan ar dažādiem steiku veidiem, gan to pagatavošanu. Šāda veida koncepcijai šī vieta ir ļoti piemērota,» viņš uzskata.

 

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

No šīs sadaļas
2017. gada 23. marts plkst. 16:43

Polijas zemo cenu apģērbu un mājsaimniecības preču veikalu tīkls Pepco plāno sākt...

2017. gada 23. marts plkst. 16:19

Augstākās tiesas Administratīvo lietu departaments 23.martā atstāja negrozītu Administratīvās...

2017. gada 23. marts plkst. 15:59

Eiropas Komisija (EK) devusi atļauju Ķīnas kapitāla kontrolētajam ASV kinoteātru tīklam AMC...

2017. gada 23. marts plkst. 14:34

Ceturtdien, 23.martā Rīgā oficiāli atklātas divas jaunās Park Inn by Radisson tīkla...

2017. gada 23. marts plkst. 13:25

Latvijas Bankas padome šodien, uzklausot makroekonomiskās analīzes un prognozēšanas...

2017. gada 23. marts plkst. 12:38

Igaunijas uzņēmums Baltika Group atvēris pirmo zīmola Ivo Nikkolo jaunā koncepta veikalu...

2017. gada 23. marts plkst. 11:16

Restorāns Eksports Andrejsalā izbeidz savu sešus gadus ilgo pastāvēšanu, sociālajā...

2017. gada 23. marts plkst. 10:36

Konkurences padome (KP) pieņēma lēmumu atļaut divus savstarpēji saistītus darījumus – koncerniem...

2017. gada 23. marts plkst. 10:12

Velo pasaule mainās – gan tehnoloģiju, gan pircēju vēlmju un iespēju dēļ;...

2017. gada 22. marts plkst. 17:07

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) valde 22.marta valdes sēdē pieņēma lēmumu...