Jaunākais izdevums

Lietoto auto tirgotājs "Longo Group" tuvākajā nākotnē plāno sasniegt 100 miljonu eiro apgrozījumu gadā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Pašlaik “Longo Group” ir sasniedzis 100 miljonu eiro apgrozījumu ieskaitot PVN kopš darbības sākuma 2018. gadā.

“Simts miljonu eiro apgrozījums kopš darbības sākšanas ir mērķtiecīga darba rezultāts, kas panākts spītējot virknei globālo izaicinājumu – Covid-19 izraisītajai pandēmijai vairāku gadu garumā, kā arī ekonomiskajiem satricinājumiem pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā. Iespaidīgais apgrozījuma pieaugums tika panākts īstenojot četras būtiskas aktivitātes, kuru mērķis bija padarīt auto iegādi vēl ērtāku un pieejamāku. Pirmkārt, mēs mērķtiecīgi vairojām zīmola atpazīstamību, jo ir skaidrs, ka tik būtiskā jautājumā kā auto iegāde pircēji vēlas uzticēties profesionāļiem. Otrkārt, mēs paplašinājām fizisko auto tīklu, lai klients izvēlēto spēkratu pirms iegādes var gan novērtēt vizuāli, gan izbraukt ar to testa braucienā. Treškārt, mēs palielinājām publicēto auto sortimentu. Ceturtkārt, pilnveidojām apkalpošanas kvalitāti un sniegtos pakalpojumus, piemēram, piedāvājot jauna koncepta mājas piegādes,” informē “Longo Group” dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps.

Kā būtisku jauninājumu uzņēmuma darbā visā Baltijas tirgu E. Cērps min tā sauktā auto “šovrūma” izveidi tirdzniecības centros. Tā ir pavisam jauna, un, kā liecina pirmo mēnešu rezultāti, arī ļoti sekmīga pārdošanas koncepcija. Pircēji atzinīgi novērtē iespēju ērti konsultēties ar pārdošanas pārstāvjiem, pasūtīt auto no publicēto spēkratu sortimenta testa braucieniem, kā arī to uz vietas iegādāties. Pašlaik noris darbs pie auto “šovrūma” tīkla paplašināšanas visā Baltijā.

“Esmu pārliecināts, ka vienmēr vajag tiekties arvien augstāk, tāpēc tuvāko gadu “Longo Group” plāni ir ļoti ambiciozi. Gribam sasniegt 100 miljonu eiro apgrozījumu viena gada laikā. Lai to īstenotu, plānojam ieviest jaunus iepirkuma kanālus, tostarp, no vietējiem klientiem tepat Baltijā. Tāpat meklējam arvien efektīvākus veidus mūsu uzņēmumu grupas servisa centra kapacitātes palielināšanai, jo mūsu biznesa nozarē cilvēkfaktors ir ļoti būtisks,” uzsver E. Cērps.

Kā vēl vienu būtisku nākotnes mērķi uzņēmuma vadītājs min ieiešanu jaunā tirgū – Polijā. Pārdošanas aktivitātes šajā valstī ir plānots uzsākt jau šī gada izskaņā.

"Longo Group" apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 21,705 miljoni eiro, kas ir par 83,8% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī uzņēmums strādāja ar peļņu 287 062 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

Vienlaikus "Longo Group" apgrozījums pagājušajā gadā Baltijas valstīs bija kopumā 30,2 miljoni eiro kas, salīdzinot ar 2020.gadu, ir pieaugums divas reizes. Lietuvā "Longo Group" apgrozījums bija 14,1 miljona eiro apmērā, savukārt Latvijā - 9,6 miljonu eiro apmērā.

"Longo Group" reģistrēta 2017.gadā, un tās pamatkapitāls ir 12,97 miljonu eiro apmērā.

"Longo Group" patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds, liecina "Firmas.lv" informācija. "Longo Group" darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā. Uzņēmuma filiāles, kurās tirgo automašīnas, ir Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Savukārt Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā uzņēmumam ir filiāles, kas specializējas automašīnu iepirkumā, lai tās realizētu Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Longo Group apgrozījums Baltijā pieaudzis par 120%

Db.lv, 01.06.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietoto auto tirgotāja AS "Longo Group" apgrozījums šogad pirmajā ceturksnī bija 8,9 miljoni eiro, kas ir par 120% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, informē "Longo Group" pārstāvji.

Uzņēmuma peļņa pirms procentu, nodokļu, amortizācijas un pēc nomas atskaitījumiem jeb EBITDA šogad pirmajā ceturksnī bija 0,2 miljoni eiro, un bruto peļņa sasniedza 1,1 miljonu eiro, kas ir par 143% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2021.gadā.

Aprīlī "Longo Group uzstādīja jaunu pārdošanās rekordu, sasniedzot 4,4 miljonus eiro apgrozījumu mēneša laikā.

"Longo Group" valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps norāda, ka digitālo kanālu nozīme lietoto auto tirdzniecībā arī šogad saglabājas nemainīgi liela, un arvien vairāk klientu dod priekšroku pirmo saziņu sākt attālināti.

Šogad uzņēmums plāno palielināt peļņu un ieņēmumus, šim nolūkam plānojot strādāt pie zīmola atpazīstamības, kā arī lietoto auto tirdzniecības tīkla piedāvāto automašīnu klāsta paplašināšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Auto izvēlas daudz racionālāk

LETA, 07.11.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iedzīvotāji automašīnu izvēlē ir kļuvuši daudz racionālāki, sacīja lietoto auto tirgotāja "Longo Group" valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps.

"Cilvēku paradumos var sākt manīt ļoti nopietnas izmaiņas. Cilvēki, izvēloties automašīnas, ir kļuvuši daudz racionālāki," teica Cērps.

Tostarp viņš atzīmēja, ka Latvijā autoparks ir viens no vecākajiem Eiropas Savienībā (ES) un viens no iemesliem šādai situācijai meklējams tajā, ka automašīnu izvēlē līdz šim daudz ir dominējis tāds emocionāls faktors kā patīk/nepatīk. "Rezultātā cilvēki daudz ir izvēlējušies "premium" auto zīmolus, bet, lai varētu tos atļauties, ar lieliem nobraukumiem vai ar kādām problēmām un defektiem, nevis ekonomiskās klases un jaunākus auto modeļus. Tas viennozīmīgi sāk mainīties - cilvēki lēmumus pieņem arvien racionālāk, mazāk kļūst emocionālu pirkumu," sacīja Cērps.

Komentāri

Pievienot komentāru