Mana pieredze: Palīdz būt redzamiem

2018. gada 18. septembris plkst. 6:35
Autors: Anda Asere
Dalies ar šo rakstu

Divos gados skaistumkopšanas pakalpojumu portālā skaistumnica.lv ir reģistrējušies 2500 meistari un vairāk nekā 11 tūkstoši klientu.

Dienā cilvēki ar portāla starpniecību veic 150 līdz 200 rezervācijas. Mēneša apmeklējams ir 32 tūkstoši lietotāju, un vidēji lapā cilvēki uzturas četras minūtes. «Mēs uzskatījām, ka meistariem vajadzīgs tāds kā savs sociālais tīkls, kur ir atsauksmes, darbu galerija, pakalpojumu cenas, kontakti. Šī ir socializēšanās platforma, kur klienti ar saviem potenciālajiem vai esošajiem meistariem sazinās, uzzina jaunumus. Te var atrast tuvāko meistaru,» teic Guntars Svilis, skaistumnica.lv (SIA Concept Group) īpašnieks. Marta Svile, portāla idejas autore, stāsta, ka doma viņai radusies, meklējot manikīri Valmierā. «Facebook ir pilsētu grupas, un tur reklamējas arī meistares. Taču kopējā ziņu lentē šie paziņojumi pazūd, visus meistarus neredz un katram ir atsevišķi jāraksta. Tā man radās doma apvienot to visu vienā vietā, kur apskatīt darbus un noskaidrot cenu,» viņa pauž.

Pirmos meistarus Marta uzrunāja individuāli, pētīja dažādas grupas sociālajos tīklos un sazinājās ar tur esošajiem speciālistiem, aicināja sev pazīstamos meistarus pievienoties portālam. «Reakcija bija pozitīva, daļa uzreiz labprāt izmēģināja. Bija arī tādi meistari, kuri teica, ka viņiem ir pieraksts mēnesi uz priekšu un nav vajadzības pēc šāda pakalpojuma,» viņa atzīst. Guntars teic, ka kritiskais punkts bijuši pirmie pāris simti – pēc tam jau paši sākuši pieteikties. «Tad portāls no malas sāk izskatīties pēc kaut kā nopietna, meistari redz, ka te apgrozās arī klienti. Tagad ir reģistrējušies jau vairāk nekā vienpadsmit tūkstoši,» saka Guntars. Šobrīd projekta biznesa modeļa pamatā ir reklāmas ieņēmumi – kosmētikas izplatītāju reklāmas, skaistumkopšanas speciālistu izceltie profili.

Visvairāk cilvēki interesējas par manikīru, un portālā visvairāk ir reģistrējušies nagu kopšanas speciālisti – 700. Vēl ir liela interese par mākslīgajām skropstām, frizieru, masieru un vizāžistu pakalpojumiem. «Šobrīd lielākie plusi ir tie, ka šis ir vienīgais šāda veida portāls Latvijā un ka portfolio sadaļā ir vairāk nekā 20 tūkstoši dažādu darbu. Bildes ir skatītākā sadaļa portālā. Citi meistari stāsta, ka bieži vien klienti nāk un rāda bildi no mūsu portāla, ka grib tieši tādus nagus vai frizūru, un tā meistars uzzina par mūsu lapu,» saka Marta.

Visu rakstu Palīdz būt redzamiem lasiet otrdienas, 18.septembra laikrakstā Dienas Bizness!

Dalies ar šo rakstu