Mana pieredze: Pirmo tirāžu izpārdod pāris nedēļās

2018. gada 14. novembris plkst. 6:34
Autors: Anda Asere
Dalies ar šo rakstu

Divos mēnešos Dream Light Planner izdevēja Lelde Kovaļova pārdod vairāk nekā trīs tūkstošus plānotāju, apgrozot vairāk nekā 30 tūkstošus eiro.

Pirmo plānotāju uzņēmums izdeva pērn. «Iepriekš biju pārliecināta, ka tas man būs papildu darbiņš, kas neaizņems daudz laika. Taču pasūtījumu skaits pirmajā mēnesī pārsniedza tūkstoti, kas nozīmēja, ka pamatdarbs jānovirza otrajā plānā. No augusta līdz janvārim šis ir reāls pilna laika darbs. Nepārtrauksim to darīt, ja vien nezudīs pieprasījums. Negaidījām, ka tik vienkāršs projekts kā plānotājs var kļūt par sirdsdarbu mums abiem ar vīru. Pozitīvās emocijas dod lielu gandarījumu,» saka Lelde.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Lelde vienmēr dzīvē visu ir plānojusi un uzskata, ka tas ir iemesls, kāpēc viņai izdodas visu izdarīt. «Es vienmēr dzīvē visu pierakstu – kopš vien sevi atceros, izmantoju plānotājus. Skolas gados tās bija klasiskās mācību dienasgrāmatas, bet, kļūstot vecākai, sāku izmantot veikalos nopērkamos standarta plānotājus,» viņa stāsta. 2016. gada vasarā Lelde strādāja Budapeštā, kur viņai bija salīdzinoši daudz brīvā laika. Pētot savu plānotāju, viņa aizdomājās, ka tas ir tipisks standarta plānotājs, kas ne ar ko neatšķiras no daudziem citiem. «Lai gan mūsdienu sieviete ir mainījusies, plānotāji arvien ir visai standartizēti,» spriež Lelde. Amerikā jau kādu laiku ir modē jaunās koncepcijas plānotāji, kur ir ne tikai nedēļu un dienu iedaļas, bet arī vieta, kur pierakstīt savus mērķus, sapņus, idejas, mācīties jaunus vārdiņus svešvalodā u.tml. Tāpat mainās tajos izmantotie citāti un «nekad nesaki nekad» vietā nāk Stīva Džobsa un Džoannas Džo Roulingas izteikumi.

Lelde rūpīgi atlasa citātus, lai tie būtu aktuāli mūsdienīgai sievietei – par karjeru, mērķtiecību. «Man pašai ir svarīgi, lai plānotājs mani kaut nedaudz motivētu, iedvesmotu. Tāpēc nākamā gada plānotājā katrai nedēļai ir rūpīgi piemeklēti teksti, lai sievietei būtu interesanti un tie kaut kādā mērā viņu motivētu. Vairākas klientes ir stāstījušas, ka bija ierakstījušas savā plānotājā mērķi par savu biznesu un šī gada laikā tiešām ir sākušas savu uzņēmējdarbību. Mani priecē, ka meitenes sev notic un virzās uz priekšu. Ja varu kaut mazliet kādu iedvesmot, man tas ir lielākais gandarījums,» viņa saka.

Visu rakstu Pirmo tirāžu izpārdod pāris nedēļās lasiet trešdienas, 14.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārds