Mana pieredze: Pirmo tirāžu izpārdod pāris nedēļās 

Divos mēnešos Dream Light Planner izdevēja Lelde Kovaļova pārdod vairāk nekā trīs tūkstošus plānotāju, apgrozot vairāk nekā 30 tūkstošus eiro.

Anda Asere, 2018. gada 14. novembris plkst. 6:34

Pirmo plānotāju uzņēmums izdeva pērn. «Iepriekš biju pārliecināta, ka tas man būs papildu darbiņš, kas neaizņems daudz laika. Taču pasūtījumu skaits pirmajā mēnesī pārsniedza tūkstoti, kas nozīmēja, ka pamatdarbs jānovirza otrajā plānā. No augusta līdz janvārim šis ir reāls pilna laika darbs. Nepārtrauksim to darīt, ja vien nezudīs pieprasījums. Negaidījām, ka tik vienkāršs projekts kā plānotājs var kļūt par sirdsdarbu mums abiem ar vīru. Pozitīvās emocijas dod lielu gandarījumu,» saka Lelde.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Lelde vienmēr dzīvē visu ir plānojusi un uzskata, ka tas ir iemesls, kāpēc viņai izdodas visu izdarīt. «Es vienmēr dzīvē visu pierakstu – kopš vien sevi atceros, izmantoju plānotājus. Skolas gados tās bija klasiskās mācību dienasgrāmatas, bet, kļūstot vecākai, sāku izmantot veikalos nopērkamos standarta plānotājus,» viņa stāsta. 2016. gada vasarā Lelde strādāja Budapeštā, kur viņai bija salīdzinoši daudz brīvā laika. Pētot savu plānotāju, viņa aizdomājās, ka tas ir tipisks standarta plānotājs, kas ne ar ko neatšķiras no daudziem citiem. «Lai gan mūsdienu sieviete ir mainījusies, plānotāji arvien ir visai standartizēti,» spriež Lelde. Amerikā jau kādu laiku ir modē jaunās koncepcijas plānotāji, kur ir ne tikai nedēļu un dienu iedaļas, bet arī vieta, kur pierakstīt savus mērķus, sapņus, idejas, mācīties jaunus vārdiņus svešvalodā u.tml. Tāpat mainās tajos izmantotie citāti un «nekad nesaki nekad» vietā nāk Stīva Džobsa un Džoannas Džo Roulingas izteikumi.

Lelde rūpīgi atlasa citātus, lai tie būtu aktuāli mūsdienīgai sievietei – par karjeru, mērķtiecību. «Man pašai ir svarīgi, lai plānotājs mani kaut nedaudz motivētu, iedvesmotu. Tāpēc nākamā gada plānotājā katrai nedēļai ir rūpīgi piemeklēti teksti, lai sievietei būtu interesanti un tie kaut kādā mērā viņu motivētu. Vairākas klientes ir stāstījušas, ka bija ierakstījušas savā plānotājā mērķi par savu biznesu un šī gada laikā tiešām ir sākušas savu uzņēmējdarbību. Mani priecē, ka meitenes sev notic un virzās uz priekšu. Ja varu kaut mazliet kādu iedvesmot, man tas ir lielākais gandarījums,» viņa saka.

Visu rakstu Pirmo tirāžu izpārdod pāris nedēļās lasiet trešdienas, 14.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Nepalaid garām

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

No šīs sadaļas

Ivars Saide 20 savas dzīves gadus ir strādājis šovbiznesa industrijā - bijis...

Rīdzinieki Zane un Reinis Maskavi saskata skaistumu tajā, ko citi uzskata par...

Zīmola «Korola» stāsts aizsācies interesanti. Lai gan sākotnēji tas nebija plānots kā...

Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ir nozīmīga loma valsts ekonomiskajā attīstībā. Tie veido būtisku...

SIA Cozo plāno iekarot gan vietējo, gan eksporta tirgu ar lielizmēra interjera...

Modes zīmols One Wolf Vecrīgā, Laipu ielā atklājis jaunu veikalu....

Atvērts vēl viens kafijas namiņš «Kurts coffee» - tagad kafija tiek piedāvāta...

Bundzinieka, amatnieka Krišjāņa Kupcāna pirmās radītās bungas, kas paredzētas pašam, vēl arvien...

Pašmāju jaunuzņēmums Lumini Nights nācis klajā ar jaunu produktu – tumsā spīdošu...

InEx Homeopathic Skincare ambīcija ir iekļūt desmit lielāko pasaules dabīgās kosmētikas tirgus...