Citas ziņas

!MOOZ gada laikā plāno ielauzties Latvijas lielāko reklāmas aģentūru trijniekā

Db.lv, 31.01.2023

Jaunākais izdevums

“Mākslas un kultūras cilvēki, dzejnieki un režisori dod jaunu skatījumu reklāmistiem un analītiķiem, viņi daudz precīzāk ķer sabiedrības nervu un dažādo reklāmas valodu,” saka “!MOOZ” vadītāja Linda Lēvenšteine.

Reklāmas aģentūra “!MOOZ” atdzimst jaunā veidolā ar spēcīgu radošo komandu. Dzejnieks, Literatūras Gada balvas, Jāņa Baltvilka un citu balvu laureāts Marts Pujāts, režisors, vairāku starptautisko filmu festivālu laureāts Pauls Ķesteris, grafiskais mākslinieks un mākslinieciskais direktors Miks Bergmanis un mākslinieks Didzis Upens veido komandas kodolu, kas vēlas sazināties ar sabiedrību ne tikai caur mākslas valodu, bet īstenot arī savu radošo potenciālu reklāmas industrijā un dot vērtību biznesam.

“Mēs redzam, ka tam ir augošs pieprasījums – aģentūras jaunā komanda pagājušā gada laikā ir radījusi projektus vairāk nekā 1,3 miljona eiro vērtībā, un šogad aģentūrai esam izvirzījuši ambiciozus plānus – nokļūt reklāmas aģentūru TOP trijniekā,” atklāj Linda Lēvenšteine.

“!MOOZ” metode ir uzdrīkstēšanās, prasme uzrunāt digitālo paaudzi, kuru tradicionāli ir grūti sasniegt, inovācijas, plašs tehnoloģiju pielietojums un mērķtiecīgs fokuss uz Latvijas uzņēmumiem, palīdzot tiem veidot stiprus, eksportspējīgus produktus.

“Īpašnieku un komandas maiņas dēļ “!MOOZ” darbība pavisam īsu brīdi bija pasīvāka, taču nu jau pēdējos divus gadus reklāmas aģentūra ir aktīvā izaugsmes fāzē”, saka aģentūras vadītāja.

“!MOOZ” ir reklāmistiem ikonisks zīmols, un jaunā komanda jūt izaicinājumu turpināt zīmola panākumu kodu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

McCANN grupas uzņēmumos darbiniekiem izmaksās "siltuma bonusu"

Db.lv, 08.11.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan valsts un pašvaldības daļēji kompensē iedzīvotājiem straujo apkures izmaksu pieaugumu, arī uzņēmēji var dot savu artavu, atbalstot savus darbiniekus un sedzot daļu no apkures un enerģijas tarifu kāpuma, norāda "McCANN" grupas partnere un biznesa attīstības direktore Ieva Danieljana.

“McCANN” grupa uzsāk darbinieku atbalsta programmu, rezervējot uzņēmuma budžetā līdzekļus 100 000 eiro apjomā, kas ļaus no šī gada novembra līdz nākamā gada aprīlim ik mēnesi 50 darbiniekiem izmaksāt 200 eiro “siltuma bonusu” enerģijas tarifu kāpuma kompensācijai. Šobrīd iniciatīva aptver pirmos 50 grupas uzņēmumu darbiniekus, ar mērķi šo iniciatīvu paplašināt.

Danieljana lēš, ka aptuveni puse no šīs summas gan būs jānomaksā nodokļos, jo šobrīd šāda veida kompensācijai tiek piemēroti visi darbaspēka nodokļi. Viņa pauž, ka daudz lielāka atsaucība no citu uzņēmumu puses būtu, ja valsts piedāvātu atvieglojumus, līdzīgi kā ar veselības, dzīvības un negadījumu apdrošināšanas polisēm, kurus neapliek ar papildu nodokļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aģentūra “McCANN Rīga” par kampaņu “Izcila vieta atkritumu poligonam” prestižajā starptautiskā radošuma konkursā “Golden Drum”, saņēmusi zelta godalgu, informēja “McCANN Rīga” radošais direktors Valters Jonāts.

Pēc “Getliņi EKO” pasūtījuma tapusī sabiedrības izglītošanas kampaņa par atkritumu samazināšanu šogad jau ir saņēmusi vairākas balvas, tostarp komunikācijas konkursā “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2023”, “Baltic Best” un radošās izcilības festivālā “ADwards”.

“Veidojot radošos konceptus, balvas nav mērķis, mērķis ir klienta kampaņas rezultāti. Vienlaikus pētījumi liecina, ka ir tieša saistība apbalvojumiem un rezultātiem, jo apbalvotākās kampaņas parasti ir tās, kas spējušas sasniegt augstākus rezultātus. Turklāt panākumu gadījumā ieguvējs ir gan klients, gan aģentūra,” saka Jonāts.

Festivāls “Golden Drum Festival” tika dibināts 1993. gadā ar mērķi pulcēt radošos darbiniekus no dažādām, tolaik bieži dēvētām par jaunās Eiropas, valstīm. Festivāls dažādos veidos vēlējās iedvesmot un rosināt radošo domāšanu un aicināt uz pozitīvām pārmaiņām. “Golden Drum” festivāls ir iekļauts prestižajā WARC reitingā līdzās Kannu festivālam un citiem konkursiem. Šogad festivālā piedalījās aģentūras no 40 valstīm - Norvēģijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas, Čehijas, Polijas un daudzām citām.

Komentāri

Pievienot komentāru