Auto

Multimediju sistēmu apsēstajiem - Audi A6 limuzīns

Aldis Zelmenis, 31.08.2018

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Varbūt eksterjera dizaina evolūcija ir pārāk pieticīga, toties šis auto rādīs, kā jābrauc gandrīz piecus metrus garam vāģim. Tāds ir jaunais Audi A6 limuzīns.

Raugoties uz A6 salona vadības paneli, līdzīgi kā jaunajiem Audi A7 Sportback vai Audi Q8, atklāsies līdzīga bilde. Daudz ekrānu un maz pogu, attiecīgi pārsteiguma efekts, nokļūstot pie A6 stūres, vairs nebūs tik liels. Tomēr, salīdzinājumā ar eksterjera mikroskopisko evolūciju, salona iekārtojuma pārvērtības ir pieskaitāmas pie revolucionāriem notikumiem.

Audi A6 vienmēr ir bijis pareizais zēns, kas simpatizējis juristiem, finansistiem un visādi citādi apsviedīgiem un turīgiem ļaudīm. Arī jaunākais izstrādājums ir laikmetīgs produkts, kas atklāti aizraujas ar visu digitālo, kas spoži spīd un labi izskatās. Visi šie viedie verķi paver plašas personalizēšanas iespējas, sākot no taustiņu izvietojuma un beidzot ar iemīļoto aplikāciju TOP izveidi. Par papildaprīkojuma daudzveidību un dziļumu nemaz nerunāsim. Lai rūpīgi iepazītos ar visu to, ko var dabūt zem A6 limuzīna ādas un pēcāk arī saprast, cik tad tas viss galarezultātā maksās, vajadzēs vismaz vairākas stundas. Noslēgumā atliek pārlieku nesteigties, jo pretējā gadījumā no Audi A6 bāzes modeļa cenas, kas ir 56 800 eiro, nebūs ne vēsts. To nebūs viegli apturēt pat pie salīdzinoši saprotamiem 80 tūkst. eiro, jo tā gaismas ātrumā jau būs aiztraukusies 100 tūkst. eiro virzienā. Starp citu, lai to izdarītu, nevajadzēs ķerties nedz pie Audi A6 oriģinālajiem aksesuāriem, nedz pie Audi exclusive sadaļas studēšanas.

Labā ziņa vismaz ir tā, ka pircējiem nebūs jālauza galva par motora izvēli. Tie būs tikai divi sešcilindru motori. Trīs litru 340 ZS jaudīgs TFSI benzīnmotors komplektā ar S-tronic pārnesumkārbu ar dubultā sajūga tehnoloģiju vai arī identiska motora tilpuma 286 ZS jaudīgs TDI dīzeļmotors ar īstu tipronic automātu. Vēl svarīga piebilde, ka benzīnversijai zem quattro slēpsies tā ekonomiskā versija quattro ultra, savukārt dīzelim viss būs pa īstam: quattro pastāvīgā pilnpiedziņa ar Torsen starpasu diferenciāli.

Visu auto apskatu Multimediju sistēmu apsēstajiem lasiet piektdienas, 31.augusta laikrakstā Dienas Bizness!

Komentāri

Pievienot komentāru