Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mājokļu ražotājs no Latvijas MyCabin apgrozījums šī gada pirmajos trīs mēnešos sasniedza 1,16 milj. eiro, kas ir 128 % pieaugums, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

“2025. gadu esam sākuši ar pārliecinošu attīstības tempu. Laikā, kad daudzviet Eiropā novērojams mājokļu deficīts, klienti jo īpaši novērtē alternatīvus risinājumus tradicionālai būvniecībai. Vienlaikus esam aktīvi strādājuši pie uzņēmuma attīstības stratēģijas pilnveides, kas tuvākajā nākotnē paredz jauna produkta izstrādi un ieviešanu visos aktīvajos tirgos,” norāda Ģirts Draugs, MyCabin dibinātājs un vadītājs.

Straujo izaugsmi galvenokārt veicinājis rūpīgs darbs pie profesionālas vadības komandas izveides, kā arī fokusēšanās uz Latvijas un Baltijas tirgu stiprināšanu. Pieprasījums būtiski pieaudzis visos esošajos tirgos, apliecinot klientu pastiprināto interesi un uzticību MyCabin produktiem.

Viens no izaugsmes virzītājspēkiem ir arī starptautiskas komandas veidošana, kas ļāvusi uzņēmumam paplašināt un stiprināt klātbūtni eksporta tirgos, vienlaikus iezīmējot spēcīgu izaugsmes potenciālu nākotnē. Līdztekus tam uzņēmums aktīvi strādā pie jauniem eksporta tirgiem, kuru rezultāti gaidāmi turpmākajos periodos.

“Igaunijā klienti arvien biežāk meklē kvalitatīvus, pārdomātus un ātri realizējamus mājokļu risinājumus. Nereti dzirdam, ka cilvēki nevēlas iesaistīties ilgā un sarežģītā būvniecības procesā vai iedziļināties tehniskās niansēs, tāpēc priekšroka tiek dota risinājumiem, kurus iespējams īstenot bez lieka stresa. Īpaši tiek novērtēta arī profesionālas komandas klātbūtne un atbalsts visā procesā,” norāda Tarmo Mahmastols (Tarmo Mahmastol), MyCabin pārstāvis Igaunijā.

Lai turpmāk sekmētu paplašināšanos ārvalstu tirgos, MyCabin piesaistījis attīstības finanšu institūcijas ALTUM finansējumu 250 tūkst. eiro apmērā. Piesaistītie līdzekļi jau tiek ieguldīti demo māju ražošanā ar mērķi tās izvietot MyCabin stratēģiski nozīmīgos tirgos. Šovasar plānota jauno demo māju atklāšana Polijā un Somijā, tādējādi nodrošinot potenciālajiem klientiem iespēju klātienē iepazīties ar MyCabin gatavo māju risinājumiem.

“ALTUM sniedz finansējumu dažādiem uzņēmumu attīstības mērķiem, tai skaitā atbalstot inovatīvus un eksportspējīgus uzņēmumus. Viens no tādiem ir arī MyCabin, kas jau ir apliecinājis, ka ar kvalitatīvu produktu un spēcīgu komandu iespējams ne vien sekmīgi darboties vietējā tirgū, bet arī paplašināties starptautiski. Redzot tā izaugsmes potenciālu, mēs sniedzam atbalstu uzņēmuma attīstībai, vienlaikus veicinot arī Latvijas ekonomikas izaugsmi,” uzsver Daina Cinovica, ALTUM centra reģiona vadītāja.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilgtspējīgo mājokļu ražotājs no Latvijas MyCabin sper nozīmīgu soli uzņēmuma attīstībā, uzsākot darbību vienā no lielākajiem un perspektīvākajiem Eiropas mājokļu tirgiem – Vācijā.

Uzņēmums prognozē, ka līdz 2026. gadam Vācija varētu kļūt par vienu no tā galvenajiem eksporta tirgiem, ļaujot palielināt gatavo māju ražošanas jaudu par 25 %.

Paplašināšanos Vācijā MyCabin svinīgi atklāja ar demo mājas “Milla 40” prezentāciju Bādvilbelē, pilsētā netālu no Frankfurtes, sniedzot interesentiem iespēju turpmāk jebkurā laikā klātienē iepazīties ar MyCabin mājokļu kvalitāti un filozofiju, kas balstīta uz ilgtspēju, dizainu un efektivitāti.

“Lēmums par paplašināšanos tieši Vācijas tirgū nav nejaušs. Tāpat kā daudzviet Eiropā, arī Vācijā novērojams mājokļu deficīts – tiek lēsts, ka Vācijā trūkst no 600 000 līdz 800 000 mājokļu. Pieprasījums aug, bet tradicionālā būvniecība ir pārāk lēna un izmaksu ziņā neefektīva. Mēs piedāvājam augstas kvalitātes, ilgtspējīgu un ātri realizējamu alternatīvu, kas īpaši piemērota jaunajai mājokļu īpašnieku paaudzei,” uzsver Ģirts Draugs, MyCabin dibinātājs un vadītājs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija ir ļoti laba vide, kur ražot mājas. Tas, ko vadošie kokapstrādes uzņēmumi dara, ir apsveicami. Jo vairāk mēs pievienojam vērtību kokam, jo labāk. Arī es vēlos iet tajā virzienā, lai pēc iespējas vairāk izmantotu kokmateriālu, ražotu mājas un eksportētu tās visā pasaulē, saka koka māju ražošanas uzņēmuma MyCabin dibinātājs un vadītājs Ģirts Draugs.

Uzņēmums MyCabin dibināts 2020.gadā, bet savu darbību uzsāka 2021.gadā. Pirmais posms attīstībā bija trīs dažādu demo māju būvēšana. “Lielākā veiksme bija tā, ka mums bija produkts, kuru varējām parādīt, klients varēja to apskatīt un iegādāties. Pirmajā gadā mēs pārdevām 17 mājas, un sākās ceļš, kā saražot kvalitatīvu produktu. Zīmīgi, ka neesmu no nozares, jo pirms trim gadiem pats vēlējos nopirkt brīvdienu māju un sapratu, ka šis tirgus ir sliktā stāvoklī. Nav ražotāja, kas var pateikt konkrētu cenu par produktu, kur var paskatīties demo māju, lielākoties viss ir bez PVN, slēptās izmaksas. Es sapratu, ka tā ir brīva niša,” stāsta MyCabin dibinātājs un vadītājs Ģirts Draugs.