Jaunākais izdevums

Mazumtirdzniecības franšīzes tīklu “Narvesen” un “Caffeine” kafejnīcu ķēdi pārvaldošais uzņēmums SIA “Narvesen Baltija” 2020. gadā strādājis ar 61 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 10% mazāk nekā gadu iepriekš, un 2,4 miljonu eiro zaudējumiem.

Vienlaikus, neraugoties uz Covid-19 pandēmijas ietekmi, ir veiktas investīcijas tirdzniecības tīkla un infrastruktūras attīstībā vairāk nekā 1,3 miljonu eiro apmērā.

“Aizvadītais gads “Narvesen” ir bijis pilns izaicinājumu, kas saistīti gan ar tirdzniecības telpu maksimālā apmeklētāju daudzuma ierobežojumu un aizliegumu sniegt sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus tirdzniecības vietu telpās, gan būtisko ienākošo un izejošo tūristu plūsmas samazinājumu. Visi šie apstākļi ievērojami samazināja uzņēmuma iespēju pilnvērtīgi strādāt, tāpēc, salīdzinot ar 2019. gadu, kad darbojāmies normālos apstākļos, arī vērojams apgrozījuma un peļņas samazinājums. Mūsu prioritāte pandēmijas sākumā bija nodrošināt drošus darba apstākļus franšīzes ņēmējiem un darbiniekiem un drošu iepirkšanos mūsu klientiem. Pandēmija nav mazinājusi mūsu ticību biznesa izaugsmes potenciālam, kā rezultātā 2020. gadā “Narvesen” un “Caffeine” tirdzniecības tīkla attīstībā investējām 1,3 miljonus eiro,” stāsta SIA “Narvesen Baltija” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

2020. gadā atvērtas 5 jaunas tirdzniecības vietas un jauns tirdzniecības kanāls – “Narvesen” un “Caffeine” produktus ir iespējams iegādāties caur internetu, izmantojot BoltFood piegādes pakalpojumus. “ Pastāvīgi ieguldām investīcijas biznesa attīstībā, un arī pērn investīcijas novirzītas ne tikai tīkla paplašināšanai un IT infrastruktūras attīstībai, bet arī jauna veikalu koncepta īstenošanai, atsvaidzinot tirdzniecības vietu fasādes un interjeru kopumā,” komentē D.Dovidena.

Sadarbībā ar Latvijas ražotājiem izstrādāti jauni produkti, nostiprinot “Narvesen” pozīciju starp vadošajiem Latvijas kafijas un ātro uzkodu tirgus dalībniekiem. Privātais zīmols Fresh & Tasty 2020. gadā veidoja 87% no ēdienu pa ceļam apgrozījuma. Tāpat turpinājies darbs pie tirdzniecības vietu kvalitātes uzlabošanas, sortimenta pilnveidošanas un klientu lojalitātes stiprināšanas.

2020. gada janvārī reģistrēts viens no pēdējo gadu lielākajiem “Narvesen” darījumiem, “Narvesen” mātesuzņēmumam “Reitan Convenience” iegādājoties UAB “Keturi kambariai” piederošo SIA “Coffee Inn” ar zīmolu “Caffeine”. Līdz ar reorganizāciju SIA “Narvesen Baltija” pārņēma visus SIA “Coffee Inn” aktīvus un saistības, bet saglabāja spēcīgo “Caffeine” zīmolu.

“Nākotnē raugāmies ar optimismu, sagaidot klientu plūsmas atjaunošanos, plānojot jaunu piedāvājumu ieviešanu mūsu klientiem un jaunu tirdzniecības vietu un konceptu atvēršanu. Lai mazinātu Covid-19 ietekmi uz uzņēmumu, esam pielāgojuši savu darbību aktuālajiem apstākļiem, izvērtējot tirdzniecības vietu darbību atkarībā no klientu plūsmas, pielāgojot darba laikus un pārskatot administratīvā darba procesus un izmaksas,” skaidro D.Dovidena.

“Narvesen” ir mazumtirdzniecības franšīzes tīkls ar 216 tirdzniecības vietām visā Latvijā, kas nodrošina darba vietas vairāk nekā 800 cilvēkiem.

SIA “Narvesen Baltija” reģistrēta 1997. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. Uzņēmums pieder norvēģu uzņēmumam “Reitan”, kas Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā “Narvesen”, “7-eleven”, “Caffeine”, “R-kiosk” un “Pressbyrån”, “UnoX” un “REMA 1000”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Omniva sūtījumu izņemšanā sadarbosies ar Narvesen

Db.lv, 08.09.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas nozares uzņēmums Omniva vienojies ar SIA Narvesen Baltija (Narvesen) par sadarbību sūtījumu izņemšanas pakalpojuma nodrošināšanā.

Līdztekus norit darbs pie 92 jaunu pakomātu uzstādīšanas, ko plānots realizēt līdz šī gada nogalei, tādējādi kopumā nodrošinot 500 Omniva sūtījumu izņemšanas vietas visā Latvijā.

Starp uzņēmumiem panāktā vienošanās paredz palielināt Omniva sūtījumu izņemšanas vietu skaitu līdz 200 jaunām lokācijām, piedāvājot izmantot šo pakalpojumu arī Narvesen tirdzniecības vietās visā Latvijā.

"Straujā e-komercijas attīstība pandēmijas laikā un nemainīgi augstais sūtījumu pakalpojuma pieprasījums arī šobrīd liek mums meklēt jaunus risinājumus un sadarbības formas. Neraugoties uz to, ka šogad investējam 2,8 miljonus eiro pakomātu tīkla paplašināšanā, uzstādot 92 jaunus pakomātus un palielinot Omniva pakomātu skaitu Latvijā līdz 300, esam gandarīti, ka mums ir izdevies izveidot sadarbību ar uzticamu partneri, un tādējādi kļūsim vēl pieejamāki mūsu klientiem," stāsta Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kas kaitīgāks – plastmasas iepakojums vai mūsu paradumi?

Ineta Legzdiņa, SIA “Narvesen Baltija” Iepirkumu direktore, 06.08.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Savienības (ES), tātad arī Latvijas, iedzīvotāji ir saņēmuši jaunu uzdevumu planētas glābšanai – 3. jūlijā stājās spēkā jaunais Plastmasu saturošu izstrādājumu patēriņa samazināšanas likums, kas aizliedz laist tirgū noteiktus plastmasas priekšmetus un nosaka pasākumus to patēriņa samazināšanai.

Kopumā likums vērtējams pozitīvi, tas vērsts uz ilgtspējas attīstību un atbildīgu attieksmi pret apkārtējo vidi, tomēr tas nes līdzi virkni izaicinājumu un, jāatzīst, liek uz visiem laikiem atteikties no pārbaudītiem, labiem iepakojuma veidiem.

Likums ir apjomīgs, paredzēts pakāpeniskai ieviešanai līdz 2026. gadam. Katrai ES dalībvalstij ir tiesības izlemt, kad uzsākt katra pasākuma ieviešanu. Latvijā aizliegums tirgot vienreizlietojamos plastmasas izstrādājumus stājās spēkā 3. jūlijā, bet, piemēram, Skandināvijā tas notiks rudenī.

Tātad no 3. jūlija vairs nevaram iegādāties vienreizējai lietošanai paredzētos plastmasas traukus, galda piederumus, dzērienu salmiņus un maisāmos kociņus, vates kociņus, baloniem piestiprināmos kociņus un putu polistirola pārtikas iepakojumu. Tas gan nenozīmē, ka plastmasas izstrādājumus veikalu plauktos vairs neredzēsim vispār – vairākkārt lietojamus stingrās plastmasas traukus un piederumus joprojām ir atļauts tirgot. Tāpēc, ieraugot plastmasas dakšiņu, satraukumam nav pamata.

Komentāri

Pievienot komentāru