2005.gada 12, un 13. oktobrī, Rīgā viesnīcā «Radisson SAS Daugava» notiks Pasaules tūrisma organizācijas (PTO) Eiropas Reģionālā konference par komunikāciju tūrisma jomā - TOURCOM, kuru organizē PTO, Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija un Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA). 2003. gada oktobrī Latvija tika uzņemta PTO un no 2005. gada 1.janvāra ir kļūvusi par tās pilntiesīgu biedru. Ideja par konferences rīkošanu Latvijā radās PTO ģenerālsekretāram Francesco Frangailli, kurš 2004. gada jūnijā apmeklēja Latviju un uzaicināja mūsu pārstāvjus apmeklēt PTO galveno mītni un iepazīties ar organizācijas darbu. Ideja ir īstenojies un 2005. gada Rīgā notiks PTO Eiropas Reģionālo konference par komunikāciju tūrisma jomā -TOURCOM - kā tūrpinājums Pirmajai pasaules TOURCOM konferencei, kas notika 2004.gada janvārī Madridē. PTO konferences rīkošana Rīgā,Latvijai paver plašas iespējas piesaistīt lielu pasaules un Eiropas vadošo starptautisko tūrisma profesionāļu un plašsaziņas līdzekļu uzmanību, iepazīstināt viņus ar mūsu valsti un tūrisma piedāvājumu, kā arī dod iespēju Latvijas tūrisma nozarei papildināt zināšanas sekmīgas komunikācijas jomā. Konferences laikā dalībniekus uzrunāt ir aicinātas Latvijas Republikas amatpersonas, piemēram, valsts prezidente V.Viķe - Freiberga, Ekonomikas ministrs A.K. Kariņš, PTO ģenerālsekretariāta pārstāvji - F.Frangialli, L.Cabrini, kā arī par dažādu valstu tūrisma nozares pārstāvji. Pašlaik dalību pieteikuši pārstāvji no vairāk kā 20 dažādām valstīm - Rumānijas, Ungārijas, Zviedrijas, Krievijas, Dānijas, Vācijas, Kipras, Austrālijas, Nigērijas u.c. Galvena semināra mērķauditorija ir valsts sektors - nacionālās tūrisma administrācijas , nacionālās, reģionālās un vietējās tūrisma organizācijas; privātais sektors - tūroperatori, ceļojumu aģenti, viesnīcas un avio kompānijas; plašsaziņas līdzekļi - vispārēji un tirdzniecības mediji, drukātie un elektroniskie mediji, kā arī Apvienoto Nāciju Organizācijas pārstāvji. TAVA direktors U.Vitoliņš uzksata, ka «Ir viekts liels solis uz priekšu Latvijas tūrisma attīstībā, jo arī mēs ļoti strādājam komunikācijas jomā. TAVA šogad veikusi daudz dažādu mārketinga pasākumu tūrisma sakārtošanā Latvijā.» Avots: TAVA