Jaunākais izdevums

Viens no Eiropas vadošajiem starptautiskajiem pasažieru pārvadātājiem "FlixBus" atklājis savus attīstības plānus Baltijas valstīs.

"FlixBus" ilgtermiņa stratēģija ir piedāvāt tālsatiksmes autobusu pārvadājumus starp Latviju, Igauniju un Lietuvu, caur Poliju un Vāciju savienojot Baltijas valstis ar autobusu reisu tīklu Eiropā.

FlixBus izziņotie jaunie savienojošie reisi aties no Tallinas, Rīgas, Viļņas un Kauņas, bet galamērķu vidū būs Varšava un Berlīne.

"Man ir milzīgs prieks, ka pēc mēnešiem ilgiem sagatavošanās darbiem un aizkavēšanās pandēmijas dēļ mēs beidzot varam īstenot savus plānus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Mēs jo īpaši priecājamies, ka esam daļa no tā sauktā "Baltijas burbuļa", kas bija pirmā teritorija Eiropā, kurā atsākās brīva ceļošana," teic "FlixBus" rīkotājdirektors Polijā, Ukrainā un Baltijas valstīs Mihals Lemans (Michał Leman).

Sākotnēji piedāvājumā ietilps 18 galamērķi. Pirmie "FlixBus" autobusu reisi no Baltijas valstīm tiks atklāti 16. jūlijā.

Baltijas valstīs "FlixBus" galvenais vietējais sadarbības partneris ir Lietuvas autobusu operators "Ollex", kas nodrošinās pārvadājumus jaunajos maršrutos. Sešu darbības gadu laikā "FlixBus" ir izveidojis sadarbību ar vairāk nekā 300 autobusu pārvadājumu partneriem visā Eiropā.

Lai gan autobusi pieder dažādiem vietējiem uzņēmumiem, FlixBus garantē vienādu apkalpošanas kvalitāti jebkurā autobusā. Pasažieriem pieejams bezmaksas bezvadu internets, ērti sēdekļi ar plašu vietu kājām, gaisa kondicionieris, elektrības rozetes un labierīcības.

Kopš 2013. gada uzņēmuma zaļie autobusi visā Eiropā ir pārvadājuši jau vairāk nekā 100 miljonus pasažieru un radījuši simtiem jaunu darba vietu. "FlixBus" pašlaik apkalpo 2500 galamērķus 29 Eiropas, Āzijas un Ziemeļamerikas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Francijas tiesa nolemj likvidēt autobusu satiksmes kompāniju Eurolines

LETA--EURONEWS, 23.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas tiesa otrdien nolēmusi piespiedu kārtā likvidēt autobusu satiksmes kompāniju "Eurolines", ziņu aģentūrai AFP pavēstījis uzņēmuma darbiniekus pārstāvošs advokāts.

"Eurolines" darbību pēc 35 gadu pastāvēšanas pārtrauks piektdien.

Baltijas valstīs Eurolines turpinās darboties 

Francijas tiesas lēmums likvidēt autobusu satiksmes kompāniju "Eurolines" nekādā veidā neietekmē...

Pērn "Eurolines" pārņēma Vācijas grupa "FlixBus", taču arodbiedrības apgalvo, ka holdingkompānija atteikusies meklēt uzņēmumam pircēju un izmantojusi koronavīrusa pandēmiju kā ieganstu darbavietu likvidēšanai.

Jūnija beigās "FlixBus" lūdza sākt "Eurolines" bankrota procedūru, taču tiesa pieprasīja, lai "Eurolines" tiesas administratora pārvaldība vēl mēnesi veiktu darbību.

""FlixBus" (..) cenšas atbrīvoties no darbiniekiem, viņiem neko nesamaksājot," skaidro "Eurolines" darbiniekus pārstāvošais advokāts.

"Eurolines" vadība tiesas lēmumu nekomentē, taču norāda, ka maksātnespējas procedūra bijusi neizbēgama, ņemot vērā uzņēmuma finansiālo stāvokli.

Tāpat "Eurolines" piebilst, ka kompānijas finanšu problēmas pēkšķi un būtiski pasliktinājusi koronavīrusa pandēmijas izraisītā krīze.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas tiesas lēmums likvidēt autobusu satiksmes kompāniju "Eurolines" nekādā veidā neietekmē un neapdraud pasažieru pārvadātāja "Eurolines" darbību Baltijas valstīs, pastāstīja Baltijas "Eurolines" vadītājs Edmunds Pavlovs.

Viņš skaidroja, ka "Eurolines" nav vienota kompānija, bet gan organizācija ar bāzi Beļģijā, Briselē. Dažādās valstīs ir uzņēmumi, kuri viens ar otru nesaistīti darbojas ar šo zīmolu. Lietuvā ar šo zīmolu darbojās uzņēmums "Kautra", kas nodrošina pakalpojumus arī Latvijā.

Francijas tiesa nolemj likvidēt autobusu satiksmes kompāniju Eurolines 

Francijas tiesa otrdien nolēmusi piespiedu kārtā likvidēt autobusu satiksmes kompāniju "Eurolines",...

"Francijas "Eurolines" ir atsevišķs uzņēmums, kas darbojas tikai šajā valstī, un tam nav nekādas saistības ar Lietuvu, Latviju, Poliju vai kādu citu valsti ārpus Francijas," skaidroja Pavlovs.

Viņš arī uzsvēra, ka Baltijas valstīs "Eurolines" turpinās pastāvēt, un uzņēmumam ir tiesības izmantot šo zīmolu. Turklāt no pērnā gada "Eurolines" ar bāzi Lietuvā kļuva par zīmola īpašnieku.

Pavlovs arī piebilda, ka Latvijā eksistē SIA "Eurolines", taču arī nav nekāda sakara ar šo zīmolu.

Kā ziņots, Francijas tiesa otrdien nolēmusi piespiedu kārtā likvidēt autobusu satiksmes kompāniju "Eurolines", ziņu aģentūrai AFP pavēstījis uzņēmuma darbiniekus pārstāvošs advokāts.

"Eurolines" darbību pēc 35 gadu pastāvēšanas pārtrauks piektdien.

Pērn "Eurolines" pārņēma Vācijas grupa "FlixBus", taču arodbiedrības apgalvo, ka holdingkompānija atteikusies meklēt uzņēmumam pircēju un izmantojusi koronavīrusa pandēmiju kā ieganstu darbavietu likvidēšanai.

Jūnija beigās "FlixBus" lūdza sākt "Eurolines" bankrota procedūru, taču tiesa pieprasīja, lai "Eurolines" tiesas administratora pārvaldība vēl mēnesi veiktu darbību.

""FlixBus" (..) cenšas atbrīvoties no darbiniekiem, viņiem neko nesamaksājot," skaidro "Eurolines" darbiniekus pārstāvošais advokāts.

"Eurolines" vadība tiesas lēmumu nekomentē, taču norāda, ka maksātnespējas procedūra bijusi neizbēgama, ņemot vērā uzņēmuma finansiālo stāvokli.

Tāpat "Eurolines" piebilst, ka kompānijas finanšu problēmas pēkšņi un būtiski pasliktinājusi koronavīrusa pandēmijas izraisītā krīze.

Komentāri

Pievienot komentāru