Ceturtdien, 16.novembrī, Latvijas Kvalitātes asociācijas un Ekonomikas ministrijas rīkotās ikgadējās vadības konferences ietvaros tiks pasniegtas Hansabankas klientu apkalpošanas gada balvas. Balvu mērķis ir pievērst uzmanību klientu apkalpošanai un tās kvalitātei Latvijas uzņēmumos un veicināt tās uzlabošanos.
Hansabankas klientu apaklpošanas gada balvas tiks pasniegtas 16. novembrī plkst. 17.30 viesnīcā Maritim Park Hotel.
Balva ir izveidota 1995.gadā un tās iniciators ir Hansabanka. Latvijas Kvalitātes asociācija organizē uzņēmumu vērtēšanas procesu, ko veic neatkarīgi eksperti. Savukārt lēmumu par balvas piešķiršanu pieņem žūrija, kurā tiek uzaicināti sabiedrībā un uzņēmējdarbībā pazīstami speciālisti.
"Klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors daudzos Latvijas uzņēmumos, ne tikai finanšu sfērā. Mēs Hansabankā dienu no dienas pārliecināmies, ka bankas bagātība neslēpjas naudas lādēs un vērtspapīru portfeļos, bet gan mūsu klientu apmierinātībā. Apmierināts klients ir jebkura uzņēmuma panākumu ķīla un garantija tālākai attīstībai. Tādēļ šīs balvas mērķis ir veicināt to, lai pēc iespējas vairāk Latvijas uzņēmumu ne tikai šad un tad, bet sistemātiski domātu par to, kā viņi apkalpo savus klientus un kā to izdarīt vēl labāk," uzsver Hansabankas valdes priekšsēdētājas vietnieks, Klientu apkalpošana daļas vadītājs Uģis Zemturis.
Uz Hansabankas klientu apkalpošanas gada balvu var pretendēt jebkurš Latvijā reģistrēts uzņēmums, organizācija vai iestāde, kuru produkti vai pakalpojumi ir domāti privātpersonām, tie tieši kontaktējas ar gala lietotājiem, kā arī klientu apkalpošanā tieši ir iesaistīti ne mazāk par 25 darbiniekiem. Atsevišķi tiek vērtēti lielie uzņēmumi, kuros ar klientu apkalpošanu nodarbojas vairāk nekā 100 darbinieku, un mazie vai vidējie uzņēmumi, kuros klientu apkalpošanā ir iesaistīti no 25 līdz 100 cilvēkiem.
Uzņēmumu vērtēšanas laikā neatkarīgi eksperti veic klientu aptauju, tiek veikti vairāki kontrolpirkumi, kā arī tiek analizēta uzņēmuma izveidotā pieeja klientu apkalpošanā, tās pamatotība un sasniegtie rezultāti.
Pagājušajā gadā Hansabankas klientu apkalpošanas balvu lielo uzņēmumu grupā ieguva SIA "DT Mobile - Dual", bet mazo un vidējo uzņēmumu grupā - apdrošināšanas a/s "IF Latvija".
Papildu informācija:
Ivars Svilāns
AS Hansabanka preses sekretārs